تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۹ تير ۱۴۰۲

بهترین بازی‌های جهان

اگر به دنبال یافتن بهترین بازی‌های جهان هستید، در این مطلب می‌توانید بازی‌هایی را که در سال ۲۰۲۳ برای PS ۵، Xbox و Switch وجود دارد، بخوانید.

بهترین بازی‌های آینده برای بازی در سال ۲۰۲۳

رویداد۲۴ حسین فلاحی:  فرقی نمی کند روی نینتندو سوییچ، پلی استیشن، کنسول ایکس باکس یا رایانه شخصی بازی کنید، امسال با رونمایی و عرضه بهترین بازی ها، رقابت برای جلب توجه شما فراهم شده است. 

مسلماً برخی از این عناوین بازی هایی هستند که سال گذشته پیش‌بینی می‌کردیم اما به تعویق افتاد. با این وجود، پس از چند سال تطبیق با آخرین نسل کنسول و چالش‌های توسعه ناشی از همه‌گیری کرونا، سال 2023 زمانی است که نسل فعلی بازی ها در نهایت به گام اصلی خود می‌رسد.


بنابراین بدون توجه به پلتفرمی که روی آن بازی می کنید، بازی های هیجان انگیز زیادی در راه است. برای انتخاب بهترین بازی های آینده این مطلب ما را تا انتها بخوانید. در اینجا ما راهنمای بهترین بازی های آینده برای سال 2023 و بعد از آن را برای شما فراهم آورده ایم.

بهترین بازی جهان Starfield (استارفیلد)

Starfield بازی

پلتفرم ها: Xbox Series X/S، PC

اولین IP بزرگ جدید جهان Bethesda بعد از The Elder Scrolls و Fallout، Starfield کهکشانی و عظیم به نظر می رسد. پس شاید تعجبی نداشته باشد که این بازی از تاریخ 11 نوامبر 2022 به تعویق افتاد، امیدواریم که شهرت استودیو برای انتشار باگ ها شکسته شود.

اما در حالی که استارفیلد در میان ستارگانی قرار دارد که می توانید فضاپیمای سفارشی خود را برای بازدید از بیش از 1000 جهان در بیش از 100 سیستم جمع آوری کنید، هنوز هم در قلب یک بازی RPG اکشن است که در آن می توانید متحد خود را انتخاب کنید یا در مرحله اول یا سوم با دزدان دریایی مبارزه کنید؛ شخصی با ترکیبی از تیراندازی و مبارزه.

بهترین بازی جهان Final Fantasy XVI (فاینال فانتزی ۱۶)

Final Fantasy XVI

پلتفرم: PS5

سال 2023 سال بزرگی برای طرفداران Final Fantasy است، با دو عنوان برای هیجان‌انگیز بودن، از جمله Final Fantasy VII Rebirth. اما برای یک تجربه کاملاً جدید، Final Fantasy XVI بیش از همه ما را به هیجان آورده است.

با لحنی بالغ و کامل تر که بیشتر از فانتزی‌های غربی مانند The Witcher یا God of War الهام گرفته شده است، یک حرکت بحث‌برانگیز برای سری طولانی‌مدت RPG ژاپنی است، اگرچه هنوز می‌توانیم در آن شاهد منتظر حماسه بزرگی با کریستال‌ها و Eikons احضار شده افسانه‌ای باشیم.

در حالی که به نظر می‌رسد که کلایو، قهرمان اصلی شما، در طول سفر خود در داستانی که چندین خط زمانی را در بر می‌گیرد، متحدانی خواهد داشت، اما عمدتاً یک تک‌نفره اکشن‌محور در زمان واقعی است. 

البته باید به Final Fantasy VII Rebirth نیز اشاره کنیم که تا اوایل سال 2024 منتشر نمی‌شود، بازی افسانه‌ای PS1 RPG یک دیسک کامل و دو دیسک (!!!) خواهد داشت که دوباره برای PS5 طراحی می‌شود.

بهترین بازی جهان Hollow Knight: Silksong (بازگشت مترویدونیای حشره‌ای)

Hollow Knight: Silksong بازی

پلتفرم ها: PC، Switch، Xbox، PS5، PS4

Hollow Knight که فقط توسط تیمی متشکل از سه نفر ساخته شده است، یک مترویدونیای مستقل است که از زمان انتشار برای اولین بار در سال 2017 به تازگی رشد خوبی را تجربه کرده است.

این بازی که در یک دنیای خالی از سکنه اتفاق می افتد، شما در نقش هورنت زیرک بازی می کنید، که قبلاً یک آنتاگونیست مرگبار در بازی اصلی بود. در حالی که سعی می کنید با دشمنان جدید و چالش های جدید روبرو شوید و تا اوج پادشاهی که در آن زندانی شده اید، بروید.


بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های PS4


ما هنوز نمی‌دانیم که Silksong چه زمانی منتشر می‌شود یا اینکه آیا Team Cherry آن را از حالت عادی خارج می‌کند یا خیر، اما حداقل در طول این انتظار طاقت‌فرسا، در روز اول برای همه پلتفرم های اصلی، از جمله Game Pass  تایید شده است.

بهترین بازی جهان Baldur’s Gate 3 (دروازه بالدر 3)

Baldur’s Gate 3

پلتفرم ها: رایانه شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری X/S

Baldur’s Gate 3 برای همیشه در دسترس بوده است، اما سرانجام تاریخ انتشار آن مشخص شد. این یک بازی نقش آفرینی از بالا به پایین است که در دنیایی فانتزی بر اساس قوانین D&D 5th Edition تنظیم شده است. شخصیت شما، هر چه که انتخاب می کنید، به یک انگل مغزی آلوده شده است و برای رهایی از آن به سراسر جهان سفر می کند. این یک طرح کاملاً خاص است، بله، اما Baldur's Gate 3 یکی از بزرگترین نسخه های سال 2023 خواهد بود.

بهترین بازی جهان Lies of P (دروغ های پی)

Lies of P

به گزارش رویداد۲۴ هیچ کمبودی در اقتباس‌های پینوکیو وجود ندارد، اما پسر چوبی به نوعی بر روی نسل‌های جدید تأثیر می‌گذارد. آخرین بازی او در Lies of P می‌آید، که به دنبال بتمنی کردن داستان فولکلور ایتالیایی است. شما در نقش پینوکیو، یا در اینجا «پی» بازی می‌کنید که در ایستگاه قطار با یک نت در کنار آن‌ها که «آقای ژپتو را پیدا کن» از خواب بیدار می‌شود.

این ممکن است مانند یک قرارداد هیتمن به نظر برسد، اما اینطور نیست. در عوض، Lies of P در یک دوره ویکتوریایی متناوب اتفاق می‌افتد و پینوکیو در حال تکان دادن یک بازوی رباتیک است که می‌توان آن را با سلاح‌های جدید و ابزارهای کشتار ربات ارتقا داد. به نظر می رسد که گیم پلی بازی از Kingdom Hearts تأثیر گرفته است. ما فقط امیدواریم که انتظارات را برآورده کند.

بهترین بازی جهان Marvel’s Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی 2)

مرد عنکبوتی 2

پلتفرم: PS5

یکی از محبوب‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن، یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان، یعنی دنباله‌ای ابر مرد عنکبوتی مارول است. پس از استقبال خوب مایلز مورالز، منطقی است که این بار می‌توانید در نقش پیتر پارکر و نسخه‌های مایلز از وب اسلینگر بازی کنید، زیرا آنها در مقابل شروران جدید Kraven the Hunter و Venom مورد علاقه طرفداران قرار می‌گیرند.

