پیام تبریک روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی.
روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه، تخصص، هنر و تدبیر در شناخت سازمان و ابزارهای ارتباطی
مسئولان و کارگزاران بخشهای مختلف کشور، تولیدکنندگان، صنعتگران و تمامی دغدغه مندانی که در راه تولید، آبادانی و خدمت به این نظام اسلامی اهتمام میورزند، همواره نیازمند بهرهگیری از علم، دانش، تجربه و مهارت به عنوان ابزاری جهت اطلاع و استماع افکار عمومی در خصوص اقدامات صورت گرفته هستند و این وظیفه خطیر در هر سازمان به روابط عمومی سپرده شده تا با تدوین استراتژی مؤثر ارتباطی، مقبولیت و مشروعیت لازم را برای سازمان متبوع خود فراهم آورد و مسیر تعالی را هموار سازد.
رویداد۲۴ در عصر کنونی که عصر ارتباطات نامگذاری شده، توسعه و پیشرفت همهجانبه جوامع با تعاملات انسانی گره خورده است و در این میان افکار عمومی، رسانه و اطلاعرسانی در اولویت توجه، التزام و اهتمام قرار گرفته و این مسئله اهمیت جایگاه روابط عمومی را دوچندان کرده است، بهگونهای که بخش عمده موفقیت و اقبال شرکتها در افکار عمومی، نخبگان، سهامداران و در نهایت مردم در گرو عملکرد روابط عمومی در ترسیم نگاه واقعگرایانه، حقیقی، صحیح و دوراندیشانه از سازمان و شرکت است.
روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه، تخصص، هنر و تدبیر در شناخت سازمان و ابزارهای ارتباطی بهمنظور اقناع افکار عمومی است و این واحد سامانهای مشورتی و مدیریتی است که نقش ارزندهای در سیاستگذاری و هدایت بر عهده دارد و جلب رضایت و اقناع تفکرات، انتظارت و مطالبات مردم و مخاطبان سازمان، در اولویت فرایندهای آن است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در مسئولیتهای ارتباطی در سالهای اخیر و با تحولات عظیم و گسترش ابزارهای ارتباط نمود بیشتری یافته و این مسئله نیازمندی شرکتها را به روابط عمومی خلاق، پیشرو با توانایی تفکر و عکسالعمل سریع بهویژه در شرایط پراسترس، تنشزا و بحرانی دوچندان ساخته است، بهگونهای که تنها روابط عمومی هدفمند و ساختارمدار، تخصصگرا، پویا و خلاق با در نظر گرفتن واقعیات و اخلاقمداری و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب میتواند شرکت و سازمان را در مواجهه با رویدادهای مختلف از کوران مخاطرات برهاند و در راستای تأمین منافع، مجموعه را به سرمنزل مقصود برساند.
روابط عمومی ترکیبی از علم، تجربه، تخصص، هنر و تدبیر در شناخت سازمان و ابزارهای ارتباطی بهمنظور اقناع افکار عمومی است و این واحد سامانهای مشورتی و مدیریتی است که نقش ارزندهای در سیاستگذاری و هدایت بر عهده دارد و جلب رضایت و اقناع تفکرات، انتظارت و مطالبات مردم و مخاطبان سازمان، در اولویت فرایندهای آن است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در مسئولیتهای ارتباطی در سالهای اخیر و با تحولات عظیم و گسترش ابزارهای ارتباط نمود بیشتری یافته و این مسئله نیازمندی شرکتها را به روابط عمومی خلاق، پیشرو با توانایی تفکر و عکسالعمل سریع بهویژه در شرایط پراسترس، تنشزا و بحرانی دوچندان ساخته است، بهگونهای که تنها روابط عمومی هدفمند و ساختارمدار، تخصصگرا، پویا و خلاق با در نظر گرفتن واقعیات و اخلاقمداری و با اتخاذ استراتژی کارا و مناسب میتواند شرکت و سازمان را در مواجهه با رویدادهای مختلف از کوران مخاطرات برهاند و در راستای تأمین منافع، مجموعه را به سرمنزل مقصود برساند.