تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۲۱ مهر ۱۴۰۳

کاپیتان‌های پرسپولیس آماده رویارویی با السد

وحید امیری و امید عالیشاه، دو بازیکن باتجربه پرسپولیس آماده رویارویی با السد قطر هستند.

کاپیتان‌های پرسپولیس در انتظار بازی با السد

رویداد24| وحید امیری این روزها شرایط خوبی دارد. او خلاف فصل قبل که در اکثر مقاطع به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را همراهی کند، طی هفته‌های اخیر در پست‌های مختلف برای سرخ پوشان به میدان رفته و تا اندازه ای در خدمت تیم بوده که گاریدو در آخرین اظهارنظری که پیش از ترک ایران داشت با نام بردن از امیری او را تنها بازیکنی قلمداد کرد که در هر شرایطی در خدمت تیم است و برای موفقیت پرسپولیس در هر نقطه از زمین به میدان می‌رود.

امیری حالا برای رویارویی با السد لحظه شماری می‌کند. او که سال‌های آخر حضورش در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد تنها یک جای خالی در ویترین افتخاراتش دارد و آن کسب عنوان قهرمانی در آسیا است. از این رو برای کسب موفقیت در آسیا و قهرمانی در لیگ نخبگان تمام تلاشش را به کار خواهد گرفت. از سوی دیگر امید عالیشاه که در این فصل بدشانس‌ترین بازیکن پرسپولیس بوده و در دو مقطع دچار آسیب دیدگی شده حالا امیدوار است با رفع مصدومیت مقابل السد به میدان برود.  

کاپیتان اول پرسپولیس که در هفته‌های اخیر زیر نظر کادرپزشکی تمرین می‌کرد، روز گذشته در بخشی از تمرینات گروهی شرکت کرد و امروز شنبه در تمام بخش‌های تمرینات حاضر بود تا موفقیت فصل قبلش را در بازی با یکی از نماینده‌های کشور قطر تکرار کند. همان طور که می‌دانید عالیشاه فصل پیش در رقبات‌های لیگ قهرمانان آسیا یک گل سه امتیازی و حساس در قطر به الدحیل زد و حالا بسیار امیدوار است این بار و در مصاف با السد دیگر نماینده کشور قطر هم این فرصت را داشته باشد تا یک بار دیگر گلزنی کند.

از این رو هر دو کاپیتان پرسپولیس با روحیه بالا و انگیزه‌های ویژه در انتظار بازی با السد و پیروزی تیمشان در این بازی حساس خواهند بود.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما