تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
اکبر رنجبرزاده، نماینده مجلس در گفتگو با رویداد۲۴؛

مجلس نگران مواضع سیاسی وزیر بهداشت بود | ظفرقندی معاونانش را از اصولگرا‌ها انتخاب کرده بود

اکبر رنجبرزاده، نماینده اسدآباد می‌گوید: به باور من، آقای دکتر ظفرقندی توانایی لازم برای اداره وزارت بهداشت و درمان را دارند و فردی دغدغه‌مند و بابرنامه‌ای هستند، بنابراین گزینه مناسبی به نظر می‌رسند.

نمایندگان نگران مواضع سیاسی وزیر بهداشت بودند | ظفرقندی معاونانش را از بین اصولگرا‌ها انتخاب کرده بود

رویداد۲۴ | مهسا احمدی: صلاحیت محمدرضا ظفرقندی، وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. یکی از نکات حائزاهمیت در خصوص ظفرقندی این بود که با وجود همه حاشیه‌هایی سیاسی که برای او وی ایجاد کردند، همه کمیسیون‌های تخصصی مرتبط در مجلس اصولگرا، صلاحیت او را تایید کرده اند.

اکبر رنجبرزاده، نماینده اسدآباد در مجلس و از نمایندگان موافق ظفرقندی به رویداد۲۴ گفته وزیر بهداشت پیشنهادی نمونه شعار وفاق ملی پزشکیان است.

بخش‌های مهم این گفتگو را در زیر بخوانید؛

* روندی که دولت در پیش گرفته تحت عنوان وفاق ملی و وحدت برای خدمت، بسیار موثر و البته معیاری است که بتوانم به خیلی از وزرای پیشنهادی دولت اعتماد کنم.

* بیشتر وزرای معرفی شده افرادی هستند که توانایی و تخصص لازم برای اداره وزارتخانه مربوطه را دارند. ظفرقندی تجربیات خوبی در حوزه درمان دارد. سال‌ها رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و موقعیت خوبی داشته و در حوزه سلامت خدمات شایسته‌ای ارائه داده است.

* ظفرقندی توانایی لازم برای اداره وزارت بهداشت و درمان را دارد؛ او فردی دغدغه‌مند و با برنامه‌ای است و بنابراین گزینه مناسبی به نظر می‌رسند.

* مسائل سیاسی مرتبط با ظفرقندی برخی دوستان را کمی نگران کرده بود، اما ایشان اعلام کردند که بنده مسائل سیاسی را وارد کار نمی‌کنم و اشاره کرده که زمانی معاونان‌ش را از میان اصولگرا‌ها انتخاب کرده بود و نمونه آن هم آقای محمدعلی محققی است که با ایشان کار کرده است.

* بزرگان حوزه سلامت توانمندی و شرایط لازم را در ظفرقندی تایید کرده اند و دغدغه ما نمایندگان هم همین مسائل سیاسی بود که ایشان آن را برطرف کرد.

* وفاقی که وعده آن داده شده در تیم ظفرقندی دیده می‌شود و آن جریان وحدت برای خدمت در تیم ایشان محقق شده است. امیدواریم معاونت‌های وی به شکل تخصصی، به دور از رویکرد‌های سیاسی و براساس توانمندی انتخاب شده و بتوانند مشکلات حوزه سلامت را حل کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما