تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

وعده مقابله با فیلترینگ؛ سکوت دولت در برابر انتظار مردم!

یک کنشگر اینترنت آزاد می‌گوید: احتمالا دولت وفاق ملی در تلاش است تا بازیگران مختلف را برای رفع فیلترینگ اقناع کند.

وعده مقابله با فیلترینگ؛ سکوت دولت در برابر انتظار مردم!

رویداد ۲۴| ایران در نیمه اول سال جاری میلادی با ۳.۵ میلیارد دلار ضرر در جایگاه دوازدهمین کشور متضرر جهان از فیلترینگ قرار گرفته است.

کارشناسان معتقدند که دولت وفاق ملی احتمالا مشغول تلاش برای اقناع ذی‌نفعان و بازیگران مختلف در این زمینه است، اما تاکید دارند که تصمیم به رفع فیلترینگ باید سریع‌تر گرفته شود.

مردم پیگیر تحقق این وعده انتخاباتی رئیس‌جمهور هستند و البته نمایندگان مجلس هم مخالفتی با این موضوع نداشته‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد تصمیم‌گیری درباره رفع فیلترینگ می‌تواند سریع‌تر انجام شود.

حامد بیدی، کنشگر اینترنت آزاد می‌گوید: احتمالا دولت وفاق ملی در تلاش است تا بازیگران مختلف را برای رفع فیلترینگ اقناع کند، اما وزیر ارتباطات تا کنون هیچ نشست مطبوعاتی برگزار نکرده است. مطالبه اصلی مردم رفع فیلترینگ گسترده است.

دولت چهاردهم احتمالا به دنبال یک راهکار میانی است. با این همه انتظار می‌رفت که دولت به جای سکوت، دست‌کم درباره اقداماتی که در جهت رفع محدودیت‌های اینترنتی انجام می‌دهد یا انجام خواهد داد، با مردم صحبت کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۵
0
2
سوال ملت بایددرمصاحبه مطبوعاتی پس فرداازپزشکیان به دوقول انتخاباتی او وگروگذاشتن گردنش نزدملت بابت فیلترینگ وحجاب اجباری را درست روشن بگوید که ملت تاکی بایددرانتظارش باشند مثل قول ریسی درتک رقمی گردن تورم و اینترنت پرسرعت والا قول های سرکاری دیگرریسی نباشد ملت منتظر هستند و حاکمیت هم باید بداند پزشکیان آخرین شانس بقای جمهوری اسلامی است
نظرات شما