تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

توصیه جدید پناهیان به دختر و پسر‌ها؛ نوحه و عزا وسط اروپا به جای ترانه‌های کره‌ای

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه «دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد» تاکید کرد: «به فکر شیعه جهانی باشیم».

توصیه جدید پناهیان به دختر و پسر‌ها؛ نوحه و عزا وسط اروپا به جای ترانه‌های کره‌ای

رویداد ۲۴| علیرضا پناهیان با بیان اینکه جوانان از شیعه قلعه‌ای باید به شیعه جهانی سوق داده شوند، تصریح کرد: به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آن‌ها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین (ع) در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم. باید به فکر شیعه جهانی باشیم، دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد.

او شب گذشته در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسگری (ع) که در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد، اظهار داشت: وقتی که امام پشت پرده غیبت رفت، مردم باید معلم دین را خود تشخیص بدهند.

وی با بیان اینکه براساس روایات پیامبر (ص)، زمانی خواهد رسید که از قرآن و اسلام چیزی جز رسم و نامش باقی نمی‌نماند، ابراز کرد: اینکه امروز با فتنه‌های بسیاری در آخرالزمان روبرو هستیم، به خاطر استقبال مردم عالم از دین و حضور ۲۰ میلیونی زائر در کربلا است.

استاد حوزه، تأکید کرد: امام حسن عسگری (ع) مسئولیت تشخیص عالم خوب و بد و زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) درکل جهان بشریت را به عهده خود مومنین قرار داده است.

حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه امروز اگر جهانی فکر نکنیم، فاسد می‌شویم ادامه داد: امروز باید حرف دین را به گوش دختران و پسران جوان در جهان که آماده پذیرش حرف‌های ما هستند، برسانیم.

وی با بیان اینکه سینه زدن برای حضرت زینب (س) خوب است، ولی باید چادر حضرت زینب (س) را برای تمام زن‌های فرانسه که تشنه‌تر هستند معرفی کنیم، گفت: زنان و دختران فرانسه و کشور‌های غربی می‌فهمند که دنیا به بن بست رسیده است.

وی با بیان اینکه باید به فکر شیعه جهانی باشیم، اظهار کرد: دیگر شیعه داخل قلعه‌ای جواب نمی‌دهد، امروز برای تمام جهان سوال شده که این حسین کیست که در دنیا طوفان به پاکرده، لذا باید نوحه‌هایی که خوانده می‌شود با زبان‌های مختلف برای تمام جهانیان خوانده شود.

این استاد حوزه علمیه، با بیان اینکه جوانان از شیعه قلعه‌ای باید به شیعه جهانی سوق داده شوند، تصریح کرد: به جای آشنایی دختر و پسرهایمان با ترانه‌های کره‌ای، آن‌ها را برای تولید کلیپ و نوحه‌های عزاداری امام حسین (ع) در وسط اروپا و آمریکا تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در روضه‌ها، نوحه‌خوانی‌ها، منبر‌ها و آموزش‌های عقیدتی باید جهانی شویم، ادامه داد: هیئت‌های مذهبی و انقلابیون به جای رقابت در داخل شهر و محلات خود باید با اتحاد و همدلی به جهانی شدن شیعه و اهل بیت (ع) فکر کنند.

پناهیان با بیان اینکه دنیا از بی بند و باری و بی‌حجابی خسته شده است، اظهار کرد: باید الگو‌های حجاب اسلام را به جهانیان معرفی کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پناهیان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
2
رسما دیوانن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
0
2
جناب پناهیان .وقتی حرفهای شما درست است که مردم دنیا ببینند که در مملکت شیعه خودتان وضع مردم خوب است .عدالت و رفاه و حقوق مردم رعایت میشه .وگرنه تو این سالها اینهمه بودجه صرف این کارها شده نتیجه ای هم داشته ؟
نظرات شما
پیشخوان