مدیریت ریسک به صورت علمی و صحیح در حوزه بیمههای درمان از اولویتهای اصلی معاونت بیمههای زندگی
رویداد۲۴- گرشاسبی با اشاره به اهمیت تعداد و تعرفه قرارداد با مراکز درمانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل ایجاد رضایت بیمهشدگان مطرح کرد: در سال ۱۴۰۱، تعداد ۴.۵۰۰ مراکز درمانی با بیمه سرمد قرارداد داشتند، که با تلاش و مذاکرات صورت پذیرفته در راستای صرفه و صلاح بیمهگزاران این تعداد به ۶.۱۰۰ مرکز افزایش پیدا کرده است.
⬅️ معاون فنی بیمههای زندگی بیمه سرمد با اشاره به استراتژی شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام گفت: در بیمه سرمد با ایجاد تعامل مثبت بین معاونتهای اشخاص و اموال، در حال حرکت به سوی افق ۱۴۰۵ شرکت در زمینه ارائه خدمات بیمهای در کمترین زمان و با کیفیت مناسب هستیم تا به رضایتمندی حداکثری مشتریان دست یابیم.
⬅️ وی همچنین با اشاره به استراتژی توانمندسازی کارکنان و توسعه فرهنگ سازمانی، به اهمیت تدریس و تقویت علمی و فنی کارکنان و شبکه فروش شرکت در حوزه مختلف تاکید نمود.
⬅️ معاون فنی بیمههای زندگی بیمه سرمد در خصوص بیمه عمر سرمد نیز با اعلام رشد ۴۹۶ درصدی به نسبت ابتدای سال ۱۴۰۲ عنوان کرد: با اصلاح و بازنگری ساختار و محصولات و همچنین برگزاری دورههای آموزشی برای شبکه فروش شرکت، تعداد بیمههای عمر صادره شرکت از ۳.۵۶۳ بیمهنامه در سال ۱۴۰۲ به ۲۱.۲۴۶ بیمهنامه در ۷ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ رسید.