تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲
تعداد نظرات: ۳۶۸ نظر
یادداشت مدیرمسئول رویداد۲۴؛

شرم بر صداوسیما، شرم بر سازندگان برنامه حسینیه معلی/ زجرکش کردن پدر و مادر شهید برای گرم کردن روضه و جذب مخاطب!

محمد حیدری مدیرمسئول رویداد۲۴ در یادداشتی به حضور پدر و مادر یک شهید و نمایش جنازه شهید در مقابل آنها در یکی از برنامه‌های شبکه سوم سیما اعتراض کرده و آن را اقدامی شرم آور با هدف جذب مخاطب و به اصطلاح گرم کردن تنور روضه خوانده است.

برنامه معلی

رویداد۲۴ محمد حیدری: شب‌های گذشته برنامه‌ای بنام حسینیه معلی از شبکه سوم تلویزیون پخش شد که پدر و مادر یک مفقودالاثر میهمانش بودند. در میانه به پدر و مادر پیری که میهمان برنامه  بودند، به یکباره پیکری نشان داده و گفته شد که پیکر فرزند شهید آنهاست . آنچه در آن دقایق بر آن پدر و مادر پیر و خسته‌دل گذشت تا برنامه‌سازان (به هر قیمتی حتی بردن یک پیرمرد و پیرزن تا آستانه مرگ) موفق به بالا بردن دوز سوز و گداز شوند، دلیل نوشتن این یادداشت است؛ یادداشتی که احتمالا برخی از خواندن آن برنجند، اما ایرادی ندارد. حقیقت آن است که قصدم از یادداشت همین است تا نه تنها زشتی، بلکه جنایتی که اتفاق افتاد را تشریح کنم.

ابتدا مجبورم برای شروع، یک روایت تلخ خانوادگی را تعریف کنم. پدر بزرگم (پدر ِ مادرم) سه پسر داشت؛ به ترتیب سن عباسعلی، علی‌اکبر و مصطفی جم. عباسعلی ارتشی و تکاور بود و اوایل جنگ در کردستان شهید شد. علی‌اکبر پاسدار بود که تازه ازدواج کرده بود و دو فرزند داشت، به همراه برادر کوچک‌ترش مصطفی که بسیجی بود هر دو در عملیات کربلای پنج حضور داشتند؛ علی‌اکبر آنجا شهید می‌شود اما تا سال‌ها هیچ خبری از مصطفی شنیده نشد. برخی گفتند در همان عملیات به همراه برادرش شهید شده و برخی دیگر می‌گفتند مجروح شده و در اسارت است. همه پسرهای پدربزرگ و مادربزرگم شهید و مفقود بودند و تنها دل‌خوشی‌شان دخترانشان بود.

آن زمان، امام خمینی به دختر‌ها توصیه کرده بودند که جهاد کنند و با فرزندان این آب و خاک که در جنگ مجروح شده بودند ازدواج کنند تا جانبازان گوشه‌گیر و افسرده و فراموش نشوند. یکی از دخترها (مادرم) به مسجد محل می‌رود و درخواست می‌کند اگر جانبازی قصد ازدواج داشته باشد را به او معرفی کنند تا با او ازدواج کند.

از طریق یکی از بستگان (خاله مادرم)، که خود مادر دو شهید بود با یک جانباز نابینا از دو‌ چشم آشنا می‌شود؛ (پدرم) جوانی که تصادفا هم‌رزم و هم‌محلی سه برادر مادر ما بود، سالها بعد به دلیل عدم بینایی و گم کردن مسیر تردد از ارتفاع زیاد سقوط می‌کند و شهید می‌شود.

وقتی به پدر بزرگم خبر دادند یک جانباز می‌خواهد به خواستگاری دخترش بیاید، بسیار عصبانی می‌شود و مخالفت می‌کند. او معتقد بود دو فرزند شهید و یک مفقودالاثر دارد و دیگر توان این را ندارد که یک جانباز هم به خانواده‌اش اضافه شود؛ با این‌حال از پس دخترش برنیامد. برای اینکه داماد هم منصرف شود، شرط گذاشت که هیچ جهیزیه‌ای نمی‌دهد. این هم فایده نکرد و بلاخره وصلت انجام شد و حالا این خانواده دو شهید، یک مفقود الاثر و یک جانباز نابینا از دو چشم داشت.

سال‌ها از این وصلت گذشت اما همچنان خبری از برادر سوم، یعنی مصطفی نبود! پدربزرگ، پدر و بستگانم همیشه پیگیر مصطفی بودند و مرتب لیست اسرای آزاد شده را چک می‌کردند یا از طریق معراج شهدا، پیگیر پیکر تفحص‌شده‌ها بودند.

سرانجام روز واقعه رسید؛ خبر آمد جسدی پیدا شده است؛ البته خبری از جسد نبود. آن زمان تکنولوژی تست دی‌ان‌ای نبود و چند تکه استخوان آورده بودند و گفتند پیکر مصطفی جم است زیرا پلاک او کنار استخوان‌ها بوده است.

تمام خانواده جمع شدند که خبر را به پدربزرگ بدهند. وقتی شنید از شدت عصبانیت شیشه‌های خانه را با عصا شکست! هنوز باور نمی‌کرد؛ چند دهه به امید بازگشت فرزندش زنده بود. نمی‌توانست بپذیرد این دو تکه استخوان، همان فرزند کوچکش مصطفی است. خیلی زمان می‌خواست تا چنین واقعیتی را بپذیرد. سال‌ها انتظار، او را برای اتفاق دیگری آماده کرده بود، نه دیدن چند تکه استخوان‌هایی که لای یک پارچه سفید پیچیده بودند.

یکی دو روز بعد مراسم باشکوهی برای مصطفی برگزار شد. پدر بزرگ در مراسم هیچ نگفت. ناراحت بود. مفهوم زنده ماندنش را از دست داده بود اما نه سخنی گفت نه گریه کرد نه بی‌تابی. مدتی بعد هم دق کرد و تمام شد!

تا وقتی زنده بود، یکبار نشنیدیم بگوید جنگ نعمت است. از جنگ متنفر بود؛ سه پسر و سرنوشت یک دخترش را برای جنگ داده بود. از اینکه دو نوه‌اش (فرزندان علی‌اکبر) بدون پدر بزرگ می‌شدند، دلگیر بود؛ از اینکه دامادش حتی نمی‌تواند فرزندانش را ببینید، غم‌زده بود و آخر هم با تمام چیزهایی که دنیا از او گرفته بود، از دنیا رفت و تنها دل‌خوشی‌اش را هم چند تکه استخوان از او گرفت.

این روایت را بگذارید کنار روایت پدر و مادری که تنها دل‌خوشی‌ و امید زنده ماندنشان، خبری است که شاید از فرزندشان بیاید. صداوسیما اما در برنامه‌ای شرم‌آور، شرم آور و باز شرم‌آور، با وارونه نشان دادن زندگی خانواده شهدا و برای سوءاستفاده از احساسات پاک آنها، پدر و مادر را به استودیوی تلویزیون آورده‌ و جسدی را به دستشان می‌دهد!

برای درآوردن اشک و آه مخاطب، پدر و مادری را که یک عمر منتظر فرزندشان بودند را در یک برنامه زنده زجرکش کردند تا سکانس جانسوز خوب از آب در بیاید! و بعد هم درناک‌ترین کلمات را به اسم روضه برای آن‌ها خواندند تا شکسته شدن مادر و پدر را به رخ بیننده بکشانند‌؛ بی آنکه حتی ذره‌ای به پدر و مادر شهید رحم کنند،  حال او را بفهمند و حریم خصوصی آنها را رعایت کنند!

واقعا اوف بر شما! اوف بر صداوسیما که دیگر پیش مردم نه عزت دارد، نه ابرو. از یک پیرمرد و پیرزن سو استفاده کردید تا به اهداف خود برسید. نه  سن و سال آن‌ها برایتان مهم بود، نه شرایط روحی آنها و نه شاید شرایط بیماری آنها. تو گویی عمدا می‌خواستند این دو جوری زجر بکشند که به خیال خودشان خوب اشک مخاطب را در بیاورند. اگر اتفاقی برای آنها می‌افتاد می‌گفتند پدر و مادر شهید در شب عاشورا پیش فرزند شهیدشان رفتند!

شرما بر شما! شرم بر افکار شما که اینگونه بی‌رحمانه از احساسات پاک دو فرشته‌ای که چهار دهه منتظر یک خبر بودند سوءاستفاده کردید. لحظه دیدن جنازه هیچ پسری برای پدرش زیبا نیست. دیدن تکه استخوان‌های هیچ فرزندی برای مادرش راحت نیست. آنها نیاز به خلوت داشتند تا ابتدا بپذیرند، احساسات واقعی خود را بدون ترس از دیده شدن و یا قضاوت شدن بروز دهند و با خود بگریند، یا شاید داد بزنند، یا شاید سکوت کنند، یا شاید... نه اینکه مقابل چشم میلیون‌ها نفر آنها را زجرکش کنند و به حریم نجیبانه‌شان تجاوز کنند.

شرم برشما! شرم بر شما! شرم بر شما!

برچسب ها: محمد حیدری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳۶۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
286
35
خب ما چکار کنیم شاید ایمانش ضعیف بوده ویا اصلا ایمانش بالا بود صبر وطاقتش کم بوده یا اصلا دل رحم بود توان مصیبت نداشته قرار نیست که همه رو باهم مقایسه کنند اونم مقایسه اشتباه صددرصد پشت دوربین با خانوادش هماهنگ کرده بودن چیه چیزای هم به خودشون گفته بودن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شما کاری نکنید به جز اینکه پیش از نظر دادن خودتان را جای آن پدر و مادر بگذارید تا عمق نادانی دست اندرکاران برنامه را بفهمید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شماان شالله این مصیبت را تجربه کرده و ایمانتان را بسنجیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شما کاری نکنه عرزشی نکبت. پول دق کش کردن مردم را نخور
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
هماهنگ هم شده باشه باز هم سوء استفاده از احساسات یک پدر و مادر رنجور است ....بفهمید!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بابا همه جا اعلام کردند قبلش هماهنگ کرده بودند هم با پدر مادر هم با همه اعضای خانواده. واقعا که عقل ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
فرزند داری؟ دوست داری تجربه کنی؟ میفهمی یعنی چه؟
جنایت که تعریف نداره زجروشکنجه دادن دوانسان پیر به چه قیمتی؟ جزهمین گروه سنی که بیننده ای نداره
علی
| Spain |
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
در این حد ورود به حریم عاطفی و شخصی خانواده ها کار درستی نیست!!!
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
لعنت بر شما
جانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
مدیر مسئول محترم حق با شماس و حرفتان درست است شاید روزی حضوری نزد شما امدم و سرگذشت جانبازیم را برایتان گفتم و خواهید دید که تمام و کمال از احساسات مردم سوءاستفاده شد و تمام درد و رنج برای ما شد و عشق و حال مال اقایون و اقازادها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
امثال تو برای اینکه سربازی شون دور نیفته میروند اتاق ریاست ارشاد گیلان
تو دیگه از ضعیف بودن ایمان پیرمردی که کوه مصیبت را قهرمانانه به دوش کشیده صحبت نکن
جواب ابله
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خاک تو سر نفهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
متاسفم به ........مخصوصا مهدی رسولی
چرا پدر و مادر پیری رو ناراحت کردید
فکر نکنید من غریبه ام
من ایرانیم و اهل مسجد و دوستدار جلسات روضه
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
23
202
درود بر شما جناب حیدری و درود بر همه ی پدران و مادران داغدار.....نگران نباشید میلیونها نفر این صحنه ی تلخ را ندیدند!!!! خیالتان راحت باشد و ممنونیم که نوشتید و ما رو آگاه کردید..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
صدا و سیما یعنی دروغستان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
از کی تا حالا رویداد ۲۴ دلسوز خانواده شهدا شده
فرزند شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
از وقتی شما که ناشناس ها که معلوم نیست کی هستید دلسوز شده
شماها زورتون اومده که یه بچه شهید به شما گفته اوف والا مثبت و منفی کامنت ها کاملا گوبا است
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
32
246
ننگ بر صدا و سیما
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خجالت بکشید از نظرهای بی منطق و غرب گرایانه و غیر منصفانتون
صددرصد هماهنگ شده از قبل
کارشون بسیار عالی بود .
از عرفان و معنویت وقتی فاصله بگیرین به همه چیز ایراد میگیرین
واقعا که ...
علی
| Spain |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
صدا و سیما کارای غیر کارشناسی شده زیاد انجام میده !
شهرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمد حسین تو خجالت بکش که با حرف مفت از صداو سیما طرفداری میکنی با اون کارنامه ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمد حسین اندکی تفکر کن و هیچگاه عقلت را به دیگران نسپار تا برایت تصمیم بگیرند این بهشت به سرزنشش نمی ارزد
سامره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
21
229
واژه ای برای توصیف این حرکت وقیحانه پیدا نمیکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شاید بشود این کار را تحت عنوان عفونت ذهنی یک جماعت فوق العاده نادان نام گذاری کرد.شرم بر این جماعت کور دل!!!!!
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
17
202
وقاحت این جماعت پایان ندارد‌. ننگ بر همه‌شون.
پاسخ ها
همسر شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
درست واقعه کربلا را تکرار می کنن از بچه گی شنیدم که ظالمان در کربلا سر پدر را در دامن بچه سه ساله گذاشتن وحضرت رقیه دق کرد ولی الان پدر ومار پیر که پسرشونو بعد ۴۰ سال می دن دستتشون کار معنوی وعرفانی لعنت بر کسانی که با احساسات مردم نون می خورن الهی شکر که جسد همسر عزیز من نیامد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
13
152
ضمن ابراز همدری، باید این واقعیت تلخ را پذیرفت که نه صدا و سیما با اختیار خود چنین میکند و نه کسانی که از سفارت عربستان بالا رفتنهد و نه کسانی که نویسندگان را کشتند و نه کسانی که در گشت ارشاد جنایت میکنند. درد همه از کویتی پور و جنابعالی گرفته تا دختران و پسران بیکار و جامانده از سهمیه یکی است. منبع درد و مشکل نیز یکی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
16
161
باید گفت ننگ و شرم بر کسی که به صدا و سیما خط میدهد. اندازه اختیار و قدرت قاضی صلواتی و رئیس صدا و سیما محدود است هر دو فقط مجری اوامر بالادستی هستند
پاسخ ها
طُ
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
از جلیلی ابله و جبلی کودن بیشتر از این انتظار نیست!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
21
168
وقتی دیدم گفتم صدا و سیما چقدر حقیر و بدبخت شده که ۴ نفر مداح آورده و با هزار دوز و کلک و نمایش که حتی بعضی وقت ها گریه های مصنوعی مداح هم هر چه زور میزد اشکی نداشت و در آخر توهین به شهید که شده ابزاری برای دیده شدن برنامه شهدا شرمنده ایم و هزار شرم بر این برنامه پر از ریا
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
13
158
بی غیرتهای هزار رو ....
دست ابلیس رو از پشت میبندند معلوم بود که دارن هدف خاص خودشونو دنبال میکنن چرا این رسانه متعفن ملی یه گزارش ولو یک دقیقه ای از اختلاس و دزدیهای آقازاده ها ارائه نمیکنن ؟؟؟؟
ضمنا بله جنگ نعمته اما برا امثال محسن رضایی که بعد سپردن خودی ها به دم تیغ بعثی ها الان مشاور یه شش کلاسه شده
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
فقط آتش غمها شعله ور میشود کو مشکی آب بر این آتش فروزان!
نقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
11
131
سلام. من از بچه گی شنیدم از هر دست بدی از همان دست میگیری.
یک روزی تهیه کننده و تمام دست اندرکاران این فیلم که از غم و اندوه پدر و مادر پیری برای خودشان منفعت میطلبند.
این غم و اندوه را خواهند چشید.
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خجالت بکشید
شما ۴۰ سال بوش نبوده هزار تا بد و بیراه به شهدا گفتین
امروز دلسوز پدر و مادرش شدین
تف بر شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
کامنتها و نظراتت دیگه خیلی کلیشه ای شده محمدحسن!! برو توی کلاس سایبری ها بگو چیزای جدید یادتون بدند،برو این دام بر مرغ دگر نه...!
مرگ تدریجی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمد حسن اگه بگم … ناراحت میشی ؟ هرجا رسیدی یه ...شعر گفتی ، بتمرگ دیگه میمون
یوسف K
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
17
130
امیدوارم روزی بدن های ...شده فرزندان خودشان را جلوی آنها بگذارند، تا لذت فرزند از دست دادن را بفهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
آمین
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خیلی تابلوست که داری از آلبانی نظر میدی ...
یوسف K
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
در جواب محمد حسن: اگر تو مسعود رجوی هستی پس من هم آلبانی نشین هستم.شرمت باد مردک مزدور.
زهره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
در هر صورت و با هر نگاه، امیدوارم هرگز این اتفاق برای هیچکسی دوست یا دشمن نیفتد و این ارزوی شما برای دیگران بسیار ناراحت کننده است
زهرا سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
78
ای آیندگان و ای تاریخ بنویسید و بگویید
وقتی که خبر شهادت فرزندان وطن رو به خانواده میده به آنها تبریک می گوید!
و برای گرم کردن و مصادر کردن امام حسین تبلیغ و عزاداری میگرید
یا حسین که چقد مظلومی عزیزم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
110
من که ندیدم ولی اگه واقعی باشه خاک تو سر رئیس صداوسیما. واقعن خودش دوست داره جنازه بچه ش از تلویزیون پخش شه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
77
هدف وسیله رو توجیه میکنه این ایدئولوژی آقایان هست پس کسی رو مقصر ندانید مشکل جای دیگریس
روز عاشورا با هدف حفظ حکومت یزید اون جنایت و فاجعه رو رقم زدند
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
88
درود بر شرفت محمد جان درود بر ازادی وازادگیت ای مرد درود براحساس پاک انسان دوستی ودرد اشناییت ای جوان مرد باید خون گریست به این حجم عظیم حماقت وریاکاری وفرصت طلبی وعوام فریبی این سیمای وحشت وصدای ذلت
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
آلبانی چه خبر دوست عزیز ؟
بزودی همو میبینیم تهران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ممد حسن, الاغ , مجاهدین خلق هم یک خریه عین شماها با یک هدف مشترک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمد حسن اتاق رییس ارشاد گیلان چه خبر
سربازی ت رو نزدیک انداخت برات
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ممدحسن، مگه فرق آلبانی نشینای کامنت گذار با شما چیه؟ هردوتون باید مواجب بگیرید بر علیه مردم ایران نظر بدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
106
لازم نیست از خانواده شهید یا مفقودالاثر باشی تا زشتی و قباحت این عمل متأثر تان کند فقط کافیست ذره ای انسان باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
درود بر شما.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
93
استفاده ابزاری از اعتقادت ملی و مذهبی مردم در جهت منافع شخصی
بعد میشینند واسه حسینی که برای رسوا سازی یک سیستم شروری قیام کرد برای احیای دین گریه و زاری راه میندازند بعد عوام هم همراهیشون میکنند
عوام امان از عوام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
106
18
اینهایی که گفتی را دقیقا از پدر و مادر شهید پرسیدی بهت گفتن یا اثرات سوزش خودته؟ یه مقدار از کثیف کاری خودت هم تعریف کن همش دیگران را چوب نزن.
تو چقدر خوبی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
از چه بسوزیم دقیقا ازین که مشتی الدنگ فرصت طلب دارند جولان میدند و با سرنوشت و آینده مردم به اسم دین بازی میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بابا شما چقدر نفهمید که حتی حاضر نیستید یه نقد درست رو هم بربتابید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
60
البته که از برخی مطالب رویداد نگران و دلخورم، اما این فقره را درست نوشتید، فقط ابراز تاسف می کنم از عزیز دل برادر مهدی رسولی، که جای ایشان در این برنامه نیست، گریه های زورکی، چهره غم گرفتن الکی، برای برخی شان بجز مهدی رسولی، نکاتی دارم که حالتان بد می‌شود، آن یکی برنامه را یادمان نرفته در صدا و سیما که شیخک جوانی را آورده بودند بعنوان کارشناس! زهی خیال باطل، همان که در قتلگاه شهدای هفتم تیر، دین را بُرد به مسلخ و بعنوان عنصر درپیت و دست چندم آن قدرت طلب، با فریب افکار عمومی که بله ما آمده ایم اینجا تا بگوئیم فلانی بیا بیا، اگر نیایی ریسمان به گردنش می اندازیم و می بریم ستاد انتخابات کشور!!!؟؟؟ وا اَسفا که این جماعت بخواهند بشوند تئوریسین و ایدئولوگ، چقدر تصنعی؟ اکابر به چه جماعتی دلخوشند؟ با این رفتارها می خواستند بروند تیم ملی، نه جذب مخاطب جهانی؟ آهای جماعت مدعی؟ فریب سیری چند؟ و نان خونی از شهید، سیری چند؟ براستی، برای رفتن در استودیو می گیری چند؟
نخست موعظه یِ پیرِ مِی فروش
این است :
که از مُعاشر ناجنس احتراز کنید
تریبون مفت و کارشناس .......؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
81
به تاریخ بگویید که وقتی پیکر بچه های ما تحویل دادند به ما تبریک گفتند
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
12
122
من هم یه فرزند شهیدم و وقتی این برنامه رو دیدم به حدی عصبانی و متاثر شدم که نمی دونستم باید خشم خودم رو چطور ابراز کنم واقعا برای اون خانواده که پدر و مادر عزیزشان رو در این برنامه آوردن تاسف می خورم
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بعید می‌دونم خانواده شهید باشی
الکی خودتو جای خانواده شهید جا نزن
فرضا هم خانواده شهید باشی احترامت واجبه
ولی بنظر میاد راه رو داری اشتباه میری
تفکراتت رو یه عده غربگرا و بی. انصاف بدست گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمدحسن که تا حالا کلی پیام گذاشتی خوبه نظر واقعی مردم رو نه صرفا تو کامنت ها بلکه تو مثبت و منفی کامنت ها نگاه کنی تا بفهمی هیچ کسی تفکرات شما رو قبول نداره و چقدر در اقلیتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
8
110
کاسبان خون شهدا و درد خانواده هایشان به روایت تصویر!
پاسخ ها
همسر شهید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خیلی قصاوت می خواد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
95
همه چیز ابزار است دین، جوان، شهید، خانواده شهید و ...
کیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
88
کاسبی از خون ائمه و شهدا سالهاست که داره جیب این جماعت بی وجدان رو پر میکنه و هر از گاهی چنتا تابوت میارن تا احساسات عموم رو تحت تاثیر بزارن.
من که سالهاست تلویزیون میلی رو تماشا نمیکنم ولی اینکار رو باید جنایت محسوب کرد.
ناشناس
|
India
|
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
84
لعنت بر شما که شهید و خانواده شهید را به بازی گرفته اید.بر دل پدر ومادر شهید چی گذشت فقط خدا می داند.درود بر همه شهدا و نفرین بر کسانی که از خون شهید سوئ استفاده می کنند..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
78
متاسفم
برای تهیه کننده این برنامه و داوران
خیلی ناراحت کردن مارو
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
روضه هست
روضه برای غم و اندوهی و گریه و ناراحتی در غم و مصیبتهای ائمه هست .
مگه قرار بوده بخندی !!!!
ضمنا از قبل صددرصد بهشون اطلاع دادن
شما نمیخاد کاسه داغ تر از آش بشی عزیزدلم
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
107
14
آقای حیدری شما لازم نکرده نظر بدی،چون خانواده شهیداز قبل میدونستن،خنواده شهیدوخود شهید مهمان برنامه بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اگر از قبل می دونستند یعنی همه سرکار بودیم؟
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
تو اسکل نظر بدی خوبه بعد آقای حیدری نظر بده بده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نفهم , میهمان کسیه که با پای خودش بیاد نه اینکه یک عده احمق با تابوت بیارنش مهمانی برای عذاب پدر و مادرش
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
از همه مردم عزیز عذر میخام اشتباهی مثبت دادم
پونه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
63
سوابق. درخشان. مداحان این برنامه در نوع. خودش. مثال زدنی است. پیشنهاد میکنم یه آزمایش ازشون بگیرین
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
70
اگر شأن خودشان را می‌دانستند پا توی صدا و سیما نمی‌گذاشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
76
ای وای بر این ملت که اینان سوارش ن شدند و می‌تازند
ای وای ب. صوا و سیمای میلی
سوء استفاده هایشان از عِلق مذهبی مردم تمومی نداره
??????
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خجالت بکش با اون ادبیاتت ...
ما عاشق شهدا ، ائمه ، صدا و سیما و مملکتمون هستیم و بهش افتخار میکنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
عاشق صدا و سیما :)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمدحسین ثقتی چی عاشق اونم هستی؟؟؟))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ثقتی که می میره برا این ....شی ها!!!!!
امیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
76
ننگ برشما که برای یک روز بیشتر ماندنتان از همه چیز مایه میگذارید وهزینه میکنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
77
خاک بر سرتان با این برنامه هایتان.
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خدا بهتون کمک کنه و قدرت تشخیص حق از باطل بده
منم قبلاً مثل شماها راه رو اشتباه میرفتم و تشخیص میدادم .
خداروشکر خدا کمکم کرد و مسیر درست رو پیدا کردم .
واسه شما هم دعا میکنم خدا مسیر حق رو بهت نشون بده
تحت تأثیر یه خبر نظر نسنجیده ندی عزیزدلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
جناب 15:31تازه از راه منحرف شدی خبر نداری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
خاک تو تو اون سرت محمد حسین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ممد حسن حتما خدا یکنفر مثل طوسی یا ثقتی را سر راهت گذاشته برای هدایتت به راه راست, مثل اینکه کارش خوب بوده یکشبه تونسته هدایتت بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
57
واقعا این برنامه از معلی در این حد درست نبود
در حد معمول که پدر ومادر شهید عزیز اذیت نشن
حتی اگر هماهنگ هم شده بود.. شهدا زنده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
81
13
ببین کیا شدن دلسوز شهدا و خانواده شهدا و دارن براشون دلسوزی میکنن. این عزیزان خودشون میدونن کجا و برای چی رفتن و قراره با پیکر عزیزشون روبرو بشن شما نمیخاد برای کوبیدن صدا و سیما و نظام ژست طرفداری از شهدا رو بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
طرف که نوشته خودش فرزند شهید هست اون دلسوز نیست بعد توی که معلوم نیست کی هستی دلسوزی؟؟؟؟؟ شماها حتی قدرت جذب اینها رو ندارید وای به حال ما مردم عادی
احمد
| Brazil |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
کسی که خودشو بخواب زده نمیشه بیدارش کرد
شرم بر سیمای میلی و طرفداراش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
74
درود بر شهداوخانواده های محترمشان ،لعنت خدا بر همه کسانیکه برای طمع های دنیای خود،از نام شهید وجانباز ،از امام حسین واسلام بهره ناروا می برند.روزی قدرت خدا نمایان وهمه آنها رسوا ونابود خواهند شد.انشاالله.
هر‌کی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
71
از خدا بی خبرانی به اسم مداح واقعا اشک گرفتن از مردم به چه اندازه مهم و ارزشمند که این گونه رفتار های دوراز انسانیت و شرافت انجام بدین واقعا شرم براین صدا و سیما و آدم‌هایی که باعث و بانی ساخت اینگونه برنامه‌ها هستن شماها جز دور کردن مردم از دینشون کار دیگه ای انجام نمیدین شما رو به همون امام حسین چقدر پول گرفتین که دوتا پیرزن وپیرمرد رو تا مرز جان باختن پیش ببرید ننگ بر شما که انقدر نامردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
63
وقتی کشوری با سیاست های خارجی شرم آور رو به دو کشور ملحد چین و روسیه بیاورد و همه درهایش بر روی برجام را بسته ببیند خواه ناخواه مجبور است برای دو روز ادامه حیات سیاسی خود به اینچنین برنامه های روی آورد تا شاید چند صباحی دیگر.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
8
67
خدارا شکر من تلویزیون نگاه نمی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
منم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
منم کلا تلویزیون نداریم ازون سال کشتار تا الان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
منم همینطور، حیف وقت که برای این تلویزیون میلی گذاشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
سالهاست كه تحريم كردم
امیرمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
72
الهی بمیرید که دل این پیرزن و پیرمرد رو خون کردید.
صدا و سیما کلا عامل همه ی بدبختیامونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
70
14
الان دیگه بعد از چهل سال کسی منتظر نیست فرزندش زنده برگرده
اتفاقا الان اینها منتظرند حداقل پیکر عزیزشون پیدا بشه بتونن در آغوش بگیرند و به خاک بسپرند تا دلشون آروم بشه
چه دوربین روشن باشه چه خاموش باشه برای اون پدر و مادر فرقی نداشت
شما هم که از شهادت متنفری نمیخواد تحویل پیکر شهید به خانواده اش رو جنایت نام گذاری کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چه توجیهی...امیدوارم حتما تجربه کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
از طرف خانواده دو شهید میگم، بویی از شهادت و کشته های جنگ نبردی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
احسنت بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
66
این ها دیگه مرزهای وقاحت را جا به جا کردند
خاک بر سرتون با این کارتون
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
62
6
شرم برتو حیدری
پاسخ ها
ناشناس
| Iraq |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شما هم به پشتوانه دایی های شهید ت هر چی دلت میخواد میگی حیدری به نظام صدا سیما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چه نیازی هست که به پشتوانه دایی شهیدش چیزی بگه وقتی حتی یکبار هم در متن از این کلمه استفاده نکرد حتی یکبار هم نگفت که خودش فرزند شهیده! به نظر این شجاعتش رو از خانواده معظمش به ارث برده ولی حس مس کنم این متن رو به پشتوانه درک و معرفت مردمش نوشته
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نظام نظام در اوردن ..برو بابا
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
همین دیگه خودشون رو محق می‌دانند برهمه بتازند شخصیت همه رو به لجن بکشن چون شهید دادند حالا چه درست چه غلط
ارمان عررشی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
لازم نیست کسی به خودش زحمت بده شخصیتتون رو به لجن بکشه چون کلا شخصیتت معلومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
58
مرگ بردست اندر کاران چنین مصیبتی که با این پدر ومادر چنین کارهایی ناروایی را انجام دادند آنها که اینگونه رفتار را انجام دادند خودشان را بجای این پدر ومادر پیر بگذارند ایا کاری خوبی هست اگر خوب است که اینگونه این پدرومادر پیر را اینگونه زجرکش کنيد انشالله نسیب شما وخانواده شما گردد تا ببینید زجرکش کردن چقدر بد است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
50
متن را خواندم خواستم بنویسم محمد حیدری چه قلم توانایی دارد... کلیپ را پلی کردم تا نصف بیشتر نتوانستم ببینم محمد حیدری اصلا بلد نیست بنویسد حتی یک ذره از پلشتی و کثافت سواستفاده بیرحمانه اینان را هم نتوانست منعکس کند...
مجری برنامه دارد با زبان آزار می دهد دارد از این موقعیت آزار، آشکارا لذت می برد!
چقدر بابت سکانس آزار دادن این دو پیر تمرین کرده بودند!؟
لابد در تمرین ناگهان با خود گفته بود اگر چنین بگویم قشنگ خوردش کردم!؟
... موجود دوپا از یک گونه نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
آفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
56
این واقعیتیه که خیلی ها دیگه تلویزیون میلی و خصوصا این برنامه های مزخرف رو نگاه نمی کنند. خیلی از خانواده محترم و بزرگوار شهدا هم از این گونه رفتارها در عذابند.
اما این همه بودجه صدا و سیما باید یه جوری خرج بشه دیگه، ساخت برنامه های این چنینی، اونم برای کی؟
همون اقلیت متوهم خودی
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
به کوری چشم بعضیا امثال این برنامه طرفداران بسیار بسیار زیادی داره و خواهد داشت .
خدا به راه راست هدایتت کنه عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
54
سندروم قلب شکسته
صدا و سیما عملا زهری بخورد این دو عزیز کهنسال داد که نهایت، شش ماه زنده خواهند ماند. خیلی دست بالا حساب کردم. در مورد سندروم قلب شکسته گوگل کنید.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
55
مملکت ریا و دروغ و عزویر لعنت بر صداسیما که با اون پدر مادر عزیز همچین کاری کردن لعنت
پاسخ ها
محمدحسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
با لعنت فرستادن چیزی حل نمیشه عزیزدلم
ما به مملکت و دین و شهدامون افتخار میکنیم
به صدا و سیمامونم افتخار میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ما به واقعیت اینها(یعنی مملکت دین وشهدامون) افتخار میکنیم ما به دروغ افتخار نمیکنیم
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
محمد حسن مگه جدیدا صدا و سیما هم ساندیس میده؟
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
صداوسیماش براش افتخار داره برای بقیه ملت مایه خواری و خفته و ناحق کنی
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
55
6
این مشکل ش چیه حیدری شرم شرم میکنی وقتی شنیدم مادرت خواهر شهید هستش خجالت کشیدم دیگه چیزی بنویسم برات شما که درد کشیده اید خانواده تون شهید دادید برای این مملکت نباید این حرف ها رو بزنی هیچ مشکلی نداره این برنامه ملاک خود شهدا هستند نه حرف های شما اولش مایع گذاشتی از دایی های شهید ت ولی دیگه این کار نکن خود خودت باش هر عقیده ای داری بیا جلو روح شهیدان ت شاد باشه
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
واقعا شرم بر حیدری و امثال حیدری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چی میگی تو ?
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
مایه اولا ... دوم مایه گذاشتن از شهدا کار شماهاس نمیدونستی بدون
ناشناس
| Iraq |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نه مایع درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اولا کی مایه گذاشت که ما نفهمیدیم
دوما از نظر تو کسی که هم مادر مکرمش خواهر شهید بوده و هم پدر والا مقامش شهید شده نباید برای اصلاح مملکت حرفی بزنه
سوما کامل معلومه که ایشان خود واقعیش بوده و این حرفهارو از دلسوزیش گفته
چهارما شما از این سوختید که خانواده شهدا شما رو پس زدن و دیگه بهتون اجازه نمی دن که پشتشون قایم بشید و هرکاری کنید
پنجما حتی اگر ایشون با خانواده شهدا نسبتی نداشت باز حرف حق رو گفته بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
43
حالا نگران خانواده‌ای شهدا و .... شدین؟

