تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

رد صحبت‌های جهانگیر از مفقود شدن فرش های سعدآباد؛ دهقان: هیچ فرشی پیدا نشده است

روز گذشته سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرده بود که برخی از این فرش‌ها که مدعی بودند به سرقت رفته است، در دستگاه‌های دولتی پیدا شده است، اما امروز معاون حقوقی رئیس‌جمهوری اعلام کرد که هنوز هیچ فرشی پیدا نشده است.

محمد دهقان

رویداد۲۴ مهر نوشت: در حالی که روز گذشته «سه‌شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۳»، سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده مفقود شدن فرش‌های کاخ سعدآباد گفته بود که «برخی از این فرش‌ها که مدعی بودند به سرقت رفته است، در دستگاه‌های دولتی پیدا شدند»؛ اما امروز چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، معاون حقوقی رئیس‌جمهوری اعلام کرد که هنوز هیچ فرشی پیدا نشده است؛ محمد دهقان درباره پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعدآباد، که سخنگوی قوه قضائیه درباره این پرونده گفته بود که «برخی از این فرش‌ها که مدعی بودند به سرقت رفته است، در دستگاه‌های دولتی پیدا شدند، تاکید کرد: هنوز هیچ فرشی پیدا نشده است؛ فرش، سوزن که نیست.


بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت پرونده سرقت فرش‌های کاخ سعدآباد | سخنگوی قوه قضائیه: فرش‌های سعدآباد پیدا شدند


محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳، هیات دولت، در جمع خبرنگاران، گفت: پرونده فرش‌های نفیس کاخ سعدآباد مفتوح است و هیچ رای‌ای صادر نشده است.

دهقان افزود: «اضی به جدیت در حال پیگیری پرونده است. از ۴۸ فرش سرقت‌شد، ه هیچ فرشی پیدا نشده و تحویل ما داده نشده است؛ تقاضای ما این است که اگر فرشی پیدا شده است، آن را به ما تحویل بدهند تا به کاخ سعد‌آباد تحویل بدهیم.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری در ادامه، تاکید کرد: امیدواریم رای صادر شود؛ متهمان بازجویی شدند. مهم برای ما بازگرداندن فرش‌هاست.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Jam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
اولا گم نشدند تا بخوان پیدا بشن. درثانی قرار نیست سوزن گم شده رو فرش پیدا بشه بلکه خودِ فرش مثلا گم شده قراره پیداشه.
نظرات شما