تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

در دیدار سیاری و دومین مقام نظامی عربستان چه گذشت؟

امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش با معاون وزیر دفاع عربستان سعودی دیدار کرد.

در دیدار سیاری و دومین مقام نظامی عربستان چه گذشت؟

رویداد ۲۴| معاون وزیر دفاع عربستان سعودی با امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش دیدار کرد.

پیش از شروع رسمی اجلاس «صلح و امنیت جهانی» در کشور چین، معاون وزیر دفاع کشور عربستان سعودی با امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

در این دیدار، دو طرف بر اجرایی شدن سند همکاری امضا شده در چین و ضرورت توسعه همکاری‌های نظامی دوجانبه و نیز ارتقاء همکاری و هماهنگی برای ارتقای امنیت منطقه‌ای تاکید کردند.

همچنین امیر دریادار سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، حضور بیگانگان در منطقه را نه تنها مانع برقراری امنیت، بلکه برهم زننده امنیت و ثبات منطقه عنوان کرد.

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
1
0
حقانیت منهای عدالت بی معنا، و حکومت ناعادلانه ایران ظالم و باطل است و تلاش میکند حقانیت کاذب خود را با ریش و حجاب تحمیلی بنمایش گذارد درحالیکه اگر حجاب مهم بود در ابتدای ظهور اسلام به ان پرداخته میشد نه انکه خداوند منتظر واکنش عمر به موی برهنه عایشه باشد وبعد ایات حجاب را نازل کند و اگر عمر ملعون اظهار نظر نکرده بود، در مورد حجاب مطلبی نازل نمیشد که امروز به سلاح سرکوب زنان تبدیل شود. اسلام بی صاحب با مطالب مبهم و ناقص که هر خودشیفته ای انها را به رای خود تفسیر میکند، ضعیفتر از انست بتواند نیازهای بشر را عادلانه جوابگو باشد. خودباوران حکومت براساس فقه پویا از طرف خدا بر علیه مردم حکم سازی میکنند تا ثابت کنند اسلام در تمام امور زندگی بشر حکم دارد انهم احکامی که روح خدا هم از انها بیخبر است. حقانیت نظام با خون افرادی که جاهلانه در جو تبلیغات شورانگیز کشته شدند، اثبات نمیشود و کم نیستند افرادی که در راه ارمانهای غیردینی جان دادند و مظهر حقانیت راه و ایده محسوب نمیشوند اما محرک دیگران در ادامه راه است. مقبولیت با حقانیت فرق میکند و رای 12 فروردین 58 مقبولیت نظام از سوی مردم نادان و فریب خورده بود، نه حقانیت نظام با مسئولین دروغگو و عوامفریب و پنهانکارش. ظهور حکومت دینی مدیون مردمی است که چیزی از دین نمیدانستند و حمایت و رای جاهلان بی ارزش است، و نظام قوام یافته بر مبنای جهل و خشونت، فاقد حقانیت، و باطل خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
حجاب تا 100 سال قبل مساله بشریت نبود
چون زن حیا داشت که خود را در جامعه عرضه کند اومانیسم کمونیسم جنسیتی به راه انداخت و با افول غرب طی یکی دو دهه آینده (به گفته اکثر جامعه‌شناسان) اومانیسم نیز به تحلیل خواهد رفت
انقلاب ایران ماحصل تکامل و اتحاد عقول جمعی در مقطعی خاص بود
چیزی که جامعه‌شناسان پیش‌بینی می‌کنند بزودی در سطح جهانی به شکل دیگری تکرار گردد
نظرات شما
پیشخوان