تاریخ انتشار: ۱۹:۰۴ - ۰۵ تير ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

پزشکیان در دام نیفتاد

کامبیز نوروزی، حقوق‌دان گفت: پزشکیان خودش را در دامی که چهار نامزد اصولگرا درست کرده بودند، نینداخت و بسیار هوشمندانه در شأن یک سیاستمدار خبره خودش را نشان داد.

پزشکیان در دام نیفتاد

رویداد ۲۴ | کامبیز نوروزی، حقوق‌دان در تحلیل رویکرد انتخاباتی پزشکیان و مقایسه او با سایر نامزد‌ها گفت: چهار تن از نمایندگان که اصولگرا هستند وعده‌های کلانی به مردم دادند؛ یکی وعده یارانه طلا به مردم می‌دهد، یکی از آن‌ها بحث یک جهان فرصت را مطرح می‌کند، یکی دیگر درباره برنامه پنج فوریتی شعار می‌دهد.
وی افزود: تجربه انتخابات گذشته نشان می‌دهد این شعار‌ها غیر قابل اجرا و فقط برای رای گرفتن است و با توانایی‌های این افراد و با وضعیت کنونی کشور ناسازگار است. تنها کسی که ادعا‌های بزرگ و ناممکن مطرح نکرد پزشکیان است که با در نظر گرفتن واقعیت‌های کشور صحبت‌های خودش را مطرح کرد.

وی ادامه داد: نامزد‌های دیگر خودشان را به قهرمانی تبدیل کردند که توانایی تمام کار‌ها را دارند. پزشکیان خودش را در دامی که چهار نامزد اصولگرا درست کرده بودند، نینداخت و بسیار هوشمندانه در شأن یک سیاستمدار خبره خودش را نشان داد.

به گفته او، در مورد سلامت پزشکیان تردیدی نیست. رقبای ایشان، چون چیزی نمی‌توانستند علیه او بگویند سعی کردند با درمیان آوردن پای آقای ظریف و روحانی، او را تضعیف کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
8
3
بله در سلامت روانی و اخلاقی ایشان هیچ تردیدی نیس اما بازم رای بی رای چون تصمیمات مهم از اقلیت دیکته خواهد شد ...
نظرات شما