مهندس صدری خبر داد:
پایش و بررسی عملکرد تمامی مناطق مخابراتی به صورت مستمر ومداوم
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: به عنوان بزرگترین و اثرگذارترین شرکت مخابراتی کشور، بر این باوریم که بالندگی و رشد، به جز با اهتمام وافر تحصیل نخواهد شد و لذا همواره تلاش کرده ایم تا در مسیر بهبود عملکرد در راستای اهداف کلان ملی و اهداف سازمانی گام برداریم.
رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مهندس سید مجید صدری با اشاره به این نکته که عملکرد شرکت مخابرات ایران بر عملکرد صنعت ارتباطات به صورت مستقیم اثرگذار است گفت: در همین راستا به صورت مستمر عملکرد مناطق مخابراتی با استفاده از مکانیسمهای متعدد کنترلی، بر اساس برنامههای ابلاغی و انتظارات تبیین شده، مورد پایش قرار میگیرد تا در صورت انحراف از برنامه تبیین شده سریعا اصلاحات ممکن انجام گرفته تا همه مناطق به صورت متوازن و صحیح در مسیر توسعه و پیشرفت با توجه به هدف گذاریها و برنامه ریزیهای شرکت حرکت کنند.
مهندس صدری با اعلام اینکه انواع شاخصهای عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره وری داراییهای شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابیها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام میپذیرد، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصابهای لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند؛ لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامههای خود برای پوشش کاستیها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیلهای انجام شده، ریشههای انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
مهندس صدری با اعلام اینکه انواع شاخصهای عملکردی شامل درآمد، هزینه، سود، دایری خدمات، لاوصولی، بهره وری داراییهای شبکه و بسیاری موارد دیگر در این ارزیابیها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و اقدامات اصلاحی متعاقب آن انجام میپذیرد، گفت: بر همین اساس پس از بررسی عملکرد ۶ ماهه ابتدای سال ۹۷، مشاهده شد که ۷ استان حدنصابهای لازم برای عملکرد مطلوب را کسب نکرده اند؛ لذا به مدیران این ۷ منطقه، بابت ضعف عملکرد و تصحیح برنامههای خود برای پوشش کاستیها و تلاش بیشتر برای رسیدن به حد مطلوب و مورد نظر شرکت تذکرات لازم داده شده است.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران هدف اصلی از این اقدام را صرفا ایجاد بهبود در روند عملکرد شرکت دانست و اشاره کرد: طی جلسات، مطالعات و تحلیلهای انجام شده، ریشههای انحراف عملکرد برای ایجاد اصلاحات شناسایی شده است.
مهندس صدری با اظهار امیدواری از اینکه با برنامه ریزی مناسب، اتخاذ تصمیمات لازم و بهره گیری از جمیع توانمندیهای موجود در مناطق و مخابرات ایران، در کوتاهترین زمان ممکن شاهد جبران عقب ماندگی، بهبود عملکرد و تحقق برنامههای ابلاغی باشیم، اعلام کرد: درغیر اینصورت تیم مدیریت ارشد ناگزیر از اجرای سایر اقدامات اصلاحی خواهد بود.
وی در پایان گفت: ما در مسیر ارائه خدمات با کیفیت به هموطنانمان از هیچ اقدام موثری کوتاهی نخواهیم کرد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط