تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۲۴ مهر ۱۴۰۳

آخرین خبر از وضعیت سلامتی ایرج خواجه امیری

هر از گاهی انتشار شایعاتی درباره وضعیت سلامتی «پهلوان آواز ایران» که اکنون ۹۲ سال سن دارد، خاطر خانواده او را مکدر می‌سازد و این در حالی است که حال این خواننده محبوب خوب است و در بیمارستان بستری نیست.

آخرین خبر از وضعیت سلامتی ایرج خواجه امیری

رویداد۲۴| چند روزی است، شایعاتی درباره درگذشت حسین خواجه امیری معروف به «ایرج» در فضای مجازی منتشرمی‌شود و هربار نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند و البته این‌بار طولی نکشید تا نزدیکان «ایرج» این خبر را تکذیب و حتی اعلام کردند افرادی که این نوع از شایعات را پخش می‌کنند، باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایسنا، هرچند که این نخستین باری نبود که چنین شایعه‌ای درباره وضعیت سلامتی این هنرمند منتشر می‌شد؛ بلکه پیش‌تر هم در پی این خبرسازی‌ها، فرزند او شایعات را تکذیب کرده بود.

به نظر می‌رسد که با بالا رفتن سن هنرمندان محبوبی همچون ایرج، برخی به واسطه منافع شخصی یا دلایل دیگر، دست به پخش چنین شایعاتی می‌زنند و خاطر خانواده و طرفداران این افراد را مکدر می‌سازند.

در این راستا با عباس عظیمی (مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت) تماس گرفتیم تا حال خواجه امیری را جویا شویم؛ او گفت: روز جمعه ۲۰ مهرماه پس از شایعاتی که درباره فوت ایشان منتشر شد، وضعیت سلامتی استاد را پیگیری کردیم که خانواده ایشان به ما اطلاع دادند که حالشان خوب است و هیچ مشکلی ندارند، همچنین در بیمارستان هم بستری نیستند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما