توسط مدیر عامل سایپایدک صورت گرفت
تشریح بسته بهبود رونق کسب و کار نمایندگیهای سایپا
مدیر عامل سایپایدک از تعریف ۱۰ محور در بسته بهبود رونق کسب و کار شبکه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا خبر داد.
رویداد۲۴ به گزارش سایپانیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سیدفخرالدین حیدری منش با اشاره به رونمایی از بسته حمایتی رونق کسب و کار شبکه نمایندگیهای فروش و خدمات پس از فروش گفت: به روز رسانی و تخصیص اعتبار کمیسیون فروش نمایندگی در ابتدای هرماه و امکان انتخاب محل استفاده اعتبار حق الزحمه نمایندگیها در سطح گروه محور نخست این بسته خواهد بود.
حیدری منش بازنگری مولفهها و ضرایب فرمول کمیسیون حق الزحمه فروش با افزایش وابستگی به ارتقای خدمات پس از فروش را محور دوم این بسته اعلام و تصریح کرد: افزایش اعتبار خرید جهت قطعه به نمایندگیها تاسقف سه برابر و ایجاد امکان فروش قطعات به صورت لیزینگ و با ارائه تسهیلات مناسب نیز به عنوان محورهای سوم و چهارم این بسته خواهد بود.
مدیرعامل سایپایدک با بیان این که تخفیف در قیمت قطعه و خدمات در قراردادهای حجمی با سازمانها و همچنین امکان تهاتر جریمه تاخیر در تحویل خودروی مشتری با بسته خدمت یا آپشن نیز از دیگر محورهای تعریف شده در این بسته خواهد بود.
وی همچنین به افزایش دو درصدی کارمزد فروش اختیاری آپشن و کارت طلایی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیمی متشکل از مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری نشستهای استانی از نمایندگیها نیز به صورت دورهای بازدید به عمل آورند.
حیدری منش بازنگری مولفهها و ضرایب فرمول کمیسیون حق الزحمه فروش با افزایش وابستگی به ارتقای خدمات پس از فروش را محور دوم این بسته اعلام و تصریح کرد: افزایش اعتبار خرید جهت قطعه به نمایندگیها تاسقف سه برابر و ایجاد امکان فروش قطعات به صورت لیزینگ و با ارائه تسهیلات مناسب نیز به عنوان محورهای سوم و چهارم این بسته خواهد بود.
مدیرعامل سایپایدک با بیان این که تخفیف در قیمت قطعه و خدمات در قراردادهای حجمی با سازمانها و همچنین امکان تهاتر جریمه تاخیر در تحویل خودروی مشتری با بسته خدمت یا آپشن نیز از دیگر محورهای تعریف شده در این بسته خواهد بود.
وی همچنین به افزایش دو درصدی کارمزد فروش اختیاری آپشن و کارت طلایی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد تیمی متشکل از مدیران ارشد فروش و خدمات پس از فروش ضمن برنامه ریزی جهت برگزاری نشستهای استانی از نمایندگیها نیز به صورت دورهای بازدید به عمل آورند.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط