تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

چادر آوارگان خان‌ یونس هدف صهیونیست‌ها قرار گرفت | واکنش تند عربستان به جنایت جدید اسرائیل

وزارت خارجه عربستان بر مخالفت قاطع خود با تداوم ارتکاب جنایت‌های کشتارجمعی توسط رژیم صهیونیستی تاکید کرد و خواستار برقراری فوری آتش‌بس شد.

عربستان

رویداد۲۴ مهر نوشت: وزارت خارجه عربستان به شدت حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاهی در مواصی خان یونس در جنوب غرب غزه که ده‌ها شهید و زخمی برجای گذاشت را به شدت محکوم کرد.

ریاض نظامیان صهیونیست را مسئول کامل تداوم نقض قوانین بین‌المللی و قوانین دانست.

وزارت خارجه عربستان همچنین بیان کرد: جامعه جهانی مسئولیت قانونی، انسانی و اخلاقی برای فعالسازی مکانیزم‌های مجازات بین‌المللی و پایان دادن به نقض مداوم قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی توسط نیرو‌های اشغالگر را برعهده دارد.


بیشتر بخوانید: دست رد اسرائیل به سینه تشکیلات خودگردان | مخالفت با ورود محمود عباس به غزه


این بیانیه پس از آن صادر شد که ارتش رژیم اشغالگر با هدف قرار دادن چادر‌های آوارگان در منطقه مواصی در خان یونس در جنوب نوار غزه دست به کشتار جدیدی زد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
رویداد ۲۴:هدف صهیونیست‌ها چادرهای آوارگان خان‌ یونس

حرف من : بنظرم در مقابله به مثل، عزیزان گشت نور در اینجا می توانند بر سر خواهران آواره و بی آینده چادر بکوبند و شایسته است که خیلی هم مقتدرانه بکوبند!!!،البته نباید احساسی شوند!!! چون ممکن است خدا نکرده انگشت دستشان در برود !!! .
این بهترین پاسخ است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۱
0
0
بعله ... البته اگه با اره برقی ! حمله کنند خیلی بهتر است . ثواب هم دارد !!!!!
با تیر و تفنگ که جنگ نمی کنند . مگر صهیونیست ها اره برقی ندارند ؟؟؟؟ خب سفارش بدهند برادرانشان در عربستان سریع ؛ فوری ؛ انقلابی ؛ اره برقی درجه یک مخصوص ؛ برایشان ارسال کنند !!!
نظرات شما