تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۲

بهترین دستگاه لیزر

استفاده از لیزر برای از بین‌بردن موهای زائد چند سالیست که در ایران مرسوم شده است و بسیاری از زنان و مردان از این وسیله بهره می‌گیرند.

بهترین دستگاه لیزر

رویداد۲۴ نازآفرین جمشیدی: استفاده از لیزر برای از بین‌بردن مو‌های زائد چند سالیست که در ایران مرسوم شده است و بسیاری از زنان و مردان از این وسیله بهره می‌گیرند.

چند سالیست که در ایران هم برای از بین‌بردن مو‌های زائد از دستگاه لیزر استفاده می‌شود و درواقع می‌توان گفت این کار امروز بسیار هم مرسوم شده است و بسیاری از زنان و مردان برای رهایی از شر مو‌های زائد خود از این وسیله استفاده می‌کنند.
همان‌گونه‌که می‌دانید دستگاه‌های لیزر انواع و اقسام دارند و اگر شما از این وسیله استفاده کرده باشید حتما دیده‌اید که دستگاه‌ها با اشکال و رنگ‌های گوناگونی وجود دارند، اما به‌راستی کدام دستگاه لیزر بهترین کارایی را دارد؟

به گزارش رویداد۲۴ در لیزر از پرتو‌های متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول‌های مو استفاده می‌شود. در این روش نور لیزر به صورت مستقیم، به فولیکول مو برخورد و آن‌ها را تخریب می‌کند.

فولیکول شامل کیسه‌های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می‌کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه‌های کوچک را نابود و یا تخریب می‌کند.

مزایای لیزر مو‌های زائد

از لیزر مو‌های زائد می‌توان برای از بین بردن مو‌های زائد در تمامی نقاط بدن استفاده کرد بیش‌ترین نقاط شامل زیر بغل، سینه، صورت، نواحی بیکینی و دیگر مناسق است، اما لیزر خوبی‌ها و مزایای دیگری نسبت به روش‌هایی مانند وکس و شیو‌کردن است که در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لیزر مو‌های زائد دارای سرعت بیش‌تری به نسبت روش‌های دیگر برای رفع مو‌های زائد می‌باشد، ولی بستگی به وسعت ناحیه مورد نظر هم دارد برای نمونه لیزر پا‌ها زمان بیش‌تری به نسبت لیزر زیر بغل نیاز دارد.

در لیزر مو‌های زائد نتایج ماندگاری بسیار بالاتری دارند به نسبت وکس کردن یا اصلاح، در لیزر مو‌های زائد اگر باز هم مو‌های زائد رشد کنند دیگر همانند گذشته نیستند یعنی نازک‌تر و دارای تراکم کم‌تری‌اند.

لیزر مو‌های زائد دارای دقت بسیاری بالایی می‌باشد اگر شما در یک مرکز معتبر همراه با تکنسین مجرب از این روش استفاده کنید مطمئنا نتیجه‌ی مطلوبی خواهید گرفت بدون آن‌که پوست شما آسیبی ببیند.

بهترین دستگاه لیزر

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر مو‌های زائد چیست؟

در زیر به بررسی دستگاه‌های لیزر مو‌های زائد موجود در بازار می‌پردازیم.

دستگاه لیزر مو IPL

آی پی ال یکی از بهترین دستگاه برای لیزر به شما می‌روند که عملکرد آن با سیستم نوری انجام می‌شود و برای افرادی با پوست‌های سفید و بور مناسب است و نتیجه خوبی برای آن‌ها به همراه دارد.

از این دستگاه می‌توان برای از بین بردن مو‌های قسمت‌های مختلف بدن استفاده کرد. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه لیزر موIPL با فلش لامپ‌های زنون عمل می‌کند و علاوه بر از بین بردن مو‌های زائد، باعث شفافیت و روشنی پوست صورت و بدن افراد نیز می‌شود..

دستگاه لیزر لادا

دستگاه لیزر مو‌های زائد لادا، ساخت کشور آلمان می‌باشد، که به عنوان بهترین دستگاه برای لیزر دارای قدرت خروجی ۹۰۰ وات است. همچنین این دستگاه علاوه بر داشتن تاییدیه اروپا، به کولینگ (خنک کننده) بسیار پیشرفته و تکنولوژی بدون درد هم مجهز می‌باشد. دستگاه لیزر لادا از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های از بین برنده موی زائد به شمار می‌برد و می‌تواند مو‌های زائد نواحی مختلف بدن را به کلی نابود کند.

دستگاه لیزر مو الکساندرایت

اگر تا به حال درباره لیزر کردن مو‌های زائد پرس و جو کرده باشید به احتمال زیاد نام دستگاه الکساندرایت را شنیده‌اید. در واقع دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از شناخته ترین، محبوب‌ترین و در عین حال بهترین دستگاه لیزر مو‌های زائد بدن به شمار می‌رود. از جمله مهم‌ترین ویژگی این دستگاه، قابلیت تنظیم طول موج و انرژی نسبت به پوست و موی افراد مختلف می‌باشد و این ویژگی سبب شده است تا بسیاری از کارشناسان پوست و مو دستگاه الکساندرایت به عنوان قوی‌ترین دستگاه لیزر مو‌های زائد معرفی کنند.

