رضایت ۹۳ درصدی کاربران از «بام» بانک ملی ایران
تازهترین نظرسنجیها نشان میدهد بیش از ۹۳ درصد کاربران سامانه «همراه بام» بانک ملی ایران از آن رضایت دارند.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با گذشت حدود چهار سال از راه اندازی این سامانه و به روزرسانیهای انجام شده در آن، اکنون قریب به اتفاق کاربران از «بام» ابراز رضایت میکنند.
در این سامانه تعداد قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام است و کابر میتواند با استفاده از همه ابزارهای متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل از خدمات آن بهره ببرد.
به تازگی و در رویداد «ملی شو ۳» نسخه کامل تری از سامانه «همراه بام» رونمایی شد که مطابق با بازخوردهای دریافتی از کاربران به روز شده است.
در این سامانه تعداد قابل توجهی از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری قابل انجام است و کابر میتواند با استفاده از همه ابزارهای متصل به اینترنت از جمله کامپیوتر، تبلت و موبایل از خدمات آن بهره ببرد.
به تازگی و در رویداد «ملی شو ۳» نسخه کامل تری از سامانه «همراه بام» رونمایی شد که مطابق با بازخوردهای دریافتی از کاربران به روز شده است.
انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت و نیکوکاری تنها بخشی از امکانات «بام» است.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط