تاریخ انتشار: ۱۵:۳۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۸

آغاز کمپین ماندگار شرکت مخابرات ایران با تاکید بر تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران با اعلام اجرایی شدن کمپین "ماندگار" اظهار داشت: این کمپین با شعار "بی نهایت ماندگار" با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت‌های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های"حرفه ای" و "اقتصادی" به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می‌شود.
کمپین ماندگار شرکت مخابرات
رویداد۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام ضمن اعلام مطلب فوق افزود: بازار هدف این کمپین، تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بستر‌های ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می‌کنند، مشتریان سایر اپراتور‌های ثابت و مشتریان غیرفعال را شامل می‌شود.
 
بیدخام اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به‌نحوی که سبد محصولات اینترنت خانگی شرکت مخابرات ایران با ارزشی بیش از سبد محصولات استاندارد و بهتر و جامع‌تر از کمپین‌های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار گیرد.

وی یادآور شد: جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران در بخش سرویس‌های حرفه‌ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس‌های ارائه شده بر بستر‌های مختلف و جذاب برای مشتریان، علاوه بر حضور فعال در بازار رقابتی، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران افزود: در راستای تکریم مشتریان کنونی و جذب مشتریان جدید، در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ۲ تا ۹ صبح برای مشترکین ارائه شده است.

مهندس بیدخام افزود: سرویس‌های حرفه‌ای کمپین ماندگار از زیرساخت‌های ADSL، VDSL و دسترسی مبتنی بر فیبر نوری (FTTH) با ترافیک‌ها و سرعت‌های مختلف به کاربران طبق جدول زیر عرضه می‌شود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مخابرات
نظرات شما