همچنین این دستگاه به سیستم خنک کننده ویژه مجهز است که از سوزش پوست صورت و بدن جلوگیری می‌کند. به گزارش رویداد۲۴ این دستگاه با ژرفا و عمق نفوذی خوبی که برجای می‌گذارد عملکرد و البته نتیجه بهتری برجای می‌گذارد و شما به جلسات کم‌تری نیاز پیدا خواهید کرد.


بیشتر بخوانید: عوارض لیزر کل بدن


این نکته را هم در نظر داشته باشید که دستگاه الکساندرایت علاوه بر لیزر کردن مو‌های زائد بدن کارایی دیگری هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها شامل این موارد است:

۱. درمان رگ‌های عنکبوتی

۲. درمان لکه‌های پیری

۳. پاک کردن تتو

۴. درمان لک‌های مادرزادی عروقی

دستگاه لیزر اسکلپیون

از دیگر بهترین دستگاه برای لیزر موی زائد، اسکلپیون می‌باشد که آن را با نام مدیواستار مونولیت نیز می‌شناسند. این دستگاه از تازه‌ترین نوآوری ساخت بهرمند می‌باشد و می‌تواند با حداکثر توان، کوتاه‌ترین پالس‌ها را به بزرگترین نقاط بدن در زمانی بسیار کوتاه هدایت کند. همچنین لازم به ذکر است که دستگاه اسکلپیون، طول موج‌های دستگاه الکساندرایت را با یک هندپیس جداگانه، دایود و طول موج ۹۴۰ نانومتر به صورت همزمان با هندپیس دیگر ارسال می‌کند و به همین دلیل با انواع پوست و مو سازگاری بسیار خوبی دارد. در یک کلمه می‌توان گفت که این دستگاه یکی از مجهزترین دستگاه‌های حال حاضر دنیا محسوب می‌شود که در ایران نیز وجود دارد.

بهترین دستگاه لیزر
دستگاه لیزر مو دایود

دستگاه لیزر مو دایود، جهت رفع مو‌های زائد، از پالس‌هایی با طول موج ۸۰۰ یا ۸۱۰ نانومتر استفاده می‌کند. جذب این طول موج در ملانین نسبت به برخی از دستگاه‌ها کمتر و برخی دیگر بیشتر است. دایود از بهترین دستگاه لیزر برای مو‌های ضخیم بشمار می‌آِید. از ویژگی‌های این دستگاه برای لیزر می‌توان به محدوده وسیع تنظیمات طول پالس آن اشاره کرد که باعث می‌شود که این وسیله کاربرد‌های وسیع‌تری داشته باشد و قابلیت استفاده در پوست‌های تیره را هم میسر می‌سازد

البته این را هم باید در نظر داشته باشید که اگر اپراتور لیزر تجربه کافی نداشته باشد، می‌تواند پوست فرد را بسوزاند. به طور کلی می‌توان گفت که این دستگاه برای پوست و موی خانم‌ها و آقایان ایرانی مناسب بوده و علاوه بر رفع موی زائد، مزایا دیگری هم دارد که که شامل این موارد است:

۱. دارای عمق نفوذ بیش‌تر نسبت به الکساندرایت

۲. قابل استفاده برای پوست‌های تیره

۳. کاهش ریسک به خاطر پالس یکنواخت

۴. خنک سازی سطحی پوست

دستگاه‌های لیزر مو ICE PLATINUM و ICE PLATINA PLUS

دو دستگاه نام برده شده، جزو بهترین و پر طرفدارترین دستگاه‌های لیزر مو زائد در دنیا به شمار می‌رود که انقلابی نوین را در این زمینه رفع دائمی موی زائد را ایجاد کرده‌اند و این دو بهترین دستگاه برای لیزر از لحاظ تکنولوژی، کیفیت و مزایا از رقیبان خود پیشی گرفته‌اند و علاوه بر رفع موی زائد، جهت از بین بردن لکه‌های پوستی است نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. افراد دارای موی بلوند (روشن)، موی نازک و پوست تیره می‌توانند با تغییر فرکانس این دستگاه به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین باید اعلام کرد که این دو دستگاه با ترکیب ۳ طول موج متفاوت می‌توانند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست افراد نفوذ کرده و مو‌های زائد آن‌ها را از بین ببرند. دیگر مزایا این دو دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. نیازی به استفاده از بی حسی موضعی ندارید

۲. کاهش زمان درمان تا ۴۵% نسبت به دیگر دستگاه‌ها

۳. استفاده همزمان از سه طول موج برای تاثیرگذاری بیش‌تر

۴. نداشتن عوارض جانبی مانند درد و سوختگی

دستگاه لیزر مو کندلا

دستگاه لیزر مو زائد بدن و صورت بدن به نام جنتل مکس پرو که ساخت ساخت کمپانی کندلا می‌باشد، یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های لیزر موجود در دنیا می‌باشد که از قیمت بسیار بالایی هم برخودار است و به ندرت می‌توان این دستگاه را در ایران پیدا کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سبک زندگی
نظرات شما
پیشخوان