بهترین بازی جهان Mortal Kombat 1 (مورتال کامبت)

Mortal Kombat 1بازی

این بازی را نباید با اولین مورتال کامبت در سال 1992 اشتباه گرفت. مورتال کامبت 1 نوعی راه اندازی مجدد است، اما با پیچ و تاب. دنیای کلاسیک مورتال کامبت توسط خدای آتش لیو کانگ، که در مورتال کامبت 11 پیروز شد، دوباره متولد شده است. آیا این دنیای جدید عاری از غرغر، خشونت، اسلحه و صحنه‌های نبرد با سر و صدا است؟ نه کاملا. تریلر اعلامی مثل همیشه وحشتناک و خونین است، بنابراین باید به بینندگان هشدار داد.

 Mortal Kombat فرنچایز اساساً Smash Bros برای پدران دهه 80 است، بنابراین مطمئن باشید که جدیدترین بازی با شخصیت‌های قابل برگشت از قبل همراه خواهد بود. این بازی که در زمان عرضه در دسترس است، با پوسته شخصیت جانی کیج عرضه می‌شود که شبیه به ژان کلود ون دام حرفه‌ای است.

بهترین بازی جهان S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (استالکر 2: قلب چرنوبیل)

Heart of Chornobyl

پلتفرم‌ها: PC، Xbox Series X/S

چهارمین بازی از سری بازی‌های Stalker از توسعه‌دهنده اوکراینی GSC Game World، Heart of Chornobyl، شما را برای زنده ماندن، شلیک به هیولاها و مقابله با ناهنجاری‌های رادیواکتیو عجیب به منطقه محروم در اطراف نیروگاه بدنام هسته‌ای بازمی‌گرداند. بازی اصلی که در سال 2007 منتشر شد، یک ذهن کندویی جمعی را نشان می‌داد که از هفت دانشمند مرتبط ایجاد شده بود، بنابراین چه کسی می‌داند که این تیم چه چیزی برای بالاترین آن آورده است.

Heart of Chornobyl یک بازی اول شخص که در یک دنیای باز واقعی اتفاق می‌افتد، برای Unreal Engine 5 در حال توسعه است. این بازی باید با بهره‌گیری از آخرین فناوری گرافیکی، از جمله ردیابی پرتو، عالی به نظر برسد.

بهترین بازی جهان Metal Gear Solid 3: Snake Eater (متال گیر سالید ۳: اسنیک ایتر)

متال گیر سالید ۳: اسنیک ایتر

پلتفرم‌ها: PS5، Xbox Series X|S، PC

Solid Snake با مار واقعی در Metal Gear Solid 3: Snake Eater ملاقات می کند، بازی ای که در آن مزدور به رمبو می رود. Metal Gear Solid Delta: Snake Eater که برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X|S و PC عرضه می‌شود، ظاهراً به عنوان بازسازی شاهکار هیدئو کوجیما کاملاً صادق است، البته بدون دخالت واقعی او.

ما هنوز هیچ تصویری به جز چند عکس سینمایی از گیم پلی نداریم.  ما موجودات جنگلی ای را می بینیم که خورده می شوند، یک آناکوندا در حال مبارزه با یک تمساح و مار جامد که از یک باتلاق بیرون می آید. اما اگر ریمستر Metal Gear Solid 3: Snake Eater شبیه نسخه اصلی باشد، قوی‌ترین بازی این سری خواهد بود.

بهترین بازی جهان Alan Wake2 (آلن ویک 2)

Alan Wake2

پلتفرم: PS5

پس از 13 سال، بازگشت Alan Wake که مدت ها مورد انتظار بود به زودی روی کنسول ها عرضه می شود. نسخه اصلی از نویسنده ویک پیروی می‌کند، که می‌بیند وقایع رمان ترسناکش در زمان واقعی زنده می‌شوند. نسخه اصلی به چیزی شبیه یک کلاسیک کالت تبدیل شد و گیم پلی پرتنش، داستان اصلی و ساختار روایی را در هم آمیخت. در آلن ویک 2، ما ویک را پس از 13 سال زندانی شدن در بُعد دیگری دنبال می کنیم. ماموریت شما در این بازی؟ برای فرار با نوشتن یک داستان ترسناک برای یک مامور FBI که امیدوار است شما را نجات دهد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما