تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵

هاشمی رفسنجانی مانع لژیونر شدن علی پروین شد

محمدحسن غفوری‌فرد عضو کابینه میر حسین موسوی و هاشمی‌رفسنجانی که در دولت هاشمی سمت ریاست سازمان تربیت بدنی را برعهده داشت پس از سال ها پرده از رازی برداشت که نشان داد چرا علی پروین لژیونر نشد.
رویداد24- محمدحسن غفوری‌فرد  عضو کابینه میر حسین موسوی و هاشمی‌رفسنجانی که در دولت هاشمی سمت ریاست سازمان تربیت بدنی را برعهده داشت پس از سال ها پرده از رازی برداشت که نشان داد چرا علی پروین لژیونر نشد.

غفوری فرد در گفتگو با فارس درباره تاثیر پول در ورزش گفت: در المپیک‌های آسیایی در کل تاریخ 3 بار ما اول شدیم، یک بار زمان شاه، یک بار زمان من و یک‌بار در این 23 سال، زمان شاه کار با مربی خارجی بوده است، تیمی هم که ما بردیم گفتند این تیم 20 گل می‌خورد و آبروی شما می‌بود اما اول شدیم، بنابراین بحث پول نیست. الان مربی تیم ملی می‌گوید پولم را نداده‌اید.

او افزود: یکبار عربستان آن زمان می‌خواست 50 میلیون به آقای علی پروین بدهد و او را به عربستان ببرد، آقای هاشمی مرا دید و گفت چرا ایشان می‌خواهد به عربستان برود؟ گفتم چون آنها 50 میلیون می‌دهند و ما یک قِران هم به او نمی‌دهیم،‌ آقای هاشمی گفت به پروین بگویید نرود، ما هم به او گفتیم به عربستان نروید و ایشان هم پذیرفت و گفت چشم. با همین یک کلمه علی پروین از 50 میلیون آن موقع گذشت، حالا چنین افرادی را چطور الان پیدا می‌کنید؟ 

نظرات شما
پیشخوان