تاریخ انتشار: ۱۶:۴۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۹

سایپا: مشتریان حضوری مراجعه نکنند

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: باتوجه به افزایش مجدد شیوع بیماری کرونا، مشتریان از طریق بستر‌های آنلاین و غیرحضوری پیگیر نیاز‌های خود در معاونت فروش سایپا باشند.
پاسخ‌گویی غیرحضوری سایپا
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز، حسین کاظمی طرقی افزود: گروه خودروسازی سایپا از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور، با ایجاد فضا و فرصت مراجعه غیرحضوری مشتریان به معاونت بازاریابی و فروش، مسائل و مشکلات آنان را مورد پیگیری قرار داد.

به گفته وی در حال حاضر این بستر‌ها همچنان فعال هستند و نیازی به مراجعه حضوری مشتریان به این معاونت وجود ندارد.

کاظمی تصریح کرد: با توجه به اخطار‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص افزایش شیوع کرونا، از مشتریان خود می‌خواهیم از ظرفیت‌های غیرحضوری ایجاد شده، برای پیگیری مسائل و رفع مشکلات خود استفاده کنند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: این اقدام با هدف حفظ سلامت مشتریان و بهبود و تسریع در پاسخ‌گویی این معاونت صورت می‌گیرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار سایپا
نظرات شما