شعب توانمند، نقطه قوت بیمه تجارتنو
رویداد۲۴ به گزارش روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ قاسم قشقاوی رویکرد مدیریت تحت امر خود را را برگرفته از سیاستهای کلان شرکت دانست و گفت: درخصوص افزایش تعداد شعب در سطح کشور به هیچ عنوان هیجانی عمل نکرده و حتما بر اساس صرفه و صلاح شرکت و بهره مندی از ظرفیتهای بیمهای در خصوص تاسیس شعب جدید اقدام خواهیم نمود.
وی همچنین در خصوص نیروی انسانی شعب افزود نیروهای جوان و کارآمد در شعب سراسر کشور مشغول به کار بوده که قطعا جز سرمایههای ارزشمند شرکت تلقی میشوند و به لحاظ توانمندی در بالاترین سطح قرار دارند.
وی در خصوص جذب نیروی انسانی در سطح شعب اشاره کرد که هر گونه جذب نیرو در حوزه شعب صرفا بر اساس چارت مصوب بوده و از میان متقاضیان همکاری طی فرایند جذب مدون و آزمونهای علمی اقدام خواهد شد.
مدیر امور شعب و نمایندگان شرکت بیمه تجارتنو، با اعلام این مطلب که پایش مستمر در دستور کار این مدیریت است، گفت: پایش سه ماهه شعب بر مبنای شاخص تحقق بودجه و پرتفوی اعلامی انجام میشود یعنی یک پایش براساس عملکرد ماه به ماه هر شعبه و مقایسه آن با بودجه ابلاغی و همچنین مقایسه رشد شعبه نسبت به مشابه سال قبل در همان بازه زمانی انجام میشود. در این بررسی در صورت نیاز به روند اصلاحی توصیههای لازم ابلاغ و عملکرد شعبه مجدد مورد ارزیابی قرار میگیرد. علاوه براین نوع نظارت، پایش جدی و کلی در پایان هرسال و براساس پنج شاخص اصلی بیمه گری، مالی، ترکیب پرتفوی، بهره وری و کیفیت شبکه فروش انجام که ۱۷ زیر شاخص هم برای آن تعیین و صورت میپذیرد؛ و در نهایت برهمین اساس کارنامه هر شعبه صادر میگردد.
به اعتقاد قشقاوی، پایش شعب از سوی مدیریت امور شعب و نمایندگان به شعبه کمک میکند تا خود را با بودجه ابلاغی وفق داده و همانگونه که گفته شد در صورت نیاز اقدامات اصلاحی را صورت دهد.
وی، درخصوص توانمندسازی نیروی انسانی در شرکت بیمه تجارتنو، گفت: با توجه به هماهنگی صد در صدی ارتباط خوب با مدیریت آموزش گامهای مثبتی در سال ۱۴۰۰ برداشته شد و برای سال ۱۴۰۱ تقویم آموزشی منظمی ایجاد شده است که هم در حوزه امور شعب و هم در حوزه امور نمایندگان این اتفاق با محوریت آموزش فنی، بازاریابی، عمر و فناوران رقم خواهد خورد.
مدیرامور شعب و نمایندگان، تاکید کرد که شرکت بیمه تجارتنو به موضوع پشتیبانی از شعب بسیار توجه کرده و با مساعدت مدیر عامل محترم بسیاری از شعب این شرکت به ناوگان خودرویی تجهیز و بسیاری از شعب هم به لحاظ هویت بصری به صورت متحدالشکل درامده اند.
قشقاوی، اذعان داشت در سال ۱۴۰۱ به امید خدا تمامی شعب باقی مانده نیز به خودروی سازمانی مجهز و هویت بصری مدنظر هم در سایر شعب بر اساس برند بوک جدید شرکت، پیاده سازی خواهد شد.