تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳

کشف جسد مجری بی‌ بی‌ سی در یونان

جسدی که در یکی از جزایر یونان پیدا شده متعلق به مجری و تهیه کننده شبکه بی بی سی است که پلیس انگلیس در تلاش برای پیدا کردن وی بود.

مجری بی بی سی

رویداد۲۴ ایران نوشت: در اخبار غیررسمی آمده است که سخنگوی پلیس انگلیس گفته در جست‌وجوی مایکل موزلی، مجری تلویزیونی گمشده انگلیسی، جسدی در یونان پیدا شده، اما این جسد نیاز به شناسایی رسمی دارد.

این مجری انگلیسی چند روز پیش برای پیاده‌روی در جزیره یونانی سیمی رفته بود که ناپدید شده است. پلیس، آتش‎نشانی، گارد ساحلی و داوطلبان چند روز را صرف جست‌وجوی زمین و دریا برای یافتن این مجری کرده‎اند که تلفنش را با خود نبرده است.


بیشتر بخوانید: معاون دادستان فارس قتل شهردار شیراز را رد کرد


پلیس همچنین گزارش‌هایی درباره صحبت او در هنگام پیاده‎روی با مردم محلی را بررسی کرده است. این پزشک تلویزیونی به خاطر برنامه‌های مستند انگلیسی مانند «مایکل موزلی: چه کسی انگلیس را چاق کرد؟» از کانال ۴ تلویزیون این کشور و «به من اعتماد کن، من یک پزشک هستم» از شبکه بی‌بی‎سی، شناخته می‌شود. این کارشناس بهداشت و تندرستی ۶۷ ساله پس از پیاده‎روی در گرمای شدید در جزیره سیمی ناپدید شد؛ به گفته مقامات، یک عملیات جست‌وجوی بزرگ آغاز و دیروز یک جسد در نزدیکی خط ساحلی این جزیره پیدا شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث ، کشف جسد
نظرات شما