تاریخ انتشار: ۰۸:۲۷ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورژن جدید ذوالنوری و حمایت از پزشکیان؛ واقعیت را گفت و از رهبری هزینه نکرد

مجتبی ذوالنوری که انگار به سرعت نور از یک نماینده تندرو تبدیل به یک نماینده حامی دولت می‌شود، این بار در برابر منتقدان از پزشکیان دفاع کرده و گفته که دولت‌های قبلی هم کابیه را با رهبری چک می‌کردند.

رویداد ۲۴ | مجتبی ذوالنوری که انگار به سرعت نور از یک نماینده تندرو تبدیل به یک نماینده حامی دولت می‌شود، این بار در برابر منتقدان از پزشکیان دفاع کرده است.

او این نقد که رئیس دولت چهاردهم در جلسه رای اعتماد از رهبری هزینه کرده را نپذیرفته و گفته: اعتقادی به هزینه کردن پزشکیان از رهبری ندارم. معمولا دولت‌ها اعضای کابینه خود را با رهبری چک می‌کنند. او واقعیت را گفت و دروغی نگفت.

به گفته او، دولت‌های قبل هم این کار را می‌کردند، اما بیان نمی‌کردند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس گفته: قطعا آقای پزشکیان کسی نیست که بخواهد از آقا سوءاستفاده کند، چون بار‌ها تبعیت و علاقه و ارادت خود را به ایشان اعلام کرده است.

ذوالنوری درباره مسبوق به سابقه بودن چک کردن کابینه با رهبری نیز گفته: ممکن است رهبر انقلاب یک گزینه را بگویند بله و یک گزینه را بگویند خیر و بسیاری از اعضای کابینه را ایشان اعمال نظر نمی‌کنند جز جا‌های حساس البته دولت‌های قبل هم این کار را می‌کردند، اما مکتوب نگه می‌داشتند و بیان نمی‌کردند، اما آقای پزشکیان بر اساس صداقت و خوش‌دلی که دارند این موضوع را اعلام کردند.

این صحبت‌های ذوالنوری در حمایت از پزشکیان درحالی مطرح شده که مواضع متفاوت این نماینده مجلس در روز‌های اخیر بار‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

ذوالنوری که پیش‌تر برجام را آتش می‌زد حالا هم عراقچی را در آغوش می‌گیرد و هم تاکید می‌کند که اگر تصمیم بر مذاکره باشد، حمایت خواهد کرد!

او با اقداماتی مثل خوش و بش صمیمانه با عارف یا تاکید بر اهمیت اینترنت نیز توجه‌ها را به خود جلب کرده بود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
0
0
ایشان متوجه شدن که حاکمیت سیاست خالص سازی را کنار گذاشته و چه زود رنگ عوض کرد
نظرات شما