تاریخ انتشار: ۱۰:۰۱ - ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ادعای سعید جلیلی درباره اعتراضات با شعار «زن، زندگی، آزادی»

جلیلی می‌گوید: موضوع زن، زندگی و آزادی، جزو نقاط قوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند که اتفاقاً طرف مقابل در این موضوعات به بن‌بست رسیده است.

ادعای سعید جلیلی درباره اعتراضات با شعار «زن، زندگی، آزادی»

رویداد ۲۴| سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با جمعی از ایثارگران و مدافعان حرم گفت: بنده واقعاً باور دارم که یکی از عوامل موفقیّت همین دولت فعلی، علاوه بر اصلاح ایرادات وزارت‌خانه‌ها و…، این است که بستری را برای ایفای نقش همهٔ مردم فراهم کند. اگر می‌خواهیم چنین هدف بزرگی را دنبال کنیم، نمی‌شود یک نفر یا یک جمع، ولو بااخلاص، بنشینند و به‌جای بقیه تصمیم بگیرند یا برای دیگران نقش تعیین کنند! در این عرصه، هرکس باید باتوجه‌به استعداد و ظرفیت خود، نقش خود را ایفا کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری حوادث سال ۱۴۰۱ در کشورمان و سیاست‌های دوگانهٔ غرب در قبال مسئلهٔ زنان، ادامه داد: امروز خیلی از حرکت‌هایی که دشمن انجام می‌دهد، ناظر به نقاط قوّت ما و نقاط ضعف خودش است. در همین فتنه‌ای که با شعار «زن-زندگی-آزادی» مطرح شد، موضوع زن، زندگی و آزادی، جزو نقاط قوت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستند که اتفاقاً طرف مقابل در این موضوعات به بن‌بست رسیده است. امروز می‌بینیم همین‌هایی که ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، هزاران زن و کودک را در غزّه به شهادت می‌رسانند.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که مدعیان آزادی، حتی تحمل تجمع و شعار دانشجویان در دانشگاه‌های غرب را ندارند و به‌سرعت، رؤسای آن دانشگاه‌ها را عزل می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
0
0
انقلاب که شد، زندانی بودن در زمان شاه ارزش بود!

دولت وفاق که شد، زندانی بودن در جمهوری اسلامی ارزش شد!

مسئول اطلاع رسانی دولت وفاق!!
نظرات شما