تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

مسئولیت پلیس راهور درباره حجاب زنان | سردار حسینی: طرح عفاف و حجاب به یگان‌ها ابلاغ شده است

رئیس پلیس راهور با اشاره به ابلاغ طرح عفاف و حجاب به تمامی یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی از مسئولیت پلیس در این زمینه خبر داد.

حجاب اجباری

رویداد۲۴ برترین‌ها نوشت: سردار سید تیمور حسینی؛ رئیس پلیس راهور فراجا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: جرائم رانندگی از ۲۳ تیرماه که نرخ جرائم افزایش داشته، حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است؛ البته از ابتدای سال ۷ درصد کاهش تلفات جاده‌ای در تصادفات را هم داشته‌ایم.

سردار حسینی گفت: مهم‌ترین دلیل فرار افراد از صحنه تصادف ترس است؛ اما باید بگویم که پلیس موارد بسیاری بوده است که فرد از صحنه تصادف فرار کرده، اما پلیس او را شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کرده است.

وی با اشاره به مسئله کمین کردن پلیس در جاده‌ها تصریح کرد: بنای ما در پلیس راهور این است که اصلا ماموران کمین نکنند، اینکه مامور ما با خودروی راهور و سه پایه دوربین در کنار جاده یا راه می‌ایستد دیگر کمین نیست.


بیشتر بخوانید: توضیحات شورای نگهبان درباره لایحه حجاب: همچنان دو ابهام در این لایحه وجود دارد


رئیس پلیس راهور ادامه داد: هدف پلیس جریمه کردن نیست، هدف پیشگیری از وقوع جرم است، در نتیجه پلیس با لحاظ تمامی باید‌ها و نباید‌ها باید از بروز رفتار‌های پرخطر جلوگیری کند.

سردار حسینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا پلیس راهور در زمینه کشف حجاب وظیفه‌ای دارد یا خیر گفت: مقوله طرح عفاف و حجاب به تمامی یگان‌ها و پلیس‌های تخصصی ابلاغ شده است و پلیس راهور هم در این زمینه مسئولیت دارد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
0
0
کدوم طرح عفاف و حجاب؟؟!! از خودتون درآوردین؟؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۶
0
0
قانون حجاب هنوز تصویب و ابلاغ نشده است چطور دار اجرامی شود پزشکیان اخطار قانون اساسی باید بدهد البته اگر کیهان باز مقاله توهین ننویسد
نظرات شما
پیشخوان