تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد:

حسن مجیدی، داماد پزشکیان کیست؟

بر اساس خبر منتشر شده، حسن مجیدی، داماد رییس جمهور، به عنوان دستیار اجرایی رئیس دفتر رئیس جمهور (محسن حاجی میرزایی) منصوب شده است. درباره مجیدی چه می دانیم؟

حسن مجیدی، داماد مسعود پزشکیان کیست؟

رویداد۲۴| روح انگیز درّی:  بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه‌ها، بر اساس خبر منتشر شده، حسن مجیدی، داماد مسعود پزشکیان به عنوان دستیار اجرایی محسن حاجی میرزایی -رئیس دفتر رئیس جمهور - منصوب شده است.

حسن مجیدی، همسر زهرا پزشکیان است که کارشناسی ارشد مالی دارد. در سوابق کاری داماد پزشکیان، حضور در شرکت ایرانگردی و جهانگردی در سمت قائم مقام است؛ شرکتی در زیرمجموعه هلدینگ «آتیه صبا»، وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری که دولتی است.

مسعود پزشکیان چهار فرزند داشت؛ سه پسر و یک دختر، اما همسر و یکی از پسرانش در دهه ۷۰در سانحه تصادف رانندگی درگذشتند و اکنون وی یک دختر و دو پسر دارد. دختری با نام «زهرا» و پسرانی با نام‌های «یوسف» و «مهدی».

زهرا پزشکیان پیش از این گفته بود که بعد از ازدواج به همراه پدرش در یک خانه زندگی می کردند.

رحمت الله بیگدلی فعال سیاسی در روزهای اخیر درباره حسن مجیدی داماد مسعود پزشکیان در توئیتی نوشته است: حسن مجیدی داماد دکتر پزشکیان جوانی شریف، متدین، مسلط بر امور مالی و فسادستیز است که به‌خاطر امضانکردن اسناد مالی دارای شبهه در…، قرارداد استخدامی وی را لغو کردند در حالی که پزشکیان نایب‌رئیس مجلس بود! یکی از خواسته‌های ما از آقای پزشکیان این بود که مجیدی همیشه همراه وی باشد.

بیگلدی که این مطلب را بعد از ماجرای انتقادات به همراهی حسن مجیدی با هیات رییس جمهور در سفر به عراق منتشر کرد با اشاره به این موضوع تاکید کرده است: در موضوع همراهی مجیدی با دکتر پزشکیان در سفر به عراق، منتقدان به‌گونه‌ای انتقاد کنند که اگر ۸ سال بعد رئیسِ جمهوری از خودشان بود، همان نوع انتقاد را برای جناح مقابل خود به‌رسمیت بشناسند. طرفداران دکتر پزشکیان هم طوری دفاع کنند که اگر ۸ سال بعد مورد مشابهی پیش آمد همین دفاع را از جناح مقابل بپذیرند. با توجه به شایستگی حسن مجیدی پیشنهاد می‌شود که دکتر پزشکیان سمتی را برای ایشان در نظر بگیرد تا همراهی وی رسمیت داشته باشد.

مهرداد تاوتلی دبیرکل جامعه هتل‌داران جزیره کیش و مدیرعامل هلدینگ گردشگری هزاره سوم در گفت‌وگو با تابناک درباره داماد مسعود پزشکیان بعد از پیروزی وی در انتخابات مواردی را بیان کرده است.او در بخشی از این ویدئو با بیان اینکه، حسن مجیدی(داماد مسعود پزشکیان) بسیار جوان شایسته و خوشنامی است؛ گفت: زمانی که او قائم مقام گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی بود، با وجود امکانات زیادی که داشت اما همیشه ساده زیست بود و دنبال اینکه از منافع شرکت استفاده کند نبود.

تاوتلی در بخش دیگری از این ویدئو از کمک هایی که مجیدی در رفع مشکلات یکی از شرکت های زیرنظر صندوق بازنشستگی کرد، گفته است

انتقاد از حضور داماد پزشکیان در سفر به عراق

در روزهای اخیر حضور مجیدی در هیات همراه مسعود پزشکیان در سفر به اقلیم کردستان عراق، با انتقاداتی مواجه شد. برخی  رسانه های اصولگرا با کنایه به ماجرای «ژن خوب» و « دامادسالاری در دولت ها» از این اقدام انتقاد کردند.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: دولت چهاردهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
رایش سوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
0
0
بله ایشان در زمان تصدی سازمان جهانگردی خیلی به این سازمان کم ضرر نزده اند اقای بیگدلی بی انصاف بفرمایید تحقیق کنید
پرسنل سازمان ایرانگردی و جهانگردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
0
0
بيچاره كردم ساده كه هر بار مي روند و راي مي دهند
نظرات شما
پیشخوان