تاریخ انتشار: ۱۶:۰۵ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

صف‌آرایی رسانه‌های اصولگرا علیه وفاق ملی! خط و نشان «فرهیختگان» برای پزشکیان

جریان مخالف دولت وفاق ملی را تا جایی برمی‌تابند که منجر به تامین منافعشان شود لذا تا از یک انتخاب و انتصاب پزشکیان خوشش نمی‌آید، به نوعی برای دولت خط و نشان می‌کشد!

صف‌آرایی رسانه‌های اصولگرا علیه وفاق ملی! خط و نشان «فرهیختگان» برای پزشکیان

رویداد ۲۴| «وفاق ملی» واژه قشنگ و مورد تاییدی است تا وقتی که منجر به تامین منافع شود! این رویکردی است که اصولگرایان و مخالفان دولت در پیش گرفته‌اند. از این رو شاهدیم که هر وقت در سایه این وفاق از دولت و دستگاه‌های دیگر سهمی بگیرند؛ به‌به و چه‌چه می‌کنند، اما آنجا که یک گزینه از جناح رقیب آن‌ها در جایگاهی مورد استفاده بگیرد فریاد وامصیبتا سر می‌دهند!

همین است که شاهدیم این روز‌ها رسانه‌های اصولگرا هر یک به نوعی در مقابل آنچه دولت پزشکیان «وفاق ملی» تعریف کرده، صف‌آرایی می‌کنند.

یک روز «جوان» نگران تحریف مفهوم وفاق ملی و به سخره گرفتن آن شده و از فرصت برای کنایه به «اصلاح‌طلبی» و «اعتدال» هم بهره می‌برد.

روز دیگر «کیهان» مدعی می‌شود که دولت زمین بازی حامیان اغتشاش شده و یک روز هم «فرهیختگان» رویکرد دولت را «نمایش ویتریتی» تلقی می‌کند!

همین امروز عبدالله گنجی در روزنامه جوان سعی کرده که به مخاطب بقبولاند که وفاق آنچه آن‌ها می‌گویند، است و بس.

در عین حال، فرهیختگان نوشته: «آیا معنای وفاق، سکوت همه ارکان حکومت و قدرت در برابر تصمیمات دولت است. اگر انتصابی غیرقابل قبول مثل برخی انتصاب‌ها در سطح معاون وزرا یا احکامی که شخص رئیس‌جمهور می‌دهد، رخ داد، تکلیف چیست؟ حتما شخص رئیس‌جمهور باید منظور خودش از وفاق ملی را مشخص کند. تا آنجا که در گفتار رسمی او مشهود است بنا نبوده که در لایه‌ای از قدرت افرادی فقط به خاطر پوشیدن لباس یک جناح سیاسی انتخاب شوند. افرادی که خصوصیت و شاخصه خاصی جز رادیکال بودن ندارند. با این حال اگر ملاک کارآمدی باشد این انتخاب‌ها قابل دفاع نیست. اگر ملاک وفاق ملی باشد باز هم این انتخاب‌ها باعث شکاف می‌شوند تا وفاق».

این روزنامه اصولگرا خط و نشان می‌کشد که اگر انتصاب‌ها و انتخاب‌های دولت به رویه فعلی ادامه یابد «شکاف» به جای «وفاق» ایجاد می‌شود و نوشته: «دولت و شخص جناب پزشکیان بدانند رفتار بازاری با شعار وفاق ملی و پایین آوردن آن در حد «نمایش ویترینی» پایان زودهنگام این شعار است.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
0
دیگه اعصابی برای ما نمانده و این موجودات خودشیفته پر مدعای بی عرضه و طماع و شعاری هم هر لحظه سازی کوک می کنند.
به هرچه می پرستید دست از سر ما مردم بردارید.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
1
درودبرشما. اگر فرض بگیریم پزشکیان بعداز پیروزی درانتخابات این پیشنهاد را داده بود، شاید درعمل ودرانتصابات مخالفین حق داشتنند اینگونه تلقی کنند. ای ازخدابی خبران ای مسلمان نماها: این آدم از روز اول ودرمناظره ها، مصاحبه هاودرفیلم های تبلیغاتی هشدار میداد ودرخواست میکرد، تارفیق نباشیم وتاوفاق نکنیم به تنهائی نمیتوان خرابی های دولت قبل راآباد کنیم،!!! به آیه قرآن استنادکرد که به ریسمان خداچنگ بزنید، وووو... اینان را قبل از ریاست جمهور شدن گفت. شخص دوم مملکت داره تصمیم میگیره وپای حرفش ایستاده. حالایه مشت مخالف ایشون که از وفاق وباهم کارکردن بوئی نبردند وفقط خودحق پندارند، دلسوز به سخره گرفته شدن وفاقند؟ اصلا"اگر وفاق نکنند این عده وما هم وفاق اینان ودلسوزی وهشدارشون رو نخواهیم به کی بگیم؟ از این جملات واین موضع گیری ها بوی ضد ولایت فقیه میاد.!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
0
1
وفاق همدلی وهم آهنگی است اگر تندروها ی اصول گرا اعتقادی به آن ندارند باید کنار بایستند بدون خشونت نظارت ونقد کنند اما در کار اکثریت ۹۰ درصدی معتقد به وفاق کارشکنی نکنند در ۳ سال گذشته در تمام شئونات وعرضه های زندگی مردود شدند دستاوردی برای دفاع کردن ندارند ناترازی همگانی به شدت پدیدار شده ونا امیدی عمومی مردم ازسر استیصال به روی آوردن به دکتر پزشکیان منتهی گردیده مردم با هم دعوا ندارند اما با اقلیت کم خرد آشوب طلب موجب وضع موجود در نهادهای انتصابی که درهمین ابتدا حمله پیش دستانه را شروع کرده‌اند مخالفت ودعوت دارند
نظرات شما
پیشخوان