کتاب «برنامهریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» منتشر شد
کتاب «برنامهریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» اثر آرش محبی توسط انتشارات ادیبان روز منتشر شد.
رویداد۲۴ این کتاب در هفت فصل منتشر شده و به مهمترین نکات و جزئیات برنامهریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی پرداخته است.
آرش محبی نویسنده این کتاب درباره فصول هفتگانه آن میگوید: این هفت فصل بر پایه مهمترین فرایندها و مراحل برنامهریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی تبویب شده است. فصل اول این کتاب درباره تاریخ، آیین و ارکان نگارش کمپین انتخاباتی است و در فصل دوم به دو موضوع اتاق فکر کمپین و ستاد انتخاباتی اشاره شده است.
او ادامه میدهد: از فصل سوم به بعد موضوع برنامهریزی ارتباطی موردتوجه قرار گرفته و در آن به موضوع جمعآوری اطلاعات برای برنامه ریزی ارتباطی تحت عنوان «تحلیل موقعیت» اشاره شده است.
محبی میگوید: فصل چهارم و پنجم کتاب بر پایه نحوه استفاده هدفمند از اطلاعات جمع آوری شده در بخش تحلیل موقعیت با هدف طراحی استراتژی رقابتی و همچنین طراحی پیام به عنوان عناصر تاثیرگذار در ارتباطات سیاسی و انتخاباتی نوشته شده و فصل ششم کتاب در ادامه همین مسیر به برنامه ریزی رسانهای و ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی اشاره دارد.
به گفته نویسنده کتاب «برنامه ریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» فصل هفتم این کتاب درباره نکات گزیده، مهم و کاربردی مدیریت مالی در برنامه ریزی ارتباطی کمپینهای انتخاباتی است.
پیشتر از آرش محبی اولین کتاب حوزه برند رسانه در ایران با عنوان «برندسازی رسانه، چیستی، چرایی و چگونگی» منتشر شده بود. محبی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است و سابقه سالها حضور و فعالیت در روزنامهها و خبرگزاریهای کشور را در کارنامه خود دارد.
علاقهمندان میتوانند کتاب «برنامه ریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» را از کتاب فروشیهای الیاس، گوتنبرگ، دانشجو، صانعی، مرادیان، فروشگاه انتشارات بازاریابی یا دفتر انتشارات ادیبان روز واقع در خیابان ۱۲ فروردین، بین ژاندارمری و نظری، ساختمان ۲۸۶، طبقه اول، واحد ۵ تهیه کنند. علاقهمندان همچنین میتوانند با مراجعه به سایت https://www.adibanbook.ir/ این کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنند.
آرش محبی نویسنده این کتاب درباره فصول هفتگانه آن میگوید: این هفت فصل بر پایه مهمترین فرایندها و مراحل برنامهریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی تبویب شده است. فصل اول این کتاب درباره تاریخ، آیین و ارکان نگارش کمپین انتخاباتی است و در فصل دوم به دو موضوع اتاق فکر کمپین و ستاد انتخاباتی اشاره شده است.
او ادامه میدهد: از فصل سوم به بعد موضوع برنامهریزی ارتباطی موردتوجه قرار گرفته و در آن به موضوع جمعآوری اطلاعات برای برنامه ریزی ارتباطی تحت عنوان «تحلیل موقعیت» اشاره شده است.
محبی میگوید: فصل چهارم و پنجم کتاب بر پایه نحوه استفاده هدفمند از اطلاعات جمع آوری شده در بخش تحلیل موقعیت با هدف طراحی استراتژی رقابتی و همچنین طراحی پیام به عنوان عناصر تاثیرگذار در ارتباطات سیاسی و انتخاباتی نوشته شده و فصل ششم کتاب در ادامه همین مسیر به برنامه ریزی رسانهای و ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی اشاره دارد.
به گفته نویسنده کتاب «برنامه ریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» فصل هفتم این کتاب درباره نکات گزیده، مهم و کاربردی مدیریت مالی در برنامه ریزی ارتباطی کمپینهای انتخاباتی است.
پیشتر از آرش محبی اولین کتاب حوزه برند رسانه در ایران با عنوان «برندسازی رسانه، چیستی، چرایی و چگونگی» منتشر شده بود. محبی دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است و سابقه سالها حضور و فعالیت در روزنامهها و خبرگزاریهای کشور را در کارنامه خود دارد.
علاقهمندان میتوانند کتاب «برنامه ریزی ارتباطی در کمپینهای انتخاباتی» را از کتاب فروشیهای الیاس، گوتنبرگ، دانشجو، صانعی، مرادیان، فروشگاه انتشارات بازاریابی یا دفتر انتشارات ادیبان روز واقع در خیابان ۱۲ فروردین، بین ژاندارمری و نظری، ساختمان ۲۸۶، طبقه اول، واحد ۵ تهیه کنند. علاقهمندان همچنین میتوانند با مراجعه به سایت https://www.adibanbook.ir/ این کتاب را به صورت آنلاین خریداری کنند.
منبع: شفقنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط