در مراسمی با حضور وزیر بهداشت و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:
آمبولانسهای پیشرفته ایران خودرو دیزل به ناوگان وزارت بهداشت پیوست
به منظور نوسازي ناوگان اورژانس كشور، درمراسمي با حضور وزير بهداشت، مدیران عامل ایران خودرو،ایران خودرو دیزل وجمعی از مديران ارشد این گروه صنعتی ، 300 دستگاه آمبولانس به ناوگان وزارت بهداشت تحويل داده شد.
رویداد۲۴ در این مراسم که صالحی نیا معاون امور صنایع و قناتی مدیر کل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنایع، معدن و تجارت حضور داشتند ۳۰۰ دستگاه آمبولانس اسپرینتر ۳۱۵ به صورت تجهیز شده توسط شرکت ایران خودرو دیزل در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت.
این آمبولانسها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر ۳۱۵ دیزلی مرسدس بنز با موتور OM۶۵۱ DE ۲۲LA و قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس دستی ۱+۶ دنده، تولید شده اند. از جمله امکانات فنی آنها میتوان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ترمز هیدرولیک و سیستمهای کمکی ABS، ASR، EBD، ESP اشاره کرد.
شیشهبالابر برقی، صندلی قابل تنظیم راننده و کمکراننده، چراغ مهشکن، گرمکن شیشه دربهای عقب و شیشه جلو، قفل مرکزی، فیلتر جداکننده آب و گازوئیل، کروز کنترل، بخاری درجا آب گرم، چراغ Day Light و دو درب کشویی در طرفین از جمله دیگر امکانات این محصول است که میتواند بهعنوان خودروی آمبولانس کلاس B. بخشی از نیاز کشور را برطرف کند. شرکت معتبر Gifa فرانسه به عنوان کاربریساز آمبولانس در تجهیز و تبدیل این خودروها مشارکت داشته است.
در این آمبولانسها از پیشرفتهترین تجهیزات استفاده شده که شامل زیرسازی قوی و عایقکاری و کفسازی یکپارچه مقاوم در برابر سایش، دیوار جداکننده به همراه پنجره و پرده، کابینت PVC با شیشههای تلقی شفاف، نیمکت کامل صندوقشونده، صندلی پرستار، برانکارد اصلی POWER Assisted، ونتیلاتور است.
همچنین این آمبولانسها به دستگاه DC شوک، ۶ عدد خروجی ۲۲۰ ولت و ۱۲ ولت، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، دو سیلندر اکسیژن مجهز به مانیتور، پانل محافظ الکتریکی، کپسول آتشنشانی، هواکش سقفی، سیستم گرمایش و سرمایش، آویز سِرُم، آژیر و میکروفن، نمایشگر و تنظیم کننده دمای کابین بیمار، Base Support الکترو پنوماتیک تجهیز شده است.
این آمبولانسها بر پایه خودرو ون اسپیرنتر ۳۱۵ دیزلی مرسدس بنز با موتور OM۶۵۱ DE ۲۲LA و قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گیربکس دستی ۱+۶ دنده، تولید شده اند. از جمله امکانات فنی آنها میتوان به فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع، سیستم ترمز هیدرولیک و سیستمهای کمکی ABS، ASR، EBD، ESP اشاره کرد.
شیشهبالابر برقی، صندلی قابل تنظیم راننده و کمکراننده، چراغ مهشکن، گرمکن شیشه دربهای عقب و شیشه جلو، قفل مرکزی، فیلتر جداکننده آب و گازوئیل، کروز کنترل، بخاری درجا آب گرم، چراغ Day Light و دو درب کشویی در طرفین از جمله دیگر امکانات این محصول است که میتواند بهعنوان خودروی آمبولانس کلاس B. بخشی از نیاز کشور را برطرف کند. شرکت معتبر Gifa فرانسه به عنوان کاربریساز آمبولانس در تجهیز و تبدیل این خودروها مشارکت داشته است.
در این آمبولانسها از پیشرفتهترین تجهیزات استفاده شده که شامل زیرسازی قوی و عایقکاری و کفسازی یکپارچه مقاوم در برابر سایش، دیوار جداکننده به همراه پنجره و پرده، کابینت PVC با شیشههای تلقی شفاف، نیمکت کامل صندوقشونده، صندلی پرستار، برانکارد اصلی POWER Assisted، ونتیلاتور است.
همچنین این آمبولانسها به دستگاه DC شوک، ۶ عدد خروجی ۲۲۰ ولت و ۱۲ ولت، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، دو سیلندر اکسیژن مجهز به مانیتور، پانل محافظ الکتریکی، کپسول آتشنشانی، هواکش سقفی، سیستم گرمایش و سرمایش، آویز سِرُم، آژیر و میکروفن، نمایشگر و تنظیم کننده دمای کابین بیمار، Base Support الکترو پنوماتیک تجهیز شده است.
خبر های مرتبط
چرا پایگاه امداد رسانی هوایی (اورژانس هوایی) شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته اند مستقر شده باشد؟
چرا اداره کل راه و شهرسازی شهرستان های جنوبی استان فارس لارستان + گراش + لامرد + مهر + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا مدیریت ادارات اطلاعات شهرستان های جنوبی استان فارس قیر و کارزین + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج بایستی در شهر لار مرکز شهرستان لارستان که در گوشه ای از جنوب فارس قرار گرفته است مستقر شده باشد؟
چرا ...
چرا ...
چرا ...
چرا ...
...
این که شهر لار مرکز شهرستان لارستان و شهر جهرم مرکز شهرستان جهرم محل استقرار ادارات کل خدمات رسانی به شهرستان های جنوبی استان فارس می باشند اشتباه بزرگی است چون از هر طرف که فاصله زمینی و هوایی بین شهر خنج تا شهرهای قیر و کارزین + جهرم (از راه جدید دیگ اشکن) + لارستان + گراش + لامرد + مهر + فراشبند + خنج را محاسبه کنید از حدود 49 کیلومتر تا 89 کیلومتر بیشتر نمی شود اما شهر لار و شهر جهرم که در گوشه ای از جنوب استان فارس با فاصله ای بیش از دویست کیلومتر قرار گرفته اند. متاسفانه کسانی بر شهرستان های جنوبی استان فارس و استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم عادی (اکثریت مردم) شهرستان های جنوبی ستان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرهای جهرم و لار شهر خنج بایستی به عنوان محل خدمات رسانی به مردم شهرستان های جنوبی استان فارس قرار می گرفت.
۲- آرزوی اینجانب از تاریخ 22/12/1370تا تاریخ 30/07/1376 که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ 01/08/1376تا تاریخ 12/12/1388که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ 13/12/1388 تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع در اطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.