اگر انسانیت داشتید دست خانواده شهدا، جانبازان .... رو می‌گرفتید
یادتون رفته چطور با جانبازان برخورد کردن؟

یادتون رفته چقدر دزدی و اختلاس......

از شرم پست‌ترین
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
46
2
ما گفتیم این سایت رویداد ۲۴ مدیرش از این قرطی های تهرانه این همه توهین تحقیر کامنت های یک عده رو میزاره نگو طرف فرزند شهید هستش و خانواده شهدا هستند من دیگه هیچ حرفی ندارم کامنت هم دیگه نمیدم سلامت باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بهتر
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
یه کاری کن املات خوب بشه، حقوقتو حلال کن حداقل
سوسولگرای عرزشی!!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ای بری که دیگه برنگردی!!
فرزند شهید از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
55
9
ننگ بر تو ای حیدری ملعون
شماها نه انقلاب و نه امام و نه شهدا را قبول دارید. شماها فتنه گران 78 و 88 و 96 و 98 و 1400 هستید که خون به ذل خانواده های شهدا کردید. شماها پدران و مادران عزیز را به داغ جوانانشان مانند آرمان‌ها و روح الله ها مبتلا کردید حالا دلسوز آنان شده اید؟
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
احسنت
دقیقا
ننگ بر حیدری و هم فکرانش
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
جفتتون ببندین
دیگه نمیتونین از خون شهدا کاسبی کنید و اگاهی مردم رو میبینید عصبانی هستین
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
حتما برای این نفهم بودن تون سودی بهتون میرسه که راه جهل مقدس تونو میرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
امام
خخخخخخخ
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
قطعا فرزند شهید نیستی. مطمئنن خانواده های شهدا به هم توهین نمی کنند چون داغ رو درک کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
آره شما دوتا ساکت شید!!!! درود بر شجاعت و انسانیت آقای حیدری!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
47
کار ناپسندی بود
درد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
14
1
حجج
بانو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
45
5
این پدر ومادر با این همه سال انتظار قطعا وبه یقین انتظار نداشتن که پسرشون زنده برگرده اونا خودشون منتظر یه نشونه از جسد پسرشون بودن.در ضمن برنامه کر بلای معلی سالهاست که پخش میشه .حالا گیریم که توی منزل این خبر بهشون میدادن یعنی ناراحت نمیشدن یا واکنشی نداشتن.نقد جنابعالی به درد خودت می‌خوره.چرا شما از هرچی برنامه مذهبی ایراد میگیرید.اهل بیت خار شدن رفتن توی چشمتون.اتفاقا اگر شخصی خبر مرگ عزیزش بشنوه با روضه خوانی وگریه بسارک سبک میشه این همه میدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نه جلوی مردم و دوربین ....تو خلوت خودش بانو بیگم
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
شما دوست داری جلوی دوربین واکنش هات ثبت بشه؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
8
36
حیدری حیدری خدا نگه دار تو ما اهل کوفه نیستم حیدری تنها بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اره خدا نگهدارشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
شرم بر دشمنان ایران و تریبون منافقین البانی نشین و چنبش مهسا کومله ملعون در سایت رویداد
علی
|
Spain
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
42
در این حد ورود به حریم شخصی احساسات و عواطف یک خانواده کار درستی نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
حد و حدود چیه. این دولت دیگه تو .... ها هم اومده
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
47
لطفا برسد به دست مدیر محترم سایت
جناب آقای حیدری عزیز، با سلام.
به نظر بنده تنها همین یادداشت شما تا آخر عمر با برکت تان برای خدمت به عزت و آبروی ایران به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران کافی است. یادداشتی بسیار منطقی و درست! انشالله خداوند به همه خانواده های شهدا در این روزگار ابتذال صبر عنایت فرماید. مطمئن هستم درک می نمایید در این به ابتذال کشیدن فرهنگ و جامعه و اقتصاد و سیاست ، شاید هیچ خانواده ای به اندازه شهدا و ایثارگران رنج نکشند. کمترین و البته بزرگترین سوال آنها این خواهد بود آیا فرزندان ما آیا پدر و مادر ما به خاطر رسیدن به این وضعیت شهید شدند؟. مطمئنا مردم ایران آنقدر آزاده هستند که قدر و احترام خانواده های شهدا را بدانند و تحت تأثیر این سیرک ها قرار نگیرند. در برنامه ای که گفته می شود مادر امام رضا یک زن فرانسوی بوده باید فهمید ابتذال و نفوذ فراماسونها تا کجا ریشه دوانده است. چنین زخم زدن بر جان پدر و مادر یک شهید نیز در ادامه همین ابتذال است. یکبار دیگر سخنرانی آیت الله سید محمود طالقانی در 14 اسفند 1357 در آرامگاه دکتر محمد مصدق را مرور بفرمایید تا ریشه و دلیل این ابتذال را روشن تر ببینیم.
با آرزوی موفقیت بیشتر برای جنابعالی و همکارانتان در رویداد 24.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
افرین برشما و درود بی پایان بر آقای حیدری بزرگوار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
41
تا به کجا خواهند ایرانی وایران رابرد این متوهمین فرادست،واین کارگزاران بوقلمون صفت،
نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
19
4
این فیلم برا همه پخش نمیشه یا برا من پخش نمیشه؟؟!! پس از پخش آگهی، فیلم سیاهه و فقط صدا داره!!!!
پاسخ ها
نادر
| United States of America |
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اینایی که منفی دادن فازشون چیه؟؟؟!!! من یه پرسش درباره پخش نشدن فیلم این خبر پرسیدم.
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
آقا نادر منفی دادیم یعنی از ما اینطوری نیس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
57
بنده برادرم ۴۲ساله بسیجی ومفقودالاثره بخداوندی خدا راضی نیستیم بعد ۴۲سال خبری برای ما بیارند که پیدا شده آخه پیکرشهید توبقل پدرومادر یعنی چه تف به شرفتون آخه چقد بازی با خون شهدا وحتی امکان سکته کردن پدرومادرشهید ... مادرهمیشه شهید پیدا میکنند میگه ازما نیست میگیم نه وهمیشه خودش وما دعا میکنیم خبری نشه چون فقط دوباره داغ تازه میشه یه قبرخالی بنیا شهید درست کرده برامون . بابا شهدا رفتند که این مملکت ووضع ملت باشه واینم وضع مسئولین کاخ نشین وفاسد بعدم تا چیزی میشه مسئولان میگنند ما شهید ندادیم که .... بیشرفها شما شهید دادید یا ملت
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
48
ایشالله نصیب تک تکه شون بشه!
هشت سالم بود با دوربین صدا و سیما
و یه کیسه شن اومدن خونه ما!
به پدر و مادرم تبریک گفتند!
مادرم ساله بعدش فوت کرد!
پدرم هم فقط داره نفس میکشه...
پاسخ ها
شادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اون روزی که مادر سیاوش محمودی عکسش رو بلند کرد در شهر و فریاد زد بچه ام 16 ساله بود یتیمه کسی رو نداریم مردم بیاد به مراسم سیاوش دین و ایمان رو از من گرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
درود بر شما شادی خانم.با کامنت های تند و تیزی که می گذاشتید باورم نمیشد از خانواده شهدا باشید. آرزوی بهترین ها را برای شما دارم.شما و خانواده شهدا افتخار ایران و ایرانی هستید.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
همدردی صادقانه برادر خود را پذیرا باشید،به امید فردایی بهتر برای ایران و ایرانیان عزیز...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
48
7
مدیر مسئول رویداد بر اساس آیه قرآن :" یعرف المجرمون بسیماهم " خیلی خوب طرز فکر خودت و خانواده ات را معرفی کردی و خیال کردی مورد تایید اندیشمندان مومن به اسلام و انقلاب اسلامی قرار می گیرد واقعا بایدشما حداقل شیعه نباشید و باید تاسف خورد تاسف خورد که قلم و نشر افکار مردم را بدست امثال شما داده اند .! چرا امام حسین پس از شهادت یارانش بر سر نعش آنها حاضر می شد ؟ تو می فهمی ؟ منتشر کن و پاسخ ساختگی خودت را هم بگذار خیلی بی انصافی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چی میگی تو یکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چرا چرت و پرت میگی!؟ اصلا اینهایی که گفتی چه ربطی به موضوع داشت!؟ حاضر شدن بر سر جنازه چه ربطی به سیاه بازی و جذب مخاطب صداوسیمای میلی داره!؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
33
درود برشما
فعلا مردم ایران تصمیم گرفته اند نه ببینند و نه بشنوند. تا دستی از غیبت برون آید و کاری بکند. صبر و خشم و انتظار.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
48
بچه مردم شهید میشه و بچه خودشونو میفرستن امریکا درس بخونه.
مثال: طوسی و بقیه رفقا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
باز چرت و پرت گفتی و اشتباه یه عده معدود رو به پای کل نظام و اسلام و دین گذاشتی !!!!!!!
اگه من بد باشم دلیل نمیشه که تو هم بدی دوست عزیز
همه چیزو با هم قاطی نکن
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
40
هیهات از این همه نادانی....!!!اینکه افراد غاصب وبشدت افراطی ومنافق این کشور را احاطه کرده اند برنامه هایی به اسم دین در صداوسیمایی که سرتاسر مصادره شده میسازند واما درعجب از افراد بشدت خفته که افراد آگاه را میکوبند.(چه قلیل اند افراد آگاه و چه زیادند افراد جاهل...)التماس تفکر.برادر شهید
محمد حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
39
5
سلام و درود و رحمت بی پایان خداوند بر شهدا

ضمن احترام به خانواده معظم شهدا این نکته رو هم یادآوری کنم که ما طبق وصیت شهدا و بزرگان دینمون بطور مثال من جمله امام خمینی (ره) و شهید همدانی باید ادای تکلیف و وظیفه کنیم .
بقول شهید همدانی ما باید همیشه بدهکار به اسلام ، نظام و انقلاب باشیم نه طلبکار ...
چرا یه عده ای فک میکنن تا یه کار کوچیک انجام دادن باید طلبکار نظام باشن ؟؟؟؟!!!!
هر کی میخواد باشه حتی خانواده محترم شهدا
کار فقط برای رضای خداست و ادای تکلیف و والسلام .
نتیجه و خروجی اصلا مهم نیست .

امام حسین (ع) اون زمان که شهید شد اصلا خیلیا قبولش نداشتن و شهیدش کردن که اسلام بقول خودشون تموم بشه .
عملا و بقول خودشون تموم هم شد
ولی لطف خدا و اخلاص خودشو بعد از ۱۴۰۰ سال نشون میده که میبینین ...
پس تکرار میکنم :
کار و جهاد فقط برای رضای خدا و ادای تکلیف باید باشه
هر کاری میخاد باشه
نتیجه اصلا مهم نیست .
ضمنا همیشه بدهکار به اسلام ، نظام و انقلاب ، ائمه ، امام و شهدا باشیم نه طلبکار ...
وصیت نامه شهید همدانی و سخنان امام ره رو بخونین .
یا علی مدد
التماس دعا
خدا نگهدار همگی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
حج آقا امام حسین علیه ستمگر به پا خاست ستمگری که به نام امیرالمومنین حکومت میکرد
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
نظرت در مورد دزدیهای همفکرانت چیه؟؟؟
خودتو به خریت عمدی نزن همون امام حسینی که ازش داری میگی و از شهادتش دفاع میکنی فرموده اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید تو هم اگه دین نداری حداقل از آخور دزدها نخور از حق مردم نخور از نفهم بودنت معلومه که از مفتخورها هستی نون دست و بازوی خودتو بخور
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
23
7
این همه شعر نگید تو رو خدا ی کم انسان باشیم و بس .با هر چیزی سریع بهم میریزید . این همه جهالت و نادانی فقط از ما ایرونیا بر میادش و بس ی مشت نادان ک گویی باید همیشه چوپان باید بالا سرمون باشه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اعصاب برامون نذاشتن اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
الان جاویدخان خودت و همه کامنت‌گذاران را در حد گاو و گوسفند پایین آوردی!! برو راه و رسم ادب یاد بگیر...!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
40
من‌نمی فهمم به فرض که خانواده شهید در جریان بوده باشن یعنی بهشون گفتن بیاین برنامه می خوایم نمایش اجرا کنیم یا می خوایم مردم رو بگریونیم یا مردم دلشون بیشتر برای خانواده شهدا بسوزه اینو میشه توضیح بدین که خانواده شهید رو چطوری توجیه کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
دقیقا. اینها همه رو مثل خودشون ...میدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
46
9
درود به اونهایی که برنامه حسینیه معلا رودرست کرد وازصداوسیما هم متشکریم بعضی هاهم ازروی جهل ودشمنی این حرفها رومیزنن
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
مخاطبان اون برنامه غالبا اینجا نمیان مگر برای حقوق بخوان کامنت بذارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
11
42
هر کی نوشته ننگ بر حیدری وافکارش باید گفت ننگ بر شما وافکار پوسیده شما اینهمه بدبختی واختلاس وابروریزی وکثافت کاری مسئولین رو نمیبینین شهدا رفتن که مملکت به این حال وروز بیفته؟ کجایین شماها ؟کجا سیر میکنین ؟از شهید وشهادت فقط شعار دادنو بلدشدین ؟چرا چشماتونو باز نمیکنین ببینین دارن کشور رو به‌کجا میرسونن یا خودتونم مثل اونا یین یا خودتونو زدین به خواب که در هر دو صورت وای بر دنیا واخرت شماها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
9
43
درود بر شما مدیرمسئول محترم رویداد۲۴ که به چه زیبایی ودر عین حال چه تلخی زشتی کار صدا وسیما رو هویدا کردید.در ضمن ما را هم در غم تلخی که بر شما حادث شده شریک بدانید.به امید روزی که هرگز از هیچ جنگ و یا تحریمی به عنوان نعمت، نام برده نشود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
31
7
سلام
من اصلا با این نگرش بی منطق شما موافق نیستم
شما گفتید که چقدر داغ شهدا برای خانواده ی های آنها دردناک است و من نیز همین باور را دارم ، این خانواده ها با صبر و فداکاری که متحمل شدند قهرمان حقیقی هستند و جایگاه ارزشمندی دارند
ما نیز جنگ را نعمت نمی دانیم مسئله ای که مقدس است دفاع و از خود گذشتگی است مسئله ، مسئله دفاع از ارزش هاست
ادعا می کنید روضه ها سنگین است اما باید بدانید این خانواده ها با گریه کردن تسلای روحی پیدا می کنن در هر صورت این مراسمات حتی اگر در این برنامه دنبال نمی شد در مراسمات تشیع جنازه بیان می شد
اتفاقا برنامه بسیار زیبا و با تدبیر و دیدی روشنگرانه بود مردم ما باید بدانند که چه ارزشی این شهدا و پدر و مادرهایشان دارند و چه جان ها که در این آب و خاک پر پر شدند
مردم باید بدانند آنها چه سختی هایی را متحمل شدند تا آسایش را برای مردمانشان فراهم کنند ، شما به خود نگاه می کنید که در خانواده شهید دارید و با شهدا آشنایید اما نمیدانید که بسیاری از جوانان و نوجوانان حتی درک سطحی نیز از دفاع مقدس ما ندارند و گویی در ایت آب و خاک زندگی نمی کنند
خدا همه ی ما را با شهیدان محشور گراند و عاقبتمان را ختم به خیر کند
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
ملت وقتی میبینن جوانا کشور به خاک و خون کشیده شدند که عده ای بیسواد برن اون بالا بالاها برا سرنوشت کشور تصمیمات خودخواهانه بگیرن همه ارزشهایی رو که شمردی زیر سوال میبرن تو هم اگه شعور داری به این سوال من جواب چرا همفکرانت که این برنامه تولید کردن امثال ثقتی و طوسی و طبری رو به برنامه اعترافات اجباری نمیارن ؟؟؟
جواب منطقی میخوام .....
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اتفاقا شما نانتان در جنگ و تحریم و خون ...است.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
24
9
از دوستی که متوجه نمی شه دفاع با جنگ فرق داره آن چیزی که مقدسه دفاع جوانان این مملکت از این آب و خاک هست بیشتر از این انتظار نمی ره بعدش اگر زجری هست جلوی دوربین یا پشت دوربین فرقی می کند مگر می خواستید پیکر شهیدشان را بهشان ندهند تا زجر نکشند؟!
حداقل کامل می دید و یک ویدیو هم ازآنجایی می گذاشتید که مادر شهید می گه پسرم خودش خواسته بود مفقود الاثر بشه به مادرش گفته که دعا کنه که شهید بشه و اثیر نشه. کاش این قسمت هم کی گذاشتید ببینید کادر شهید چطوری از فرزندش تعریف می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
چه توجیهی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
5
37
سلام. من خواهر شهیدم.ما مثل قوری شکسته ایم. باتلنگری دوباره می‌شکنیم..هربار شکسته تر...

حالاچند تا جوون شدن. پیرمردوپیرزن را زجر میدن...
برادر من طلائیه سال 62مفقودالاثرشدند12سال بعدکه پلاکش را آوردند... پدرم که 63سال داشت سکته خفیف کرد.. وتا 71 سالگی روی صندلی نشست... بعد فوت کرد..
مادر شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر گفت محسن یکبار شهید شد من هر روز کشته شدم... بعد فوت کرد..
علی لعنه الله علی القوم الظالمین.
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
بمیرم برای دلشون
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
از طرف خانواده شهید میگم کااااملا این احساسات بین همه ما مشترکه. تنتون سلامت
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
36
5
تابوت که جلوی چشم خونواده شهیده یعنی که از قبل در جریان هستند و اینها دارن از شهادت نیروی خودش استفاده مشروع میکنن چون اگه والدین مخالف بودن که تن به این نمایش نمیدادن!

گور بابای اینها!‌اما شما رویداد۲۴یها که خودتون قبول دارین هدف وسیله رو توجیه میکنه حق ندارین از سیمای اینها انتقاد کنین چون در بدترین حالت اون هم مثل شما از راهکار هدف وسیله رو توجیه میکنه، استفاده کرده. ولی شما با این روضه‌خونیتون نشون دادین که در ماکیاولیست بودن حتی از سیما و اینترنشال و منوتو و سیمای اسرائیل هم پستترین.
همونطورکه قبلاً هم گفتم؛ به محض اینکه پاتون به خارج برسه با حقوق دلاری بالا استخدام میشین. عجله کنین که دارین ضرر میکنین!
ناشناس
|
Iraq
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
15
10
فدای دل سوخته پدر مادرهای شهدای دفاع مقدس مدافعان حرم مدافعان امنیت ما تا عمر داریم مدیون شما و بچه های شما هستیم به ولای علی خاک پای شما هستم شرمنده شما هستیم روح جمیعا شهدا شاد
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
31
من خیلی وقت هست که برنامه‌های صدا و سیما را نمی بینم. به نظر من کار پسندیده ای نبود. واما کامنتهارا که خواندم بیشتر ناراحت شدم. نمیدانم چرا دوستان به جای اینکه نظر خودشان را مطرح کنند بیشتر سعی میکنند به نظر دیگران جواب بدهند و آنها را بکوبند. دوست عزیز اگر برنامه خوبی بود تو هم نظر موافق خودت را اعلام کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو الان دقیقا از چی ناراحت شدی ؟؟؟؟؟؟!!!!!
واسه اینکه غربیها و فضای مجازی و رسانه های بیگانه فکر و ذهنتو بدست گرفتن و تلویزیون نمی‌بینی...
اگه خود خودت بودی که به کشورت و ادارات و همه چیزش افتخار میکردی و تلویزیون می‌دیدی ولو با نقاط ضعفش
تو الان یه خائن بحساب میای که از کشور خودت بدت میاد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
16
4
حسینیه معلای پارسال خیلی بهتر از امسال بود . من نمیدونم چرا هلالی را آورده بودند اصلا به گروه اینها نمیخورد و به درد سرود بچه ها میخوره و همش ادای حزن را در می آورد. و نه سواد مداحی دارد و نه بلد است درست صحبت بکند. حاج منصور ارضی که تردش کرده بود از گروه مداحی نمیدونم چرا دوباره آوردنش. و دوربین هم همش نشونش میداد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
34
لعنت به همه ی کسانی که از خون شهدا و خانواده شون سو استفاده کردند و میکنند
به عنوان یک خواهر شهید لعنت،هزاران بار لعنت
که ما عزیزترین و همه کس خودمان را فدای این نظام کردیم و امروز با این حق خوریها،اختلاسها،بی عدالتیها و....یک ساختار سراپا دروغ ،خون شهدارا پایمال کرده و مکند
لعنت،لعنت،لعنت به همه تون
امیدوارم اگر شهدا نزد خداوند جایگاهی دارند،خداوند از حق شون نگذرد
دقیقاااا کسانی از این قبیل برنامه ها حمایت میکنند،که اصلا خودشون و ایل و تبارشون نمیدونند،
جنگ و جبهه چی بود چه رسد که شهید داده باشند !!!
تمام افرادی که تا اتفاقی می افته،میگن ما شهید دادیم و....
هم همونهای هستن که زمان جنگ فکر پست و مقام و حفظ توله اشون از ٱسیب جنگ بودند و خیلیاشون هم اصلا ایران نبودند....
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خواهرجان تند نرو منم خواهر شهیدم جنازه برادرم رو یازده سال بعد آوردن تحویل دادن ولی من آنقدر لعنت نمیفرستم بجاش فکر می کنم
به این فکر می کنم که مطالب این سایت ضدانقلاب که همه اش برخلاف راه و رسم برادر شهید من می نویسه رو با مطلب امروزش مقایسه کنم و ببینم داره ماهیگیری می کنه به سود خودش اون موقع میفهمم لعنت را باید به کی فرستاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
19
وا مصیبتا بر فقیحان!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
وامصیبتا بر بیسوادان
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
27
درست فرمودی
بعضی فریب میخورند وبعضی دگر سرشون توآخوره که اینطور جزوولز میکنند
بانکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
35
باور نمی کنم هنوز کسانی هستند که تلویزیون می بینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
35
زجر کش کردن پدر ومادر شهید گناه بزرگیست که به اسم امام حسین به خورد مردم می‌دهند اگر دین ندارید آزاده باشید
سید محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
9
22
شما حرف از شهید و روضه نزنید که نه جایگاه و شأن شهید را می دانید و نه مقام روضه را بشکند آن قلمتان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
فکر کردم روی سخنان با رویداده اشتباهی مثبت زدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ببخشید منم اشتباهی مثبت زدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
30
بی شرما چه کردید با جگر گوشه های مردمبا غواصان با شهدا اینم اخرو عاقبت
ایرانگه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
4
30
اتفاقا درود بر این نویسنده که خودش فرزند شهید خودش داغدار شهداست خودش میگه ظلم در حق خانواده ما شده کاش خانواده شهدا جرات داشتن حقایق می گفتن ولی شرم باد صدا و سیما این پدر و مادر دل شکسته چه جوری حرف دلشان جلوی ملیونها برنده به فرزند دلبندتان می گفتن چه جوری با فرزندشان درد دل خودمانی می کردن چرا بایستیریه ها هم امثال شما ها تعیین کنید. من دیگه تلویزیون را نمی بینم. تحریم کنیم صدا و سیما را. خدایا به این پدر و مادر و همه ما که در حصار فقر زندانی رحم کن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
25
16
سلام
متاسفانه فرایند نادانی و نااگاهی داره همه رو گمراه میکنه.یه نادان سنگ انداخت...
اگه برنامه رو دیده باشید مجری گفت دو روز قبل مطلع شدند
پس پدر و مادر شهید میدونستن دارن کجا میرن و برای چی میرن
انسان بی انصافی که ذهنیت غلط ایجاد میکنی چرا سعی داری به احمقانه ترین شکل قضیه رو ببینی ؟چه عیبی داشت که جلوی چشم مردم خواستن ازشون تجلیل بشه؟
بعدشم یجوری میگن انگار روز نیمه شعبان یا روز عروسی و جشن و پایکوبی این برنامه اجرا شده.کمی درک میکردین که عاشورا همین روز بود با دریایی از همین احساسات پر غصه شاید براتون قابل درک بود.
بعدشم عیبش چیه که برا جلب بیننده بیارنشون تو برنامه.مثلا میبردن تو خنشون با دو تا مسعول محلی بچشون رو میدادن دستشون خوب و زیبا بود
من پذیرفتم طرز فکر شما متفاوته با من و امثال من شما هم بپذیرید دیگرانی هم هستند که مثل شما به محیط دور ورشون نگاه نمیکنن
هر چند مشخصه این حرفا از رو بغض و کینس تا ادراک دیگران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
سلام. آفرین به شما که حرف حق را زدید. همه کسانی که الان دارند می‌سوزن از برنامه حسینیه معلی و برنامه های مذهبی ،همون هابی هستن که چهل ساله این انقلاب و شهدا و خانواده هاشون رو نمی تونن ببینن و به آن ناشناسی که میگه نظرات همه مخالف آقای محمدحسنه بگم که زهی خیال باطل . امثال ماها در شأن و شخصیت مون نمی بینم که بیایم و با افرادمثل شما بحث کنیم چون تکلیف شماها مشخصه که این انقلاب رو نمی خواهید. ماهم بهتون اصرار نمی کنیم راه باز جاده دراز. کشور زیاده برای زندگی شما.چراتا الان اینجاموندید. ماتا آخرین نفس پای کشورمان و رهبرمون ایستاده ایم و هیچ کس هیچ غلطی نمی تواند بکند. من هم به نمایندگی از همگی نظام دوستان این جملات رو بیان کردم تا بفهمید و بدانید که این کشور‌رو هنوز امثال شهدای عزیزمان هستن که زیر سایه امام زمان ورهبری نگه دارن. و دیگر در شأن خودم نیست که با افرادی مثل شما بحث کنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ببند 1: اگه14
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
31
متاسفانه این جماعت از همه چیز به نفع خودشون استفاده میکنند و اونو مصادره میکنند برای پیش بردن اهداف شوم خودشون
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
30
3
سلام. بنظر من ایناهمه حرف چرت بود که گفتی.....
یه پدرشهید ساختگی توی ذهن بیمار تو..... اخه خونواده های شهدا مثل مولایشون امام حسین با خدا معامله کردند واسوه صبرند برای همه.... اونوقت همچین غصه چرتی با ذهنت درست کردی.....لعن الله علی قوم الظالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Denmark |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
اگر شهید اونایی بودن که ما دادیم، از طرف خانواده هاشون اینجا نظر نده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
29
حالم ازمیثم مطیعی ومهدی رسولی بهم میخوره بیشرف های سواستفاده گر انشاالله به حق عزای امام حسین محو ونابودشوند
پاسخ ها
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ما عاشق میثم مطیعی و مهدی رسولی هستیم
تو دقیقا از چی اینا ناراحتی ؟؟؟؟
میشه واضح بگی ؟؟؟؟
یا اینکه دلت از یه جای دیگه پره و الکی اینجا یه چیزی میگی که تخلیه روحی روانی بشی !!!!
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
عاشق ریاکاری و ریاکاران بودن پیشه امثال عمروعاصه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو می تونی از میثم مطیعی حالت بد باشه معلومه چون نوحه های مطیعی اشک رو برای اباعبدالله سرازیر می کنه و شما از این ناراحت هستید اما ما مخلص همه مداحان انقلابی هستیم و بهشون دست مریزاد می گیم بابت شور و شعوری که در هیئت های عزاداری ایجاد کرده اند چشم دشمنان اسلام کور باشه انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مطیعی ورسولی خوارجین زمانه هستنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
23
5
والا ما که عاشق خانواده شهدا هستیم به خدا نوکر بچه های شهدا هستیم
من برنامه رو دیدم خیلی ایمانم به خانواده شهدا و راه شهدا و خدمت به آنها بیشتر شد از بچگی هم اولین چیزی که باعث تربیت شدن من تو راه امام حسین شد شهدا بود
خانواده شهید اطلاع داشتن والا بلا گفتن از معراج شهدا آوردن تلویزیون
این برنامه تابوت شهید در معراج در مورد تمام شهدا بوده و من تقریبا اکثر این مراسم ها را شرکت کردم
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مطمئنی باعث تربیتت شهدا بود؟؟؟
یعنی از شهدا ریا کاری رو تربیت گرفتی؟؟؟؟
شهدا همچین اعمالی رو به تربیت جوانان ندادند از امثال طوسی و ثقتی آموزه گرفتی مطمئن باش
الناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
همه ما دقیقا همین هستیم
کاری نداشته باش که یه عده بخاطر گرونی و مشکلات شخصی خودشون و بعضاً همکاری با دشمنان بویژه منافقین و غرب نشینها از زمین و زمان طلبکارن و همه بد و بیراهی میگن ...
اونا تکلیفشون با خودشونم معلوم نیست .
وگرنه همه ما عاشق شهداییم و عاشق محرم و این برنامه ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خانواده شهدا با اعتقاد بچه هاشون رو تقدیم اسلام کردن با تایید و تکذیب کسی هم از اعتقادشان دست برنمی‌دارند احتیاج به دلسوزی افرادی مثل حیدری هم ندارند که پاش بیفته پا روی خون هزاران شهید میگذاره الان دلسوز خانواده شهدا شده مخلص همه کسانی هم هستند که از شهدا الگو و سرمشق می گیرند تا راه امام حسین رو ادامه بدن، از طرف خواهر شهید
قلی خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
7
24
