تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

ارزیابی عملکرد ۵ ماهه نخست شرکت صنایع لاستیکی سهند در هلدینگ PIIC

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC Group) در راستای نظارت بر عملکردهای مالی، پیگیری آخرین تحولات و پروژه‌های شرکت‌ صنایع لاستیکی سهند روز یکشبنه ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ جلسه ارزیابی برگزار کرد.

ارزیابی عملکرد ۵ ماهه نخست شرکت صنایع لاستیکی سهند در هلدینگ PIIC

رویداد ۲۴|  در این جلسه که با حضور امیرحسین پهلوان سرپرست، محمد قاسمی معاون مالی و سرمایه‌های انسانی و مدیران ارشد هلدینگ PIIC، مدیرعامل و مدیران شرکت صنایع لاستیکی سهند حضور داشتند، آخرین اقدامات و تحولات این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

امیرحسین پهلوان سرپرست شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی ضمن تسلیت به‌مناسبت ایام رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) از زحمات شبانه‌روزی و عملکرد قابل قبول کارکنان این شرکت تولیدی قدردانی و اظهار کرد: صنایع لاستیکی سهند از شرکت‌های خوشنام و ریشه‌دار در صنعت تسمه نقاله کشور است و خوشحالیم با برنامه‌ریزی‌ و ریل‌گذاری‌های مناسبی که در این مجموعه شاهد آن هستیم، در مسیری درست قرار گرفته‌ایم.

پهلوان با اشاره به راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پروژه استیل کورد این شرکت افزود: پتانسیل و ظرفیت شرکت سهند بیشتر از آن چیزی است که ما امروزه نظاره‌گر آن هستیم و امیدواریم با راه‌اندازی این پروژه و تعریف طرح‌های توسعه‌ای جدید شاهد تکمیل زنجیره تامین، جذب بازارهای جدید و بالا رفتن ارزش واقعی این مجموعه تولیدی و خلق ارزش در آن باشیم.

ایشان با اشاره به عمکرد خوب این شرکت در ۵ ماه نخست سال جاری ادامه داد و گفت: قطعا این مهم بدون اهتمام‌ و زحمات تک‌تک مدیران، کارشناسان و کارگران که در این شرکت همواره در تلاش بوده‌اند رخ نخواهد داد و امیدوارم با سایه الطاف خداوند تبارک و تعالی و حمایت‌های بیش از پیش هلدینگ PIIC شرکت صنایع لاستیکی را در جایگاه واقعی آن ببینیم.

در ادامه این جلسه علی صیادزاده مدیرعامل شرکت صنایع لاستیکی سهند به ارائه آخرین گزارش‌های مالی، طرح‌ها و پروژه‌ها، فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آتی این شرکت پرداخت.

صنایع لاستیکی سهند از اولین و بزرگ‌ترین تولیدکننده‌های تسمه نقاله‌ در کشور بوده که از شرکت‌های تولیدی تابعه هلدینگ سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC Group) است.

 

ارزیابی عملکرد ۵ ماهه نخست شرکت صنایع لاستیکی سهند در هلدینگ PIIC

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: لاستیک سهند
نظرات شما
پیشخوان