تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۰۵ تير ۱۴۰۳

قالیباف: نباید در نقشه دشمن حرکت کنیم

قالیباف تاکید کرد: امروز مردم درگیر اجاره‌نشینی و معیشت هستند.

قالیباف: نباید در نقشه دشمن حرکت کنیم

رویداد ۲۴ | محمدباقر قالیباف در بخش نخست از آخرین مناظره انتخاباتی اعلام کرد:

-با تصمیمات خودمان نباید نقشه دمشن را تکمیل کنیم. امروز مردم درگیر اجاره‌نشینی و معیشت هستند.

- نباید در بحث‌ها تنش ایجاد کنیم. ریشه خسارت کرسنت و چای دبش در ناکارامدی است.

-بعد از سه ماه، هنوز پول بازنشسته‌ها را نداده‌اند.

- مردم امروز واقعا آسایش ندارند و پریشان هستند.

- دیشب که رفتم با خودم فکر میکردم آن بحث‌ها که شد، حالا فردا یعنی امروز (روز عید) چه بگویم؟ همه نکاتی که قبلا گفتم و امروز می‌گویم و عزیزانمان می‌گویند، همه موضوعاتی است که در دو سه دهه گذشته گفتیم و دنبال کردیم و باید حل می‌کردیم و امروز میخواهیم حل کنیم.

- میخواهم برگردم به این ریشه که چرا موضوعات حل نشده باقی مانده است؟ اول باید دقت کنیم در نقشه دشمن حرکت نکنیم. دشمن حتماً آرامش و آسایش را برای ملت ما نمیخواهد و دنبال پریشان سازی ملت است؛ نباید ملت را پریشان‌تر کنیم.

- دشمن نمیخواهد افق روشن از ایران عزیز ما در ذهن مردم ما ساخته شود؛ ما با حرکت خود و بیانات خودمان و تصمیمات خودمان و نوع رفتار خودمان به این موضوع توجه کنیم. خدائی نکرده نقشه دشمن را تکمیل نکنیم.

- دیشب اگر از کرسنت و چای دبش بحث کردیم؛ ریشه این خسارت‌ها و فساد‌ها کجاست؟ بدون شک ریشه اش در ناکارآمدی است و باید به آن توجه کنیم. وقتی تنش و ناکارآمدی هست و به اندازه صادرات نفت ما امروز داخل کشور این را داریم حیف می‌کنیم، بعد الان شده خردادماه و سه ماه گذشته و مصوبه قطعی قانونی یعنی پرداخت پول بازنشستگان را انجام نداده ایم... خب نیاز به وحدت و اجماع سازی داریم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما