سلطانی: سرعت بخشیدن به توسعه ارتباطات، وظیفه ذاتی مخابرات است
رویداد۲۴ به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سلطانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روز ملی روابط عمومی که همزمان به صورت ویدیو کنفرانسی باروابط عمومی مناطق، ۲۷ اردیبهشت ماه در اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران برگزار شد، با اشاره به گستره ارتباطات و نقش روابط عمومی در اتصال دوجانبه و تعاملی جوامع، کارکنان و مردم افزود: برقراری ارتباطات، بزرگترین رسالتی است که مجموعه مخابرات در کشور بر عهده دارد و این یک امتیاز برای ما محسوب میشود.
وی اضافه کرد: نگاه به موضوع ارتباطات، ابزارها و مضامین آن، نگاه متفاوتی ست که جوامع مختلف هر کدام با رویه خود به این حوزه مینگرند، البته در نگاه حاکم بر کشور ما، ارتباطات منبعث از یک نگاه الهی ست و ارزش و تقدس دارد.
مهندس سلطانی تصریح کرد: دست اندرکاران حوزه ارتباطات اگر با این دید ارزشی به موضوع نگاه بکنند موفقتر خواهند بود.
وی افزود: فعالیت در مسیری که تعاملات بین ذینفعان را ارتقاء میبخشد، وظیفه اصلی روابط عمومی است و این نکته به خودی خود نشانگر اهمیت و ارزش ذاتی حوزه روابط عمومی است.
مهندس سلطانی با اظهار اینکه فضای حمایتی و مدیریتی در شرکت برای روابط عمومیها فراهم است، عنوان کرد: ارایه پیام به مخاطب باید جذاب بوده، موجب رنجش و ناخشنودی مخاطب هدف نشده و در عین حال، به سادگی و سهولت مفهوم را به مخاطب برساند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تشریح نقش ریشهای و ساختارمند حوزه روابط عمومی در تصمیم گیریهای صحیح سازمانی خاطرنشان کرد:در صورت فعالیت هدفمند و ترسیم شرح وظایف بر اساس انگارههای صحیح سازمانی، کلیت شرکت به حرکت و جنب و جوش درآمده و در سطح مدیریتی نیز تصمیم گیری و تصمیم سازیهای سازمانی برای کارکنان و مشتریان در سطح جامعه به درستی انجام میشود.
پس از این مراسم، مهندس سلطانی به همراه دکتر محمود زاده، رییس و مهندس دهناد نایب رییس هیات مدیره و دکتر زارعیان معاون امور مشتریان شرکت، ضمن دیدار با کارکنان اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت از آنان قدردانی کردند.