آشنایی با جدیدترین خدمات الکترونیک بانک رفاه در شرایط کرونایی
استفاده از خدمات الکترونیک در شرایط فعلی یکی از راههای جلوگیری از شیوع کرونا است که بانک رفاه با به روز رسانی سامانههای الکترونیک خود برای این هدف گام بلندی برداشته است.
رویداد۲۴ سامانههای الکترونیک در شرایطی که حضور افراد برای انجام امور بانکی برای آنها ممکن است مشکلاتی را فراهم کند، میتواند کمک شایان توجهی به انجام با سرعت امور کند.
بانک رفاه نیز از جمله بانکهایی است که در شرایط فعلی امکانات فراوانی را برای عدم حضور مشتریان در بانک فراهم کرده است. روند رو به رشد کاربرد انواع گوشیهای هوشمند تلفن همراه و رایانههای لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آنها موجب شده تا درخواستهای متنوعی ازخدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیرحضوری مطرح شود، بنا براین به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهرهبرداری و ارائه به مشتریان است.
بیشتر بخوانید: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان بدون حضور آنها در شعب
مشتریان میتوانند از امکاناتی نظیر مدیریت ارسال پیامک، پایای دوره ای، پرداخت اقساط دوره ای، شارژ شگفت انگیز ایرانسل، حسابهای قابل نمایش در خودپرداز و گزارش چکهای واگذار شده که در این سامانه ایجاد شده، استفاده کنند.
سامانه موبایل بانک رفاه دارای مزیتهای زیادی است، از جمله آنکه اپلیکیشن موبایل بانک به گونهای طراحی شده است که تمامی اقشار جامعه اعم از پیر و جوان، تحصیل کرده و کم سواد میتوانند به راحتی با آن تعامل داشته باشند و تراکنشهای موردنظر خود را انجام دهند.
همچنین درخصوص انتقال وجه موبایلی نیز با داشتن شماره تلفن همراه مشتری مقصد بانک رفاه، میتوان واریز وجه انجام داد.
علاوه بر آن، در مورد مدیریت ارسال پیامک هم کاربر میتواند برای حسابهایش پیامک مانده حساب را فعال، غیرفعال یا تمدید و تغییر حساب متصل به کارت نماید و در نهایت اینکه، میتوان پرداخت اقساط را در بازه زمانی مشخص بصورت اتوماتیک انجام داد.
همچنین در سامانههای بانکداری اینترنتی حقیقی و حقوقی بانک رفاه، خدمات جدیدی نظیر واریز حواله شناسه دار، گزارش حواله و سهام، برداشت بدون کارت، لغو برداشت بدون کارت، بهبود در نمایش لیست تسهیلات و اقساط، عملیات گروهی و پیگیری آن، ثبت عملیات دورهای کاربران، گزارش عملیات دورهای، مدیریت خدمات و حسابهای قابل نمایش در خودپرداز در این سامانه گنجانده شده است.
مشاهده لیست حسابهای خود و فعالسازی/ غیرفعالسازی آن ها، مشاهده خدمات تعریف شده بر روی هر یک از حسابهای خود و فعال سازی/ غیر فعال سازی هر یک از آنها و همچنین فعالسازی/ غیرفعال سازی سامانه موبایل بانک، غیرفعالسازی سامانه بانکداری اینترنتی از دیگر خدمات این بانک در سامانههای الکترونیک است.
منبع: پرتال بانک رفاه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط