تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۲۹ مهر ۱۴۰۳

درخواست ۵۰۰ روزنامه‌نگار، هنرمند و فعال اجتماعی: اجرای حکم الهه محمدی و نیلوفر حامدی را متوقف کنید!

در این نامه ذکر شده است که در فضای کنونی کشور که رییس‌جمهور از وفاق ملی سخن می‌گوید، اجرای حکم زندان این دو خبرنگار اجتماعی در تناقض با این رویکرد و همچنین بخشنامه عفو ۱۴۰۱ است.

رویداد۲۴ | بیش از ۵۰۰ نفر از روزنامه‌نگاران، هنرمندان و فعالان اجتماعی در نامه‌ای در قالب پویش کارزار به رئیس قوه قضائیه از حجت‌السلام غلامحسین محسنی اژه‌ای درخواست کردند از اختیارات خود استفاده کرده و اجرای حکم نیلوفر حامدی و الهه محمدی متوقف کند.

در این نامه آمده است: «ما جمعی از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و فعالان اجتماعی درخواست توقف اجرای حکم پنج‌سال زندان الهه محمدی و نیلوفر حامدی را داریم.» در پایان این نامه ذکر شده است که در فضای کنونی کشور که رییس‌جمهور از وفاق ملی سخن می‌گوید، اجرای حکم زندان این دو خبرنگار اجتماعی در تناقض با این رویکرد و همچنین بخشنامه عفو ۱۴۰۱ است.


بیشتر بخوانید: چند سوال مهم در پی تصمیم به اجرای حکم الهه محمدی و نیلوفر حامدی


در این نامه به امضای چهره‌های شناخته شده‌ای چون سیروس علی‌نژاد، ترانه علیدوستی، ماشاالله شمس‌الواعظین، علیرضا رجایی، شهاب حسینی، کیوان صمیمی، لی‌لی فرهادپور، ژیلا بنی‌یعقوب، هانیه توسلی، علی حکمت، سعید شریعتی، سحر دولتشاهی، نگار جواهریان، فریدون صدیقی، علی رفیعی، فیض‌الله عرب سرخی، حسن فتحی، هانا کامکار، لیلی گلستان، سهیلا گلستانی، احترام برومند، حمید پورآذری، رویا تیموریان، محسن امیریوسفی، مهوش شیخ‌السلام، مجتبا میرطهماسب، کامبیز نورزوی، ستاره اسکندری، فردین خلعتبری، ناهید طباطبایی، بهتاش صناعی‌ها، بدرالسادات مفیدی، مریم مقدم، پیام دهکردی، کامبیز دیرباز، رضا کیانیان، عباس عبدی، کیوان کثریان، مینو بدیعی، مهزاد الیاسی و حامد ثابت و ...  رسیده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما