تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۰۱ مهر ۱۴۰۳
تولید در مقصد صادراتی کلید خورد

آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق

با راه‌اندازی خط تولید نوشابه «کولای زمزم» در اقلیم کردستان عراق، تولید نوشابه ایرانی زمزم در مقصد صادراتی عراق آغاز شد.

آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق

رویداد ۲۴| در پی توافقات تجاری صورت گرفته در دوره جدید مدیریتی زمزم، راه‌اندازی این خط تولید در مسیر اجرای قرارداد تولید تحت لیسانس محصولات زمزم ایران در اقلیم کردستان عراق انجام و در فاز اول با تولید ۴۳۵ هزار و ۵۰۰ قوطی ۱۸۵ سی‌سی نوشابه کولای زمزم کلید خورد.

در قالب قرارداد تولید «کولای زمزم» درعراق، عصاره و فرمولاسیون توسط زمزم ایران تامین و محصول نهایی، تحت لیسانس ایران در کشورعراق تولید و به بازار‌های این کشور عرضه خواهد شد.

براساس این گزارش به دلیل قوانین سختگیرانه حمایت از تولید درعراق، صادرات به بخش مرکزی و جنوب این کشور با ممنوعیت و محدودیت‌های شدیدی مواجه بوده است که با راه‌اندازی این خط تولید (در اقلیم کردستان)، محدودیت ورود محصولات زمزم به بخش بزرگ جنوب و مرکزی عراق نیز مرتفع و بازار‌های بزرگتری برای صادرات محصول ایرانی زمزم بازخواهد شد.

شایان ذکر است، با توجه به ظرفیت بازارعراق و کشور‌های همسایه، توسعه تولید محصولات زمزم در فاز‌های آتی در دستورکار قرار گرفته است و با تحقق این امر، درآینده‌ای نزدیک شاهد صادرات محصولات زمزم از مبدا عراق به دیگر کشور‌های منطقه هم خواهیم بود.

گفتنی است، سیاست اصولی زمزم ایران در جهت توسعه برند از طریق همکاری با نمایندگان منطقه‌ای و سرمایه‌گذاران علاقه‌مند جهت استفاده از ظرفیت‌های تولید و نیز ایجاد خطوط جدید تولید در بازار‌های هدف است.

آغاز تولید نوشابه زمزم ایران در عراق

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زمزم
نظرات شما