دیگه دلها سخت شدن..این اداها که تلویزیون در میاره اولا کسی نگاه نمیکنه .دوما اشک کسی هم در نمیاد ..هر کسی که زن وبچه هاش دچار فقر و گرسنگی باشن.برای احدی گریه نمیکنه..اگر میبینید حدادیان و دوسه تا روضه خوان دیگه که جدیدا مسابقه روضه خوانی راه انداختن .اگر اشکی ساختگی میریزن فقط وفقط وفقط به خاطر شغلشونه..اینها برای اشک ریختن و اشک درآوردن پول میگیرن..من یه قناری داشتم سالها پیش مرد..یه عکس ازش توی آلبوم دارم هر وقت می بینم یک روز تمام حالم خراب میشه..حالا پدر و مادری چشم به راه که 40سال لحظه شماری کردن که پسرشون بیاد..
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
2
25
چه بگوییم؟ چگونه بگوییم؟... طرح های فی البداهه که توسط مبلغان فعلی انقلاب اجرا میشه ریشه همه باورها را هدف گرفته!.(برای نابودی یک مکتب لازم نیست که آنرا بکوبی بلکه بهتر اینست که از آن بد دفاع کنی!.. مرحوم‌ دکتر شریعتی).
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
3
25
یکی به اسم " محمد حسن"خودشو ...کرده که به همه منتقدان جواب بده. خوبه دیگه...
پاسخ ها
الناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بنظرم اون حرف حق رو زده
منطقی تر و منصف تر از بقیه بنظر میاد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
امثال محمدحسن زیادیم خبر نداری. اما در شأن ما نیستید که مثل شما بیایم و به یک آدم حیدری نام مثل شما نظر بدیم چون نظرات شما همه ضد انقلابیون. الان هم برای اینکه بدانی و دیگه تو خماری نمانی بهت گفتم.
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
بله از نفهمی عامدانه ش معلومه منطقی تره ...
رییسی و اون یکی همفکران منطقی بیسوادتم اوضاع کشور رو گل و بلبل میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خطاب به 1:17=زیاد تند نرو آقای تندرو!! تعداد شما ..رازشه خیلی کمه و این موضوع از تعداد مثبت و منفی ها کاملا مشخص است ولی برای اینکه تعداد خودتون رو زیاد جلوه بدین به اسامی مختلف کامنت و پیام میزارین ولی دیگه اینم فایده ای نداره چون همه پیام‌هاتون کلیشه ای شده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اشتباهی نظر منفی دادم
تعداد مثبت و منفی ملاک تشخیص حق و باطل نیست امام حسین در روز عاشورا چهار هزار نظر منفی داشت و هفتاد و دوتا مثبت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
23
2
این جور برنامه ها ظرافتهای خاص خودش رو مطلبه و همچنین باتشکر از مداحان اما نیاز به مداحان مجرب تر و وباتجربه تری مثل حاج منصور وغیره داره و از زیاده روی باید پرهیز بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۷
6
20
صدا و سیما چند سالیه که مخاطب خودش رو از دست داده باز قبلا آدم های با سلیقه تر بودن تو صدا و سیما که یا مهاجرت کردن یا ممنوع التصویر شدن.اینا که چیزی نیست سهل است که صدا و سیما برا جذب مخاطب فیلم … هم پخش کنه!!!!!
مهدی محمدبیگی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
25
7
وقتی از خون مهسا امینی و نیکا شاه کرمی برای به خیابون کشیدن صدها نوجوان با تحرک احساسات استفاده میشه اسمش میشه احقاق حق ، اما برای دادن جنازه فرزند در یک برنامه با رضایت پدر مادر شهید به اون ها باید شرم کرد؟
این برای همیشه منطق شما بوده و خواهد بود ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
آفرین به شما که حرف حق روزدید. همه اینهایی که از این برنامه انتقاد می کنند طرفدار مهسا امینی هستن که خون هزاران جوان رو توشیشه کردن و شهیدشون کردن.ننگ برشما
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا پدرتو بیامرزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دو کلمه هم از ننه عروس(بیگلی بیگلی) بشنو!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مثبت منفیا ...تو همه کامنتا قابل توجه سه تا تون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
درود به مهدی محمد بیگی
حرف حق رو زد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
4
25
اینا جای مدیری ، عطارا ن و صادقی را گرفتند نان از گریه مردم میخورند،وبه نظر خودشان حلال است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
25
7
بنظرمیرسدآقای حیدری خواسته بااین مطرح کردن این موضوع ، حقدوکینه خودراازیک برنامه مذهبی واثرگذاروپرمخاطب نشان دهدوآنرابه زعم خودبی اثرسازدوازسکه بیاندازد.
مجری برنامه درهمان برنامه اعلام کردکه والدین این شهیدعزیزازدوروزقبل درجریان پیداشدن جنازه شهیدبودندوازآنهاآزمایش DNAگرفته شده وباشهیدتطبیق داده شده است.
آنچه که ازرفتاروگفتاروالدین شهیددرجلسه دیده شدازاین اقدام نگرانی نداشتند.
این همه شرم وشرم وشرم گفتن به عوامل برنامه وصداوسیماچیزی نیست جزاینکه این برنامه به خاطرکیفیت کاروبه خاطرنوبودن ورشدی که نسبت به سایربرنامه هاداشت وجذب مخاطب فراوان داشت بایدزیرسئوال برده می شد.
اینکه به برنامه ای باهرسطحی ازمحبوبیت بشودانتقادداشت جای هیچ ایرادی نیست اما اینکه حقدوکینه شخصی واعتقادی وگرایش سیاسی خودرابابکارگیری لفظ شرم باد شرم باد که ازجنس توهین ولعن می باشدآغشته کنی مشخص است که هدف دیگری دنبال می کنی .
خدایا هرکس دراین راه نیت سوء داردشرمنده خودش وشرمنده مردمانش وشرمنده خدایش گردان. الهی آمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
احسنت
درود بر شما
دقیقا همینه
اینا یه مشت منحرف هستن که به برنامه حسینیه معلی ایراد میگیرن .
از خدا میخام هدایتشون کنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا باید خودتو. هدایت کنه
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
25
آقای جبلی شرم وحیاهم چیز خوبی است ولی هیهات
....
اکرم زمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
21
7
متاسفانه در تاریخ حتی خانواده های شهدا هم البته به ندرت از خط و مسیر اصلی انقلاب جدا شدند
منم به کسایی که میگن ما خانواده شهدا هستیم شک دارم
یا دروغ میگن و فیک هستن
یا منحرف شدن
غیر از این دو حالت نمیتونه باشه
چون هر آدم مذهبی روضه شهدا و ائمه رو در شب عاشورا با جان و دل به هر شدت و مصیبتی که باشه میپذیره و عاشقشه.
پاسخ ها
یوسف K
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
یعنی اگر جنازه بهترین فرد زندگیت را جلوی تو بگزارند می پذیری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دیگه مجبوری خودتو اینجوری اروم کنی ،بگی اینا فیک هستن
همه باما و در راه ما هستند
خودتم ته دلت میدونی اینجوری نیست ،خدای دهه شصتتون ،با خدای الان مردم ،فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اکرم زمانی وامثالش در راه حق هستند بقیه بندگان خدا ناحق هستند!!
ایران برای ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
17
دوتا انسان پیر و غم دیده رو سوژتون کردید که چی؟ آخه آه و عزاداری یه پدر و مادر برای فرزندشون دیدن داره؟
مگه مردم مسخره شما هستن که از دین و احساساتشون برا منفعتتون سو استفاده میکنید
ننگ بر صداوسیما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
16
اگر قرار نمایش بازی کنند چرا از آخوندهای مانند رئیسی و جنتی و اعلم اهدی استفاده کنند دنبال پدرومادر شهید و مفقودالاثر میروند .‌و چرا نمایش خوش گذرانی های فرزندانت مسئولین را نشان نمیدهند .
................
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
15
بر … لعنت ، اینها انسان نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
13
سلام با اینکه من از طرفداران این برنامه هستم ولی اینکار حتی با اینکه میدانیم از قبل هماهنگ شده بود بسیار زشت بود من هم وقتی پیکر شهید را دست والدینش میدادند خیلی ناراحت و عصبانی شدم ما طاقت دیدن این صحنه را نداشتیم چه برسد به پدرو مادر
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
12
4
سلام عزیزان تمام این عزیزانی که زمان جنگ ایران و عراق شهید شدن باخدامعامله کردن پدرومادرشهدا هم باخدامعامله کردن شمازیادنگران نباشید به فکردنیاواخرت خودتون باشیدپدرومادرشهیدزنده هستندبهتربریدازخودپدرومادرشهید بپرسید خدالعنت کنه وطن فروشان را دورودسلام به روان پاک شهداازصدراسلام تاکنون سلام دورودبه خانواده های شهدا
ناشناس
|
Switzerland
|
۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
16
3
حیدری دوغ دوشاب تو مقالت قاطی میکنی ارزش خوندن نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خب تو نخون دوغ دوشابو
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
17
نام شهداء هم خوب دکانی شده برای بعضیها،دونبش اوکازیون،برق و آب و گاز و تلفن مجانی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نخیرم
این نظر شخصی شماست
اخلاص و معنویت که باشه کسی از این حرفا نمیزنه
خودتو به خدا نزدیکتر کن اونوقت متوجه خواهی شد که این کامنتت توهین و افترا و نعمتی بیش نیست ...
بدرود عزیز
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
19
4
خیلی حرومیه مدیر مسئول رویداد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
پشم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
حرومی که نیست ...
حرف بد نزنیم
ولی من میگم منحرف شده متاسفانه
خدا کمک کنه بهمون راه حق و درست رو تشخیص بدیم .
خدا به حیدری عزیز هم کمک کنه و راه درست رو بهش نشون بده و بهش بفهمونه که سخت در اشتباهه و این خبر و گزارشش قطعا اشتباهه ...
الهی آمین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
مدیر مسئول رویداد از آخرت خودت بترس یک روز باید جواب خون شهدا رو بدی
اونجا که میخواهی از خون شهدا بهره برداری می کنی یک جا هم که به نفعت هست پا روی خون شهدا میگذاری
آدمیرال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
17
انتظار نداریم دیگه چیزی درست بشه ولی حداقل به جای برخورد با حجاب جلوی رشد قارچ گونه مداحان دهان گشاد دولتی رو بگیرن نصف مشکلات حل میشه خود ب خود
مردم معمولی
|
Canada
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
18
صدا و سیما برنامه های شرم آور دیگری نیز داشته و دارد . ای کاش فریاد شرم بر شما شرم بر شما شرم بر شمای تان در موارد دیگر هم بلند شود . مثلا وقتی که اعترافات اجباری را پخش می‌کنند .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
19
بنده هم بعنوان یک جانباز قطع دوپا (۷۰درصد) که اون شب این برنامه را دیدم واقعا متنفر و منزجر شدم از این بازار اشک‌فروشیه شبکه ۳.
بدتر از آن مجری برنامه آقای نجم‌الدین شریعتی که چقدر کیف کرده و علنی اعلام کرد: واقعا برنامه زیبایی شد برنامه امشب!!!
کاش برای لحظه ای فکر میکردید یکی از بستگان نزدیکتون سی ساله مفقوده و حالا مشتی استخون اوردن و بنی‌فاطمه گل می‌پاشه و رسولی و مطیعی بازار اشک فروشی راه انداختند اونوقت واقعا چه حالی میشدید؟!
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
18
جناب حیدری ، دست مریزاد ! حقیقتاً حرف دل ما مردم را نوشتی ، درود به شرف و غیرت و مردانگی جنابعالی اما بعد … این محمدحسن کیه که یکتنه جواب همه کامنت گذارها رو داده ؟! به احتمال قریب به یقین دست پرورده سعید طوسی و ثقتی گیلان است که این جوری بی پروا و توأم با وقاحت جواب خلق الله رو میده ، احتمالاً سن و سالش کمه و هنوز شعور درست و درمونی نداره وگرنه یه آدم نمیتونه اینقدر بیغ و بیلمز باشه !
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
نه عزیزدلم
من خود محمد حسن هستم
نزدیک ۴۰ سالمه و پخته تر و باسوادتر از شما به حمد و قوه الهی .
البته سواد ملاک نیست
بنی صدر هم سوادش از همه تقریبا بالاتر بود ولی راه و مسیر رو اشتباه میرفت و گمراه بود و بحمدالله کنارش گذاشتن ...
امثال آقای طوسی و ثقفی و هر کی که احیانا جرمی انجام داده به خودش ربط داره و در پیشگاه خدا خودش باید جواب بده .
واسه توجیه اشتباهات و تفکراتت منو به کسی نچسبون.
من خداروشکر آزاد و مستقل و با توکل بخدا فکر میکنم و نظر میدم کاری هم به کسی ندارم .
شما هم سعی کن به دیگران تهمت نزن و از خودت بگو و خود خودت باش ...
یادت باشه ما به کشور و نظام و دین و مردم و کربلا و ائمه مون افتخار میکنیم و با جان و دل پشت برنامه های که یاد و فرهنگ ائمه و شهدا باشه ایستادیم و حمایت میکنیم ...

