برگزاری نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با مشتریان و کارکنان
نشست هم اندیشی مدیرعامل بانک ملی ایران با جمعی از مشتریان و کارکنان بانک برگزار شد.
رویداد۲۴دکتر محمد رضا حسین زاده در نشست هم اندیشی با حضور منتخبان پیشنهاد دهنده به مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در شکل خدمت رسانی این بانک به مشتریان، تاکید کرد: در تحولات پیش رو و تولید محصولات جدید، نظر مشتریان، مخاطبان، کاربران سامانهها و کارکنان بانک به طور ویژه در نظر گرفته خواهد شد.
وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژهای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم، فراتر از انتظاری که بود بیش از ۷۰۰ نظر کامنت شد.
وی با بیان این که خرد جمعی، جایگاه ویژهای در اداره کردن امور این سازمان دارد، اظهار کرد: در پستی که به منظور جمع آوری پیشنهادها، انتقادها و راهکارها در صفحه اینستاگرام خود بارگذاری کردم، فراتر از انتظاری که بود بیش از ۷۰۰ نظر کامنت شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: نظرات دریافتی در بستههای مشخص تدوین شد تا از آنها در برنامههای پیش روی بانک استفاده شود.
به گفته حسین زاده، حوزههای فناوری اطلاعات، محصولات جدید، کارتهای بانکی، تسهیلات، تسریع در خدمت رسانی به مشتریان و منابع انسانی بانک، بیشترین حجم نظرات ارائه شده را تشکیل داده اند.
مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به حجم گسترده عملیات این بانک، گفت: طبیعی است که اعمال هر گونه تغییر، مستلزم پایدار بودن سامانهها و البته هزینه قابل توجه است.
حسین زاده سامانههای پیشرفته بام و بله را دستاوردهایی ارزشمند خواند که نه تنها در نظام بانکی کشور، بلکه در پیشرفتهترین بانکهای جهان نیز قابل اعتناست و بانک ملی ایران همه این محصولات را تنها به منظور توسعه خدمات رسانی به مشتریانش طراحی و اجرا کرده است.
مدیرعامل بانک ملی ایران استمرار نوآوری در خدمات را مسیر قطعی این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: بر خلاف عدهای که به طور پیوسته در حال سیاه نمایی علیه نظام بانکی هستند، کارکنان بانکها به ویژه بانک ملی ایران از هر گونه کوششی برای کمک به توسعه کشور دریغ نخواهند کرد.
خاتونی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این نشست با بیان این که فصل سوم امسال، تغییرات مهمی در حوزه خدمت رسانی به مشتریان بانک رخ خواهد داد، گفت: محصولات جدید و تغییرات بنیادی در سامانههای بانک در راه است.
مسعود خاتونی افزود: بسیاری از فرایندها اصلاح شده و زیرساختها تا حد امکان بهینه شده است، اما باید پذیرفت که بهبود شرایط در یک بانک ۹۱ ساله، کمی زمان بر خواهد بود.
در این نشست که با حضور ۱۲ نفر منتخب از میان پیشنهاد دهندگان به مدیرعامل بانک شامل کارکنان و مشتریان بودند، مدیران انفورماتیک، سرمایه انسانی، امور طرح و برنامه و روابط عمومی شنوندهی دیدگاهها و نظرات مدعوین بودند.
در ادامه این مراسم مشتریان و کارکنان بازدیدی از موزهی بانک ملی ایران بعمل آوردند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط