تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۲۰ مهر ۱۴۰۳
در رویداد۲۴ بخوانید:

بهترین کافه های اصفهان که باید سر بزنید

اگر اهل کافه‌گردی هستید و در اصفهان زندگی می‌کنید یا مسافر این شهر تاریخی می‌شوید، می‌توانید سری به کافه‌های برجسته معرفی شده در این مطلب بزنید.

بهترین کافه‌های اصفهان

رویداد۲۴ | هدی کاشانیان: کافه‌های معروف اصفهان شامل کافه‌هایی می‌شوند که سال‌هاست به پاتوق جوانان و حتی میان‌سالان تبدیل شده‌اند و جایگاه خاصی در دل مردم دارند. کافه‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، محیطی گرم و صمیمی دارند و برای خانواده‌ها مناسب هستند. با ما همراه شوید تا شما را با بهترین کافه‌های اصفهان نظیر کافه رادیو، کافه لایو، کافه رستوران لوانت، کافه رستوران آرامش، کافه رستوران موسیو آراکل و... آشنا کنیم تا اگر اهل اصفهان یا مسافر این شهر هستید، لحظه‌های خوشی را در آن‌ها تجربه کنید.

۱. مجموعه کافه‌های راویس

بهترین کافه‌های اصفهان

این مجموعه غذایی که در قلب یک مجموعه ورزشی، تفریحی، تجاری واقع شده یک مجموعه غذایی مناسب همه اقشار و حتی گردشگران خارجی است. از جمله کافه رستوران‌های معروف این مجموعه میشود به سیگنیچر، باکس، دکتر کالری، کافه موبایل و… اشاره کرد. از دیگر جذابیت‌های مجموعه راویس درایوترو قهوه همراه هست تا اگه عجله دارید فوری قهوه روزتان را توی ماشین میل کنید و با انرژی باقی روز را سپری کنید. فعالیت بیشتر کافه‌ها از ساعت ۴ تا ۱۲ شب هست، ولی چند کافه در این مجموعه سرو صبحانه هم دارند.

۲. کافه و رستوران رز گاردن

بهترین کافه‌های اصفهان

این کافه با فضایی باز و دلنشین و یک آبنما با سنگفرش آبی یاد آور دوران خوش کودکی است. این کافه به ته چین‌های متنوع و غذا‌های اصیل ایرانی معروف است، اما انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم هم در کافه رز سرو می‌شود. فضای این کافه مناسب انواع مراسمات شماست و کیفیت بالای این کافه رستوران باعث می‌شود که با اطمینان خاطر منو رو به میهمان خود تعارف کنید.

۳. آکادمی مونت

بهترین کافه‌های اصفهان

اگر عاشق قهوه هستید و هر روز به‌صورت مداوم قهوه‌های متنوع می‌نوشید، آکادمی مونت در میان کافه‌های اصفهان، بهترین انتخاب برای شما است. این مجموعه نیز به‌صورت حرفه‌ای در زمینه قهوه و آموزش نیرو‌های حرفه‌ای فعالیت می‌کند. علاوه بر فعالیت‌های آموزشی آن، کافه مونت نیز محیطی دنج و مناسب برای قرار‌های دونفره و یا جمع‌های بزرگ است. این کافه در محله هشت بهشت اصفهان قرار گرفته است.

جایی که یکی از شلوغ‌ترین مناطق اصفهان است. قرارگیری کافه در این مکان باعث شده است که اینجا هرروز شاهد تعداد بسیاری از مشتریان باشد. از مسافران تازه از راه رسیده و مشتاق گرفته تا رهگذرانی که می‌خواهند چند دقیقه‌ای به کافه رفته و اوقات آرامی داشته باشند.

۴. کافه ساباط

بهترین کافه‌های اصفهان

ساباط یکی از بهترین کافه‌های اصفهان است که به‌راحتی می‌تواند در دسته کافه‌های لاکچری اصفهان قرار بگیرد. ساباط را به‌خاطر منوی متنوع و از همه مهم‌تر، صبحانه‌های فوق‌العاده آن می‌شناسند. فرقی نمی‌کند به کدام یک از شعبه‌های ساباط در اصفهان سر بزنید، در همه آن‌ها فضای بازی وجود دارد که می‌توانید با نشستن در آن از هوای خنک و بهاری اصفهان لذت ببرید.


بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های اصفهان | معرفی ۱۰ هتل برتر

معرفی بهترین بوم‌گردی های اصفهان| معرفی ۱۰ اقامتگاه سنتی

بهترین طبیعت‌گردی اصفهان


یکی دیگر از خوبی‌های این مجموعه این است که شما امکان سفارش تلفنی دارید. بسته به محل اقامت شما در اصفهان، با یکی از شعبه‌ها تماس بگیرید. سفارش خود را به آن‌ها بگویید و تنها چند دقیقه بعد سفارشتان را دم در خانه تحویل بگیرید.

۵. کافه عمارت نمکدان

بهترین کافه‌های اصفهان

کافه عمارت نمکدان، یکی از زیباترین کافه‌های روزباز اصفهان به‌شمار می‌آید. بنای این کافه یادگاری از دوره قاجار است و شما را به گذشته‌های دور می‌برد. در این کافه می‌توانید انواع غذا‌های اصیل ایرانی را در کنار پیش غذا و همراه با مخلفات فراوان نوش‌جان کنید.

نوشیدنی‌های گرم، چای و دمنوش، نوشیدنی‌های سرد بر پایه قهوه، نوشیدنی‌های سرد، نوشیدنی‌های گرم بر پایه قهوه، میلک شیک، شربت و آب‌میوه طبیعی، اسموتی، کیک و دسر هم از دیگر خوشمزه‌های این کافه سنتی روباز هستند.

۶. کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس

بهترین کافه‌های اصفهان

اگر اهل بازدید از خانه‌های سنتی هستید و به معماری زمان قاجار علاقه دارید، ما به شما، کافه و سفره‌خانه سنتی رومانس را با طاق‌های ضربی، کاشی‌های فیروزه‌ای و حیاط باصفا پیشنهاد می‌کنیم. فضای رستوران به‌قدری زیباست که افراد تا آماده شدن سفارش غذا، در جای‌جای آن عکس‌های زیبا و خاطره‌انگیزی ثبت می‌کنند. این کافه رستوران در محله جلفا واقع شده و نماد یک ساختمان قدیمی و سنتی است.

منوی کافه رمانس از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در آن انواع قهوه و نوشیدنی‌های گرم، نوشیدنی‌های سرد، چای، دمنوش، وافل، شیک، کیک و دسر، به همراه غذا‌های ایرانی مانند انواع کباب، کوفته، کشک بادمجان، آش رشته، خوراک گردن، خوراک مرغ، میکس دریایی و ماکیان سرو می‌شود.

۷. کافه افرا

بهترین کافه‌های اصفهان

کافه افرا یکی از معروف‌ترین کافه‌های اصفهان برای صبحانه به شمار می‌رود که با گل و گلدان بیرون کافه هر رهگذری را به‌سوی خود می‌کشاند. در تزیینات داخلی این کافه نیز از چوب و گیاهان مختلف استفاده شده است. کافه افرا با منوی کامل صبحانه، فضای گرم و صمیمی و پرسنل خوش‌برخورد، مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه است.

در منوی کافه افرا برای صبحانه می‌توانید صبحانه ایرانی، انگلیسی، فرانسوی، مکزیکی، آلمانی، نیمرو کره‌ای، املت افرا، املت سوسیس، انواع کرپ و تست سفارش دهید. لذت قهوه‌های گرم، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های سرد، ماکتیل، شربت، شیک، بستنی و کیک را در این کافه از دست ندهید. در منوی کافه افرا انواع پیش‌غذا، سالاد، ساندویچ، پاستا و برگر نیز وجود دارد.

۸. کافه رادیو اصفهان

بهترین کافه‌های اصفهان

یکی از بهترین کافه‌هایی که در اصفهان وجود دارد کافه رادیو است. جالب است بدانید این کافه یک نشریه مخصوص خود به نام قهوه دان دارد و استفاده از گوشی همراه در آن ممنوع است! البته نگران این موضوع نباشید کافه رادیو به قدری جذاب است که نبود تلفن همراه اصلا به چشم نمی‌آید. اگر اهل کتاب خواندن هم باشید در کافه رادیو آن قدر کتاب وجود دارد که بهشتی برای دوستداران کتاب به شمار می‌رود. در این کافه می‌توانید انواع قهوه، نوشیدنی‌های سرد، شیک‌ها، قهوه‌های دمی، افزودنی‌ها، اسموتی‌ها، افزودنی‌ها، نوشیدنی‌های گرم مانند چای و دمنوش، میان وعده، نوشیدنی گازدار، صبحانه، کیک، غذا و خوراکی را سفارش دهید.

۹. کافه سینما سکانس اصفهان

بهترین کافه‌های اصفهان

بدون شک به علت وجود دورنمای زاینده رود و سی و سه پل در این کافه، کافه سینما سکانس به یکی از جذاب‌ترین کافه‌های اصفهان تبدیل شده است. در کافه سینما سکانس با توجه به نامی که دارد انتظار می‌رود هنگامی که در حال لذت بردن از غذایتان هستید فیلمی هم پخش شود تا اوقات خوشتان چیزی کم نداشته باشد. در کافه سینما سکانس از ساعت ۹ تا ۱۱ شب فیلم اکران می‌شود و حال و هوای جالبی در این کافه حکم رانی می‌کند.

۱۰. کافه شمعدونی اصفهان

بهترین کافه‌های اصفهان

اگر کافه‌ای را برای برگزاری تولد دوستان و یا صرف صبحانه می‌خواهید کافه شمعدونی یکی از بهترین کافه‌هایی است که می‌توانید از آن بهره بگیرید. این کافه رو باز بوده و یکی از با کیفیت‌ترین کافه‌های این شهر به شمار می‌رود. لازم است بگوییم که کافه شمعدونی منوی بیرون بر هم دارد و انواع غذا‌های ایرانی، غذا‌های فرنگی، کباب، سینی کباب، غذا‌های دریایی، اسپرسو بار، ماکتل بار، چای و دمنوش، نوشیدنی گرم، پیتزا ایتالیایی، اسموتی، آیس کریم، نوشیدنی سرد کافئین دار، شیک، کیک و دسر، میان وعده را می‌توانید در این کافه میل کنید. اگر با تور گردشگری اصفهان به این شهر سفر کنید به احتمال زیاد از این منطقه (چهارباغ) دیدن خواهید کرد. پس از خاطرتان نرود که حتماً سری به کافه شمعدونی بزنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما