تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

انتقاد تند موسوی لاری از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه؛ در قلب تهران اسماعیل هنیه را زدند

وزیر کشور دولت اصلاحات با اشاره به ترور اسماعیل هنیه در تهران گفت: هم اطلاعات سپاه و هم وزارت اطلاعات شکست خوردند؛ زیرا هم نتوانستند پیش‌بینی کنند و هم نتوانستند کنترل بکنند.

انتقاد تند موسوی لاری از وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه؛ در قلب تهران اسماعیل هنیه را زدند

رویداد ۲۴| سید عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگویی تاکید کرد: یکی از ارکان دولت، وزارت اطلاعات است؛ وزارت اطلاعات حتماً بداند که در فضای جدید باید کار بکند. آن فضای یک‌دست شدن حکومت جواب نداد و شکست خورد. مردم آمدند به کسی رأی دادند که گفت من می‌خواهم تغییر ایجاد بکنم.

وی افزود: وزارت اطلاعات در حوزه اطلاعات هم شکست خورد؛ در قلب تهران اسماعیل هنیه را آمدند زدند. هم اطلاعات سپاه و هم وزارت اطلاعات شکست خوردند؛ زیرا هم نتوانستند پیش‌بینی کنند و هم نتوانستند کنترل بکنند. درحالی‌که دولت یک‌دست شده بودند و دیگر دویی وجود نداشت.

موسوی لاری تاکید: رویکرد امنیتی بود؛ هم وزیر کشور امنیتی بود، هم وزارت اطلاعات با همین رویکرد بود و هم اطلاعات سپاه چنین بود، همه‌شان یکی بودند. ما واقعاً در حوزه امنیت دچار مشکل شدیم

منبع: جماران
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۲
3
1
یجوری میگی انگار ایران شکست خورده. جبهه مقاومت اینهمه دشمن و فرماندهانش رو کشت یا دستگیر کرد ندیدید. البته خب حق دارید چون شماها اصلاح طلب هستید و اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند(البته نه همه اصلاح طلبان)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
شما اگر در زندگی یک مسیر اشتباه را بروید اسرائیلی نیستید ولی اگر بخواهید خودتان را اصلاح کنید و مسیر درست را انتخاب کنید اسرائیلی هستید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۴
اصلاح طلبان راه درست رفتن؟ فساد که کردن، فتنه که کردن،بی کفایتی که کردن‌،خیانت که کردن‌،کلی نفوذی و جاسوس از بین اینها بازداشت شدند و محکوم شدند، بازم میگم همه اصلاح طلبان اینجوری نیستن
نظرات شما