تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳

برگزاری نشست مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور بیمه نوین

‎‏‎نشست مشترک مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور شرکت بیمه نوین در محل هتل ارم تهران با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مشاوران و مدیران و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری نشست مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور بیمه نوین

رویداد۲۴- نشست مشترک مدیران ستادی و روسای شعب سراسر کشور شرکت بیمه نوین در محل هتل ارم تهران با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مشاوران و مدیران و روسای شعب سراسر کشور برگزار شد.

‎در آغاز این مراسم، کریم‌خان‌زند، مدیرعامل شرکت، ضمن خیرمقدم به تمامی همکاران حاضر، سخنان خود را با تاکید بر اهمیت و ضرورت تحول دیجیتال در شرکت آغاز نمود و در ادامه به سند استراتژیک شرکت و برنامه‌ریزی استراتژیک و اهمیت آن در راستای تحقق اهداف، پرداخت.
‎گیوه‌چین، عضو هیئت‌مدیره، هم به ثبات شرکت در سال‌های اخیر و اهمیت تداوم این امر در سال‌های پیش‌رو، اشاره نمود.
‎میرمحمدی، دیگر عضو عضو هیئت‌مدیره نیز با تاکید بر ضرورت توجه ویژه شرکت به حوزه فناوری‌های نوین، تغییر ساختار سازمانی با ایجاد یک معاونت جدید با عنوان معاونت برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار را در این راستا دانست و بر اهمیت حفظ و نگه‌داشت سرمایه انسانی و توانمندسازی کارکنان، تاکید کرد.
‎در ادامه مراسم، معاونت‌ها و مدیران به ایراد سخنرانی در حوزه‌های تخصصی مربوطه و شفاف‌سازی سیاست‌ها و استراتژی‌های کاری در راستای افزایش سهم از بازار پرداخته و همچنین مباحثی در خصوص نوآوری باز و اهمیت آن ارایه گردید.
‎سپس برخی روسای شعب به تشریح عملکرد شعب مربوطه پرداخته و نقطه‌نظرات و پیشنهادات خود را در راستای افزایش تعاملات و هم‌افزایی سازمانی و تسهیل فرایند‌های صدور خسارت مطرح نمودند و هم‌افزایی و تعامل بین مدیران و روسای سراسر کشور صورت گرفت.
‎در پایان مراسم، جمع‌بندی موارد مطرح‌شده توسط مدیرعامل، هیئت‌مدیره و معاونین شرکت انجام شد و کریم‌خان‌زند ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران، تلاش همه پرسنل را جهت تحقق چشم‌انداز‌ها و رسیدن به اهداف ترسیم شده شرکت خواستار شدند و بر محورهایی، چون مدیریت صحیح ریسک، جذب پرتفوی پالایش شده در حوزه بیمه‌گذاران شرکتی، مشتری‌مداری و ارائه خدمت و سرعت عمل در پرداخت خسارت، تمرکز بر خرده فروشی، توسعه سرمایه انسانی و آموزش، پاسخگویی سریع مدیریت‌های ستادی به شبکه فروش و اهمیت بر تغییر دیدگاه در فعالیت و عملکرد در راستای بهبود مستمر به دور از توجه به هرگونه حواشی، تاکید کردند.

برچسب ها: بیمه نوین
نظرات شما