تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۳

واکنش تند عضو کمیسیون امنیت ملی به متیو میلر؛ خفه شو!

مجتبی زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات سخنگوی آمریکا که در پاسخ به سخنان اخیر پزشکیان گفته بود ایران را بر اساس اقداماتش ارزیابی می‌کنیم، گفت: لطفا خفه شو!

واکنش تند عضو کمیسیون امنیت ملی به متیو میلر؛ خفه شو!

رویداد ۲۴| متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درمقابل سخنان رئیس جمهورمحترم که گفته بود ما با آمریکایی‌ها برادریم گفت: این برادری باید در عملکرد نشان داده شود نه در گفتارشان. اگر آن‌ها می‌خواهند برادری با آمریکا یا سایر کشور‌ها در جهان نشان دهند باید حمایت از گروه‌های ترروریستی و تشدید فعالیت‌های هسته‌ای خود را متوقف کنند و از انتقال موشک به روسیه جلوگیری و حقوق بشر را رعایت کنند.

زارعی عضو کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به او گفته: آقای میلر! شما قاتل زنان، کودکان و قهرمانان ایرانی هستید! شما قاتل بیماران پروانه‌ای هستید! شما آمر و شریک قتل زنان و کودکان غزه هستید؛ شما حامی بمباران بیمارستان غزه هستید؛ شما ۵۰۰ هزار کودک عراقی را کشتید سپس در سال ۱۹۹۶ دربرابر سوال برنامه شصت دقیقه سی بی اس گفتید: ارزشش را داشت؟!

وی افزود: شما قاتل فرمانده ضد تروریسم جهان یعنی سپهبد سلیمانی هستید و سپس به کشتن او افتخار کردید؛ شما دولتی وحشی و جنایتکار هستید! به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی می‌گویم لطفا خفه شو قاتل! حواس ناجمعی رئیس جمهور محترم را به حساب خود و همکاران جنایت کارت نگذار!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان