تاریخ انتشار: ۲۰:۴۹ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

راهکار پزشکیان برای مقابله با تحریم ایران: نمی‌توانند ما را با وجود راه‌های در رو و امکانات فراوان تحریم کنند

بنا به تاکید رئیس جمهور منتخب، اگر وفاق و وحدت و انسجام داخلی را افزایش دهیم شکنندگی ما در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌ها کاهش می‌یابد.ب

پزشکیان

رویداد۲۴ تجارت نیوز نوشت: مسعود پزشکیان، در مراسم معارفه وزیر امور خارجه گفت: من فکرمی‌کنم اگر با همین کشور‌های همسایه ارتباط صمیمی برقرار کنیم، تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند با ما کاری کند.

وی افزود: ما تحریم‌پذیر نیستیم؛ نمی‌توانند ما را با وجود راه‌های در رو و امکانات فراوان تحریم کنند. اگر وفاق و وحدت و انسجام داخلی را افزایش دهیم شکنندگی ما در مقابل تحریم‌ها و تهدید‌ها کاهش می‌یابد. 


بیشتر بخوانید: انتقاد پزشکیان از قیمت بنزین: بی منطق است بنزین را دلاری ۵۰ تومان می‌خریم و ۱۰ تومان می‌فروشیم


رئیس جمهور گفت: باید برای استان‌ها نقشه عملیاتی داشته باشیم و بدانیم که چه برنامه‌ای برای هر استان داریم و مطابق آن به استانداران برنامه بدهیم. برای ارتباط با کشور‌ها همسایه هم چنین نقشه‌ای لازم داریم. برای ارتباط با کشور‌ها باید نقشه عملیاتی داشته باشیم، سفارتخانه با نمایندگان و تاجران عجین باشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
1
قرار بود تحریم‌ها برداشته شود اما هر کی میاد از دور زدن حرف می‌زنه، هنوز کاسبان تحریم پا بر جا هستند و قدرت اصلی را در دست دارند. ننگ بر شما دروغگویان غارتگر.
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
0
0
حرفهای چاله میدونی و تکراری...راههای در رو !!!! تمام هم و غمتون گذاشتین روی راه های در رو که مسیری را که مثل آدم می شود طی کرد با " راه های در رو" بروید .‌...و یک ملتی را دنبال خودتون به او راه می کشانید...
نظرات شما
Created by potrace 1.16, written by Peter Selinger 2001-2019
پیشنهاد
پیشخوان