تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ بررسی می‌کند:

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌های ایسکای به عنوان یک زیرژانر محبوب انیمه‌های ژاپنی این روز‌ها معروف شده‌اند و شما را به دنیای خیال می‌برند. در این مطلب بهترین انیمه‌های ایسکای را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

رویداد۲۴| سیما صابری: انیمه ایسکای یک زیرژانر محبوب در دنیای انیمه و مانگا است که به معنای "دنیای دیگر" است. این سبک از داستان‌ها معمولاً حول محور شخصیت‌هایی می‌گردد که به طریقی از دنیای خود به یک دنیای فانتزی یا موازی منتقل می‌شوند. این انتقال ممکن است از طریق مرگ، فراخوانی جادویی، یا حتی عبور از یک دروازه و ... صورت گیرد. دنیای جدید معمولاً پر از عناصر فانتزی مانند جادو، هیولا‌ها و عناصر تخیلی است. شخصیت‌های اصلی اغلب با چالش‌ها و ماجراجویی‌های جدیدی روبرو می‌شوند و باید برای بقا و کشف هدف خود در این دنیای ناشناخته تلاش کنند.

از جمله محبوب‌ترین انیمه‌های ایسکای می‌توان به "Sword Art Online"، "Re:Zero - Starting Life in Another World"، و "That Time I Got Reincarnated as a Slime" اشاره کرد. این انیمه‌ها به خاطر ترکیب عناصر فانتزی، اکشن، و ماجراجویی با داستان‌های عمیق و شخصیت‌های جذاب، توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. یکی از دلایل محبوبیت این سبک، فرار از واقعیت و تجربه دنیایی متفاوت و پرماجرا از طریق شخصیت‌های اصلی است. همچنین، این سبک به سازندگان اجازه می‌دهد تا دنیا‌های جدید و سیستم‌های پیچیده‌ای را ایجاد کنند که در دیگر ژانر‌ها کمتر دیده می‌شود.

انیمه KamiKatsu: Working For God In A Godless World

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: آویی آکاشیرو

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

تاریخ انتشار: ۶ آوریل ۲۰۲۳

پسر یک رهبر فرقه، یوکیتو، توسط پدرش در بخشی از یک مراسم کشته می‌شود و در دنیایی بیدار می‌شود که هیچ مفهومی از خدایان ندارد. اگرچه این دنیا به اندازه‌ای که او امیدوار بود هیجان‌انگیز نیست، یوکیتو به تدریج می‌فهمد که زندگی جدیدش یک پیشرفت بزرگ نسبت به زندگی قبلی‌اش است؛ با این حال، وقتی متوجه می‌شود که دو نفر از دوستانش فقط به دلیل ترس از مرگ برای کشته شدن انتخاب شده‌اند، نظرش تغییر می‌کند. فقدان معنویت به دلایلی جامعه‌ای را به وجود آورده که مرگ را به عنوان یک رویداد معمولی می‌پذیرد و هرکسی که این ذهنیت را ندارد، به چشم یک شرور نگاه می‌کند. خوشبختانه برای یوکیتو، خدای فرقه قبلی‌اش به او سر می‌زند.

انیمه شیوه نادرست استفاده از جادوی شفا (The Wrong Way To Use Healing Magic)

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: کوروکاتا

تاریخ انتشار: ۶ ژانویه ۲۰۲۴

از میان بسیاری از انیمه‌های ایسکای زمستان ۲۰۲۴، "شیوه نادرست استفاده از جادوی شفا" بزرگ‌ترین شگفتی بوده است. این انیمه داستان کن اوساتو را دنبال می‌کند که به همراه دو همکلاسی‌اش به دنیایی دیگر فراخوانده می‌شوند. اگرچه همکلاسی‌هایش به عنوان نامزد‌های قهرمانی توسط پادشاهی احضارکننده انتخاب شدند، اما کن تنها تصادفی احضار شد. او قادر به استفاده از جادوی شفا است. خیلی زود، کن تحت تعلیمات رُز، یک رهبر ترسناک که قصد دارد شاگرد جدیدش را به یک سرباز تبدیل کند، قرار می‌گیرد.

"شیوه نادرست استفاده از جادوی شفا" دو بخش دارد. دو قسمت اول به شدت بر کمدی تمرکز دارند و به لطف رفتار ترسناک رز و واکنش‌های خنده‌دار کن باعث خنده مخاطب می‌شود. با پیشرفت فصل، طنز جای خود را به درام می‌دهد که به خاطر جنگ در حال وقوع با شیاطین است.

انیمه عمو از دنیای دیگر (Uncle From Another World)

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: هوتوندوشینده‌ایرو

تعداد قسمت‌ها: ۱۳

تاریخ انتشار: ۶ ژوئیه ۲۰۲۲

پس از گذراندن نزدیک به دو دهه در دنیایی دیگر، اوجیسان در تخت بیمارستانی روی زمین بیدار می‌شود و با خواهرزاده‌اش، تاکافومی، دوباره دیدار می‌کند. در حالی که تاکافومی ابتدا نسبت به ادعای عجیب اوجیسان شک دارد، وقتی اوجیسان قدرت‌های جادویی خود را نمایش می‌دهد، از جمله توانایی که به عنوان ماشین بازگشت به گذشته برای نشان دادن ماجراجویی‌های او در دنیای دیگر عمل می‌کند، به او ایمان می‌آورد.

انقلاب جادویی شاهزاده دوباره متولد شده و بانوی جوان نابغه (The Magical Revolution Of The Reincarnated Princess And The Genius Young Lady)

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: پیرو کاراسو

تعداد قسمت‌ها: ۱۲

تاریخ انتشار: ۴ ژانویه ۲۰۲۳

بهترین انیمه ایسکای زمستان ۲۰۲۳ به تناسخ قهرمانش اشاره می‌کند. آنیسفیا یک شاهزاده علاقه‌مند به علم در دنیای جادویی است و علاقه‌اش به این زمینه از تصاویری از یک زندگی گذشته که در قلمرویی با وسایل نقلیه پرنده قرار دارد، نشأت می‌گیرد. داستان آنیسفیا و یوفیلیا و رابطه آن‌ها به عنوان قلب تپنده داستان عمل می‌کند و آن‌ها به زیبایی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. آنیسفیا با اراده قوی و سرسخت، به یوفیلیا الهام می‌دهد تا برای خودش زندگی کند، چیزی که او به انجام آن عادت ندارد، زیرا وجودش را به ایفای نقشی که به او تحمیل شده، اختصاص داده است.

فوشیگی یوگی: نمایش مرموز (Fushigi Yugi: The Mysterious Play)

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: یو واتاسه

تعداد قسمت‌ها: ۵۲

تاریخ انتشار: ۶ آوریل ۱۹۹۵

فوشیگی یوگی یک اثر کلاسیک کوچک است که هنوز طرفداران خود را دارد و طی ۲۵ سال گذشته به خوبی کهنه نشده است. در این انیمه میاکا کتابی را می‌خواند که او را به دنیایی دیگر می‌فرستد و او به سرعت می‌فهمد که کاهنی است که نقش مهمی در فراخوانی یک خدا ایفا خواهد کرد. میاکا تنها در صورتی می‌تواند این مراسم را کامل کند که باکره باشد.

ظهور قهرمان سپر (The Rising Of The Shield Hero)

بهترین انیمه های ایسکای؛ سفری سراسر هیجان و تخیل

انیمه‌ساز: آنکو یوساگی

تعداد قسمت‌ها: ۵۰

تاریخ انتشار: ۹ ژانویه ۲۰۱۹

نائوفومی ایواتانی به یک دنیای فانتزی احضار می‌شود تا به عنوان قهرمان سپر خدمت کند، اما قهرمان داستان به اشتباه به جنایتی متهم می‌شود و سپس مورد تحقیر قرار می‌گیرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان