تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۳

حمایت پرشور اوباما از هریس؛ بایدن مشعل را به کامالا داده

اولین رئیس جمهور سیاه‌پوست آمریکا از اولین زن سیاه پوست نامزد ریاست جمهوری خیلی سفت و سخت حمایت می‌کند.

حمایت پرشور اوباما از هریس؛ باید مشعل را به کامالا داده

رویداد ۲۴| باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکل و میشل سه‌شنبه شب در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها با دو سخنرانی پر شور از آمریکایی‌ها خواستند از کامالا هریس در رقابت‌های پیش رو در مقابل دونالد ترامپ حمایت کنند.

اوباما، اولین رئیس‌جمهور سیاه‌پوست آمریکا قصد دارد همه سرمایه سیاسی و اجتماعی خود را پیشکش کامالا هریس اولین زن نامزد ریاست جمهوری آمریکا، کند! او در سخنرانی خود گفت که «مشعل میان بایدن و هریس دست به دست شده» و حالا «نوبت همه ماست تا برای آمریکایی بجنگیم که به آن ایمان داریم و اشتباه نکنید این یک مبارزه نفس گیر خواهد بود».

آنطور که رویترز گزارش داده، اوباما در روز دوم کنوانسیون شیکاگو به نمایندگان گفت: «ما به چهار سال دیگر غوغا و آشفتگی و هرج و مرج نیاز نداریم. ما آن فیلم را قبلا دیده‌ایم و همه می‌دانیم که قسمت دوم معمولا بدتر است.»
او همچنین گفته «آمریکا برای فصل جدیدی آماده است. آمریکا برای یک داستان بهتر آماده است. ما برای رئیس جمهور کامالا هریس آماده‌ایم».
اوباما از بایدن که از ادامه رقابت‌های انتخاباتی صرف نظر کرد، ستایش کرد و با برانگیختن شعار‌های «ما جو را دوست داریم» گفت: «تاریخ جو بایدن را به‌عنوان رئیس‌جمهوری به یاد خواهد آورد که از دموکراسی در لحظه‌ای پر خطر دفاع کرد. من افتخار می‌کنم که او را رئیس‌جمهور خود می‌خوانم، اما از این که او را دوستم می‌خوانم، بیشتر افتخار می‌کنم.»

سخنرانی میشل اوباما
میشل اوباما نیز در سخنرانی خود در اشاره به اولین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری اوباما در سال ۲۰۰۸ گفت: «آمریکا، امید در حال بازگشت است.»
او هشدار داد که ترامپ سعی خواهد کرد حقیقت هریس را تحریف کند، همانطور که او «هر کاری که در توانش بود انجام داد تا مردم از ما بترسند.»
او در میان تشویق‌های پر شور گفت: «نگاه محدود او به جهان باعث شد که از وجود دو فرد سخت کوش، تحصیلکرده و موفق که اتفاقا سیاه پوست بودند، احساس خطر کند.»
او پرسید «چه کسی به او خواهد گفت که شغلی که در حال حاضر به دنبال آن است ممکن است یکی از آن «شغل‌های سیاه» باشد؟» ترامپ در جریان مبارزات انتخاباتی از ورود مهاجران به آمریکا به عنوان از بین بردن مشاغل سیاهپوستان یاد کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان