وزیر آموزش و پرورش: سند 2030 متوقف شده و حالت الزام ندارد
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: با حضور مسوولان مربوطه در جلسه عصر امروز این کمیسیون سند 2030 مورد رسیدگی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس اظهار کرد: با حضور مسوولان مربوطه در جلسه عصر امروز این کمیسیون سند 2030 مورد رسیدگی قرار گرفت.
میرحمایت میرزاده در گفتوگو با ایسنا گفت: وزیر آموزش و پرورش و معاونان وی، معاون پارلمانی وزیر علوم، دبیر کل منطقهای یونسکو در ایران و همچنین نمایندهای از شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه کمیسیون آموزش حضور داشتند تا مباحث مربوط به سند 2030 مورد رسیدگی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: مجموعه مدارکی که در کمیسیون ارائه شد نشان میداد که این موضوع به دستور وزیر آموزش و پرورش و همچنین معاون اول رئیسجمهور متوقف شده است، در واقع از ابتدا هم الزامآور برای دولت نبوده و به طور کلی پیشنهادات یونسکو یک توافق علمی است و حالت الزام ندارد.
این عضو کمیسیون آموزش مجلس همچنین بیان کرد: نهایتاً مقرر شد تا سند بنیادین آموزش و پرورش با سرعت به سمت اجرایی و عملیاتی شدن برود و در دستور کار وزارتخانه قرار گیرد.