تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۶ مهر ۱۴۰۳

شرایط پرداخت وام ۹۰۰ میلیون تومانی؛ این افراد می توانند از تسهیلات شهرداری تهران استفاده کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: خریداران تاکسی‌های برقی می‌توانند تا سقف ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

وام

رویداد۲۴ اقتصادنیوز نوشت: شادی مالکی روز جمعه در خصوص آخرین وضعیت ارائه تسهیلات به خریداران تاکسی‌های برقی، اظهار کرد: قیمت خودرو‌های برقی حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که به نوعی پرداخت این مبلغ برای رانندگان بسیار مشکل خواهد بود.

وی ادامه داد: این رانندگان جزو اولین نفراتی بودند که در پروژه برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل مشارکت کرده‌اند و انتظارشان این است که بخشی از مبلغ این خودرو‌ها طبق ماده ۱۲ به عنوان کمک بلاعوض شامل حال‌شان شود؛ امیدواریم که با کمک دولت چهاردهم این اتفاق مهم صورت گیرد.


بیشتر بخوانید: پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به سازندگان نهضت ملی مسکن در کردستان


مالکی افزود: تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی توسط شهرداری و ۶۰۰ میلیونی توسط خودروساز با کارمزد ۸ درصد نیز به رانندگان پرداخت شده و مقدار اقساط نیز حدود ۱۷ میلیون تومان است. جمعا میزان ۹۰۰ میلیون تومان وام در نظر گرفته شده که شرایط بسیار خوبی را برای خرید این خودرو‌ها فراهم کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکید کرد: اعتراض جمعی از تاکسیرانان در هفته جاری نیز در خصوص همان ماده ۱۲ و کمک بلاعوض دولت بوده است.

وی در خصوص درخواست خریداران مبنی بر بازپس دادن خودروهای‌شان گفت: شرکت خودروساز برای مرجوع شدن این خودرو‌ها تا الان استقبالی نداشته، ولی اعلام کرده‌اند عزیرانی که قصد پس دادن تاکسی‌های خود را دارند، بایستی پای میز مذاکره با شرکت خودروساز بنشینند.

مالکی اضافه کرد: موضوع اصلی این است که قرارداد بین خریداران و شرکت خودروساز بوده و شهرداری تهران صرفا توافق‌نامه‌ای را در خصوص ورود این خودرو‌ها به ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی منعقد کرده است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما