تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

سایت حسن روحانی منتشر کرد؛ درخواست فرمانده سپاه پس از انتخابات سال ۹۲

سایت حسن روحانی، با انتشار مطلبی، به روایت رئیس جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم از ماجرای دیدارش با سردار عزیز جعفری، پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ پرداخته است.

فرمانده سپاه

رویداد۲۴ خبرآنلاین نوشت: سایت حسن روحانی، با انتشار مطلبی، به روایت رئیس جمهوری دولت‌های یازدهم و دوازدهم از ماجرای دیدارش با سردار عزیز جعفری، پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲ پرداخته است.

بنا بر این گزارش  در ادامه متن این روایت را می‌خوانید.

شنبه پانزدهم تیرماه ۹۲ با سردار عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کردم. او خواستار روابط نزدیک دولت و سپاه بود و من هم که از گذشته با نیرو‌های مسلح مرتبط بودم از این راهبرد استقبال کردم، اما آن را مشروط به پذیرش یک واقعیت کردم و آن واقعیت این بود که آقای جعفری تحریکات دوستانش در سپاه علیه من در دوران نامزدی را بپذیرد، دوستانی که در خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها و نشریه‌ها و دیگر نهاد‌های سپاه مخالف پیروزی من بودند. 


بیشتر بخوانید: اعتراف حسن روحانی درباره علی شمخانی


گفتم اول این مسأله را بپذیرید و آنگاه من بر گذشته صلوات می‌فرستم و یک همکاری نزدیک را شروع می‌کنیم.

سردار جعفری اول از پذیرش این مسأله پرهیز داشت، اما وقتی با شواهد و دلایل من مواجه شد آن را پذیرفت! من هم گفتم بسیار خوب از گذشته عبور می‌کنیم و به آینده فکر می‌کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
0
1
تخطئه گاندو
فکت نداشت
اگر داشت خود روحانی و ظریف رو می‌کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۵
2
0
‌همکاری آینده اش این بود که روی موشک بنویسد اسرائیل باید از بین برود تا ترامپ از برجام خارج شود! امروز هم که روز استعمال موشک بجای پوشک است در دریای پوشک غرق شدن و صداشون در نمیاد! پاسدار (بخوانید لات مقدس در کوچه خلوت )عامل ویرانی و اختلاس در ایران وبدبختی مردم ایران است
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۳
0
0
سلام.یادم هست چند سالی از انقلاب گذشته بود که خمینی در یکی از سخنرانی های خودش گفت که نظامی ها از دخالت در سیاست منع کرد وان را سهمی مهلک خواند و وظیفه آن ها رو دفاع از کیان وحفظ مرزها وامنیت وخدمت در پادگان ها مامور کرد ولی الان عکس قضیه صادق هست واین خطری جدی است در دنیا به تجربه ثابت شده که همیشه حکومت‌ها ی نظام به سمت دیکتاتوری گرایش داشته و اسلحه حکومت کرده وعاقبتی خونین رقم خورده و به زباله دان تاریخ رفته در جامعه انسانها انسانیت موتور حرکت هست نهزور تهدید وارعاب الله واعلم....
نظرات شما