تاریخ انتشار: ۲۰:۱۴ - ۰۹ مهر ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورود نیروهای کماندوی اسرائیل به خاک لبنان | آغاز حملات توپخانه‌ای به شهرهای جنوب لبنان | احتمال حمله زمینی طی ساعات آینده

منابع خبری از احتمال آغاز حمله زمینی اسرائیل به جنوب لبنان از امشب خبر داده اند.

احتمال حمله زمینی اسرائیل به جنوب لبنان از امشب

رویداد24| سی‌بی‌اس به نقل از یک مقام آمریکایی: اسرائیل به دولت آمریکا اطلاع داده که عملیات زمینی علیه جنوب لبنان قریب‌الوقوع است و احتمالا امشب آغاز می‌شود.

این مقام ارشد آمریکایی به شبکه  ABC گفته ما انتظار داریم عملیات زمینی اسرائیل در لبنان به زودی آغاز شود. اسرائیل وارد می شود تا زیرساخت های حزب الله را در نزدیکی مرز نابود کند و سپس عقب نشینی خواهد کرد.

در همین ارتباط  صابرین نیوز گزارش داده که بنا به اعلام رسانه نزدیک به ارتش اسرائیل عملیات زمینی ارتش اسرائیل در مرحله اول پیشروی تا عمق دو کیلومتری در خاک لبنان به‌ منظور منهدم کردن بانک اهدافی در جنوب از جمله زیرساخت‌ها و تونل‌ های تاکتیکی حزب‌ الله را شامل می‌شود.

 ورود نیروهای کماندی اسرائیل به خاک لبنان

یک رسانه آمریکایی از ورود نیروهای کماندو رژیم صهیونیستی به خاک لبنان به منظور فراهم کردن مقدمات آغاز حمله زمینی به این کشور خبر داد.

شبکه سی ان ان ادعا کرد: نیروهای ویژه اسرائیل (کماندو) در روزهای اخیر عملیات نفوذ در داخل خاک لبنان انجام داده‌اند. این عملیات به منظور مقدمه چینی برای حمله زمینی به لبنان انجام شده است.

آغاز حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شهرهای جنوب لبنان

منابع خبری از آغاز حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شهرهای جنوب لبنان خبر داده اند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حمله نظامی ، اسرائیل
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
poorya261
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
1
1
بالاخره روباه از لونش بیرون اومد.امیدوارم تله روباه درست کار کنه.
نظرات شما
سوژه‌های روز
پیشخوان