تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

سکه روی دست طلا زد + جزئیات

سکه طرح جدید امروز وارد کانال بالاتر شد و حال در نرخ ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سکه طرح قدیم هم به کانال بالایی صعود کرد و اکنون در نرخ ۴۷ میلیون و ۸۰۰ تومان به بازار عرضه می‌شود.

سکه و طلا باز هم گران شد + جزئیات

رویداد۲۴| قیمت طلا و سکه همچنان تحت تاثیر افزایش انس جهانی صعودی گزارش می‌شود. به طوری که مصنوعات طلا به کانال‌های بالاتر روانه شدند. آنگونه که سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران اعلام کرده است، طلای ۱۸ عیار امروز، ۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۶۷ هزار تومان گران شد و اکنون در نرخ چهار میلیون و ۲۵۲ هزار و ۱۰۰ تومان در بازار کشور عرضه می‌شود. طلای ۲۴ عیار هم امروز ۸۶ هزار تومان افزایشی شد و به قیمت پنج میلیون و ۶۶۸ هزار تومان رسید.
سرعت رشد سکه، اما از طلا بیشتر است؛ به طوری که سکه طرح جدید و قدیم به طور مداوم در حال سقف‌شکنی و ورود به کانال‌های بالاتر هستند. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران نوشت که سکه طرح جدید امروز وارد کانال بالاتر شد و حال در نرخ ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود. سکه طرح قدیم هم به کانال بالایی صعود کرد و اکنون در نرخ ۴۷ میلیون و ۸۰۰ تومان به بازار عرضه می‌شود.
طلای جهانی هم که روند صعودی را در پیش گرفته بود، روز گذشته پس از ورود تاریخی به کانال ۲۷۰۰ در سطح ۲۷۲۲ به ازای هر انس به کار خود در هفته پایان داد.
کارشناسان بازار‌های مالی بر این عقیده‌اند که بازار طلا و سکه تحت تاثیر تنش‌های منطقه و ریسک‌های سیستماتیک تصمیم بر حرکت گرفته است. بر این اساس، درصورت کاهش این ریسک‌ها بازار جهانی طلا آرام گرفته و بازار‌های داخلی ایران هم به روند پیشین خود و نوسانات محدود بازمی‌گردد.
حراج‌های طلایی مرکز مبادله ایران
شصتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران امروز، یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در تالار معاملات طلای این مرکز برگزار خواهد شد.
متقاضیان خرید شمش طلای مرکز مبادله ایران می‌توانستند با واریز مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به عنوان وجه‌الضمان به ازای هر قطعه شمش طلا تا ساعت ۲۴ روز گذشته، شنبه ۲۸ مهرماه، در شصتمین حراج این مرکز شرکت کنند.
علاوه بر آن، بیست و چهارمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران در روز دوشنبه، ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، برگزار می‌شود.
براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، بیست و چهارمین جلسه حراج سکه طلا در روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.
شروع جلسه حراج راس ساعت ۱۲، روز دوشنبه ۳۰ مهرماه است و بازه ثبت سفارش نیز از ساعت ۱۲ الی ۱۵ خواهد بود. بازه نظارت و تخصیص نیز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ همان روز است و ساعت ۱۷ نیز نتایج حراج اعلام می‌شود. متقاضیان جهت اطلاع از نتیجه حراج به سامانه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران مراجعه کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت طلا ، قیمت سکه
نظرات شما