وقاحت در شماها دیده میشه که هر جا میخاین دفاع کنین بلافاصله یه نقطه ضعف یا یه جرم و تخلف یه جا دیگه رو میچسبونید به طرف ...
منطقی باش
وگرنه نقطه ضعف و تخلف در خود شما و خونواده و اطرافیانت هم صددرصد وجود داره .
میگی نه
وجدان رو بزار ببین راست میگم یا نه .
پس سعی کن هرگز با تهمت به دیگران نخوای از خودت و نظریاتت دفاع کنی و تفکرات رو حاکم کنی ...
اگه یه نفر تو تهران بد باشه نمیشه گفت تهرانی‌ها بدن ...
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمدحسن طوری از منطق و فکر حرف میزنی که انگار صاحب مکتب فکری و خدای منطق !!!
چی شده؟؟؟ وقتی دس روی امثال ثقتی و طوسی (همقطارانت) میذاریم دنبال راه فرار میگردی میگی بخودشون مربوطه؟؟؟ خب تو هم جواب منتقدین این مسخره بازیا رو نده بخودشون مربوطه چی مینویسن اگه اشتباه کنن بقولت در پیشگاه خدا خودشون جواب پس میدن پس دمتو بذار کولت گورتو گم کن ....
ضمنا اونقدر نون به نرخ روز هستین اگه یه شبه ایدئولوژی نظام ۱۸۰ درجه بچرخه فرداش تو صف اول جلوتر از ماها حرکت میکنین برو که از حزب بادی و حرفات ارزش جواب دادن هم نداره من دارم بیخودی خودمو خسته میکنم وگرنه جواب ابلهان خاموشیست ....
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
16
ازاین کارا زیاد انجام دادن .پدرو مادری که سالها خون ودل خوردن و به خودشون هزاربار لعنت کردن که کاش اجازه نمیدادن بچشون رو بفرستن جبهه تا الان یه عده به اسم شهدا هرغلطی میخوان بکنن بعد توی همچین مراسمی جیگر مردم را اتش بزنن.با همه جنازه های شهدا این کارو انجام میدادین یا این یکی رو برای هدفی.هرچی بود خیلی با احساسات مردم بدبازی شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
18
2
اولا شما برنامه رو می دیدید بعد اظهارمان میکردید
پدر و مادر شهید در جریان بودن
دوما شماهایی که اصلا تلویزیون ایران رو تماشا نمیکنید و از هیچی خبر ندارید مجبورید نظر بدید و حاشیه سازی کنید
سوما فکر می‌کنم شما جز منحرفین از حق باشید
چهارما الحمدلله که این برنامه به قدری گرفته که شماهاوامثال شماها دارید بال بال میزنید برای تخریبش
ولی بدونید نه شما نه بزرگ‌تر از شما با امام حسین که صاحب اصلی این برنامه اس نمیتونید در بیفتید به قول معروف
با ال علی هر که درافتاد ورافتاد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
19
2
شرم به وجود امثال تو آقای حیدری
تو سایتت کامنت های توهین به نظام و روحانیت رو تایید میکنی بعد اینجا دم از شهدا و خانواده هاشون میزنی؟
معلومه این برنامه واسه تو و امثالت مثل یه سیلی محکمه که ظاهرا حتی با یاد شهدا در جامعه هم مشکل داری
رهبرمون فرمود امروز زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست
حالا بیشتر این سخن رو میفهمم
عجب حقد و کینه ای داری که واژه شرم آور رو بارها تو این متن برای برنامه روضه امام حسین ع تکرار کردی
بدکاری کردی تاوانشو پس میدی
مادران شهدا اینجا بچه هاشونو مثل مادر وهب فرستادن میدون
اگه مشکلی هم دارن که درسته، من خیلیارو میشناسم میرن مشکلات خانواده های شهدارو حل میکنن و بهشون سر میزنن
شرم به وجود تو و امثالت
شرف داری نظرو تایید کن
چیه نکنه اینجا آزادی بیان نیست؟؟
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
19
6
حالا حالاها باید بسوزید !!! این حجم از کینه و بغضی که به یه برنامه ی ساده ی تلویزیونی که این ده روز میلیونها نفر رو پای تلویزیون نشوند حیرت آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
17
5
یه کلیپی ساخته بودید در مورد مرحوم حمید رضا روحی. ک بنده خدا میخوند،بارون اومد و یادم داد...ب نظرتون اونجا چی مادر حمید رضا احساساتش درگیر نمیشه؟
بابا ول کنید ....شماها با ما متفاوتید همین.....
روی خون شهدا پا گذاشتید حالا احساسات مادر پیرش واستون مهمه؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
چرا مرحوم میگی تو زبونت نمیچرخه بگی شهید?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
17
صدا و سیما فقط در صدد گریاندن و آزار دادن مردم است. بخاطر این که الان در ایران شاد بودن جرم بزرگی محسوب میشه . اگر کسی بخنده یا باعث شادی مردم بشه به یک جرم عجیب و غریب حسابش را می رسند
مادر شهید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
20
کار درستی نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
19
نمایش هندجگرخوار بود، جایی که ا ن مردها گل می‌ریختند و اشک می گرفتند میتونستی هندجگرخوار را ببینی
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
20
روضه برای اینهمه طلاق و فحشا و کارتن خواب و زباله گرد و دزدی و به باد رفتن سرمایه بخاطر مدیریت سو و پارتی تو صدا وسیما خونده نمیشه و این نفهم هایی که چشم هاشونو روی اینا بستن و فقط برای اهل بیت گریه میکنن که اونم بخاطر نونه.همون جور که امام حسین شهید نشد که ما زراش گریه کنیم شهدا هم نرفتن که اینا برای لفت و لیس پول ای شو مسخره رو راه بندازن.یادتونه که چه بلایی سر قبور شهدا آوردن به اسم ساماندهی چی از آب دراومد با اون همه خرج پول.درضمن من فرزند شهید هستم قابل توجه احمقایی که همه رو دروغگو مثل خودشون میدونن
رجبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
21
چقدر تاسف آور هستش... خاک بر سر صدا و سیما ی. میلی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
11
خدا را شکر بیشتر مردم قطعاً این صحنه رو ندیدن چون تلویزیون بیننده‌ای نداره .اما واقعا خجالت نکشید ید از دیدن اشک پدر و مادر پیری که آوردید و جنازه بچه شو بهش میدین؟فکر کردید اونها خوشحال میشن بعد از کلی امید و آرزوی برگشت حالا با جنازه بچه شون مواجه بشن.چند تا مداح میارین ار بزنن و نمایش اجرا کنن که مردم رو مسلمون کنن؟ همین تناقض در رفتار و گفتار شما ها باعث تنفر از شما ها و سبک تفکر شما ها شد
مهدی
|
India
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
15
چهار کفتار زوزه کش+ 1مجری لاشخور
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
13
3
راستش نمیشه گفت هدف جلب مخاطب بود ب نظرم از لحاظ معنوی تاثیر زیادی هم داشت ان شالله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
13
درود برشمااقای حیدری مدیر محترم رویداد۲۴خداهمه شهدا رارحمت کندوسازندگان این برنامه سخیف رالعنت کثافتهاارزش محرم وشهدا رابااین کارهاشون بی ارزش میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
16
2
واقعا چتچونه به شماها چه که این خانواده تو‌حسینبه معلی زجر کشیدن یا نکشیدن ولا اگه حرفی بود همونجا میگفتن
چقدر حرصتون گرفته واقعا اگه طرفدار این برنامه نیستین نگاه نکنید مثل من که از ماهواره شبکه های مزخرفش متنفرم نگاه نمیکنم
کاری هم ندارم چون مطمئنم خدا جای حق نشسته
بابا ول کنید دیگه
چیکار به صداوسیما دارین ولا شماها دارین پیازداغ یک چیزو زیاد میکنید که مردمو به جون هم بندازیم به ولله که باید روز قیامت جواب بدین
خداروشکر که این برنامه بود منکه واقعا لذت بردم و متاسفم برای کسانی که حرصشون گرفته نمیدونن چطوری خودشونو خالی کنن
بخدا اگه این برنامه شهید هم نمیاورد باز امثال این حیدری و دارُدستش باز یک چیز دیگه از تو این برنامه درمیاوردن نقدش میکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خخخخخخخخ همونجا میگفتن سانسورم نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
17
3
رویداد جان.لطف کن از طرف مردم ...نخور.صدا و سیما پیش من هم عزت داره هم ابرو.عزت و ابروش هم به خاطر سوزوندن امثال شماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
برا خودت پپسی واکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا رویداد و همکاران عزیزشون که هموطن ما هستند و دوستشون داریم ولی فعلا بنا بهر دلیلی مثل گرانی و مشکلات و ... ، منحرف و قدرت تشخیص راه درست رو از دست دادن کمک کنه و مسیر حق رو بهشون نشون بده .
الهی آمین
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اگه هواداری از یه مشت دروغگوی دزد عزت و آبرو بحساب میاد پس فرقی بین تو یه میمون نیس همانگونه که فرقی بین ۲۰۶ و لندکروز نیس !!!
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
تو هم از طرف مردم غلط بی جا نکن. اگر مردم ماییم که فهمیدیم نویسنده چی گفته. نرخ سایبری ها چرا انقدر اومده پایین
شمیرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
16
3
محمد حیدری ....نادان و بی هویت رسانه ای تو غلط کردی که خانواده ........
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
15
اونهایی که طرفدار این کار بودن خودشون جای این پدر ومادر بزارن بعد ببینن چی میکشن کلا این کار مسخره بود
پاسخ ها
محمد حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو فکر پدر و مادر خودت باش عزیز دلم
اینها حدود ۴۰ سال چشم انتظار بودن و ۴۰ سال در انواع و اقسام مراسمها ، تشییع جنازه ها و روضه ها بودن و گریه کردن و زجر کشیدن و تقریبا مطمین بودن که پسرشون سالم و زنده برنمی‌گرده .
چون پایان جنگ عراق و ایران مشخصه . آزادی اسراء و باز شدن زندانها و سقوط صدام و همه اینها تموم شده و مطمئنا دیگه کسی تو اسارت نبوده و نیست .
و خدا بهشون آرامش و معنویت بالایی داده .
شما اصلا غصه این پدر و مادر بزرگوار رو نخور .
الکی هم خودتو فکرتو درگیر نکن .
بیشتر مطالعه کن که بفهمی راجع به چی داری نظر میدی ...
ضمنا روضه ائمه هم بخشی از زندگی همه ماهیت و با گریه بر ائمه بزرگ شدیم و خواهیم مرد و طبیعت زندگی ماست .
بدرود
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
محمدحسن بگو چند میگیری گریه کنی؟؟؟؟
چند میگیری حماقت و نفهمی از خودت در وکنی؟؟؟
چند میگیری که جوابهای کوبنده علیه خودت و همفکرانت بخونی و چیزی نگی؟؟؟
نونتون خوب تو روغنه دکان حجاب و شهدا هم بازار پررونقی واسه تون فراهم کرده
کیومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
11
یه سوال . آیا این حرکت و این کار لازم بود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
0
10
پدر و برادرم بهترین سالهای عمرشون رو صرف خدمت به این نظام کردندو به بدترین شکل ممکن یک سری از مسئولین مسلمان نما یابه عبارتی انسان نماشکنجه شون کردند خداازتون نگذره ...حرف برای گفتن زیاده ....بسه دیگه اینهمه دروغ اینهمه دروغ ...
پروا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
10
4
مفت خورا همه اینجا جمع شدن دارن کامنتای مثبت میزارن
به زمین گرم بخورین ایشالا
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
14
کاسبان تحریم
کاسبان شهید و جانباز و مفقود شدن جوانان مردم
کاسبان فقیر و بدبخت و بیچاره شدن مردم
کاسبان عقب افتادن ایران از چرخه اقتصاد و اعتبار و عزت
......‌‌

البته خود به خلوت میروند آن کار دیگر می‌کنند( خاوری، طوسی، طبری، ثقتی، شجونی، کامران دانشجو، عیسی شریفی، رئیس اوقاف و هزاران مثال زنده و مستند دیگر)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
اشتب منفی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
12
4
از حرفهای آقای شریعتی معلوم بود که قبلاً با این پدر مادر بزرگوار شهید هماهنگ شده بوده پس نگید «یک دفعه »با پیکر شهید شون مواجه شدن!!!!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
14
4
بدسوخته معلومه حیدری
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
15
من خودم فرزند شهیدم از سال 1361 که پدرمون با شش فرزند راه جبهه رو انتخاب کرد وشهید شد تا الان هیچ دوربینی رو تو خونمون راه ندادیم چه برسه با پای خودمون بریم جلوی دوربین... هدف شهدا چیزه دیگه ای بود.دفاع از وطن ناموس وشهرهامون بود وخواهد بود وهست تا ابد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
15
5
برنامه بسیار عالی بود و تاثیرگذار
شرم بر شما آقای حیدری که:
-صغری کبری می‌بافی برای منافع شخصی و حزبیت
-از شهدا مایه میذاری برای منافع شخصی و حزببت
-حرمت خون سه شهید رو پایمال می‌کنی برای منافع شخصی و حزببت
-اجر پدر سه شهید رو زیر سوال می‌بری برای منافع شخصی و حزببت

شرم بر تو و بر امثال تو جناب حیدری
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
ببند مفت خور
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
12
ایا این برنامه سازان بویی از صداقت و شرافت برده اند؟ اینها هدفمند عمل میکنند و هدفشان به نام دین ، دین زدایی در جامعه است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
تو بویی از صداقت و شرافت بردی ؟؟؟؟
میدونی اصلا صداقت و شرافت چیه ؟؟؟؟
یا فقط اسمشو شنیدی !!!!!
الین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
14
لعنت بهتون که جگراین پدرومادررواین طورخون کردید،ننگ برشمااگه یکشون ازغصه دق میکردیاروی صندلی چرخدار بیفته جواب خداروچی میدید
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
11
ان شاالله یه روزی جسد عزیز خودشونو بدن بغلشون بعد بگن میخوای برات روضه کربلا بخونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
16
3
من یک خواهر شهید هستم
از خوندن پست های رویداد ۲۴ خیلی اعصابم به هم می ریزه خیلی بیشتر داغون میشم خیلی بیشتر رنج می کشند از نفاق و دورویی و پست فطرتی و بیشرفی و هرزگی جماعت فسادطلب
نمی‌خواد شماها دلسوز خانواده شهدا بشین
لازم نیست شماها دلتون برای خانواده شهدا بسوزه
شما با اخبار و مطالب دشمن پرستانه خود آب به آسیاب قاتلان برادر ما نریزید دلسوزی تون پیشگش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
دشمن تو مقام و منصب داره
مردم عادی نیستن
مغز داشته باش و فکر کن
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
تو از خون برادرت به نون رسیدی که اگر این برنامه ها نباشه نونت قطع میشه. ما هم خانواده شهیدیم شهید دادیم اما یک صدم درصد موافق این جور برنامه های مضحک برای بهره وری نیستیم.
آذربایجانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
اب ابه اسیاب قاتلان برادرت انهایی ریختند که غرامت جنگ رو نگرفتند و الان با قاتلین دوست نزدیکند ادرس رو اشتباه امدید خواهر من
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
14
2
با پدر مادر بستگان صدرصد هماهنگ بودند اجازه گرفتند خدایی اون کسی که کامنت میزاره یه برهنه در پیت داغونه نه شهدا نه هیچی براشون مهم نیست پدر مادر قشنگ معلوم بود می‌دونستن چه خبره وگرنه همچین ریسکی نمیکنن قلب مادر بگیره خود مجری که آدم درستیه من عاشقشم صدرصد چند روز عقب‌تر هماهنگ کرده بودند حتی قبل برنامه مادر پدر شهید بچشون لمس کردند حتی دیدید اصلا جا نخوردند معلوم بود می‌دونستن حتی دمشون گرم گریشون تا توان داشتن نگر داشتن من دهه هفتادی هفتاد یکی هستم جنگ ندیدم چه برسه دهه هشتادی اتفاقا تمام تنم تاتو هست دم صداوسیما گرم من بی‌شعور حالی کردن پرچم حرمت داره سرود ملی نخوندن می خندیدیم الان میگم خاک تو سرم کل سرود در مورد شهداست من لجن خوشحال بودم ار خانواده شهید ممنون تو این بی غیرتی های عده ی از آدما لحظه ی جنگ دفاع غیرت یاد آوری کردن دمشون گرم لعنت به شما لجنا که میدونید هماهنگ شده هست چون واقعا رهبر رلست گفته دشمن احمق هستن مثلا نمی دونستن پیر مرد پیر زن یهوع قلبشون میگیره زبونم لال جیزی شون شه همین شما ها آت آشغالا که الان طرفدار شهدا شدید هر چی بر علیه حکومت باشه طرفدار هستید آلان حکومت بگه هرکس چادر سر کنه جریمه میشه باید لخت باشید به مرگ مادرم پهلوی رجوی میان چادر ترویج میدن نمی دونستن اتفاقی بیفته شماها در پیت آتو دستتون نمیدن آخه ابله من که نمی شناسمت ولی بدجور مزدوری میگن پلیس سپاه مزدور فلان خندم میگیره مزدور نمی دونی به کی میگن مزدور به کسی میگن میاد علیه حکومت قانون ملی یه کشور جنگ‌میکنه سپاه پلیس شغلشون دفاع از حکومت تمامیت ارضی مال ناموس مردمه بیشرفا مزدور چرا میگید دارن شغل وظیفه قانونی شون انجام میدن جمهوری اسلامی آمریکا میگه بیا مذاکره یا پهلوی میگه رضا پهلوی رجوی میگن بیا مذاکره یا رهبر ریس جمهور جمهوری اسلامی میگن آره ریس جمهور ایران میگن نه پهلوی رجوی چون رسمیت دارند آیا تو کوری تو جام جهانی برزیل روسیه قطر پرچم آوردن نام الله بود یا شیر آره نام الله بود سرود این نظام می خونن یا سرود نظام متلاشی پهلوی آره سرود جمهوری اسلامی ایران من دستام تنم تاتو خیلی چیزا فهمیدم کشورم جمهوری اسلامی ایران من باید برابر قوانین جمهوری اسلامی ایران تعظیم کنم چون دارم زندگی میکنم باید از قانون پیروی کنم بخدا حوصله فک زدن با شماها ندارم چون خودتون میدونید چی هستید آقای فرخ نژاد اشغال اینقدر نگو صدای مردم من مردمم من کی خواستم تو حرف بزنی پس لال شو مردیکه پولکی آقای کریمی اول برو خواهر بنده خدا تو نجات بده بعد حرف بزن خدایی همشون مورد دارند رضا پهلوی زنش بیاد بشه ملکه یه زنی که با مرد فرانسوی می پره غیرت حالیش نیست شما هنوز فهم از مزدور به کیا میگن نمی دونی ابله مزدور به کسایی میگن از بیرون میان علیه حکومت قانونی یه کشور اعلان جنگ میکنن نه سپاه پلیس ارتش بسیج که یگان ها نظامی قانونی کشور هستند من جایی خفت میشم کجا زنگ میزنم پلیس بعد چجور مزدور هستن خواهر مادرم میرن خیابون خودم اطلاعات سپاه کلی بمب پیدا کرده دستگیر کرده میگید مزدور شماها پرت داغونید فقط فعلا برید یه واژه مزدور یاد بگیرید الان مزدور به شما میگن که علیه صدا سیما یه نظام قانونی جهانی مطمن نیستید چرت پرت چاپ میکنید منم الان بدون فیلتر شکن اومدم اصلا دیدم باز کرد تعجب کردم آزادی به چی میگن همه کندید شما شهید حالیتونه همین شهید واسه همین نظام رفت همین پرچم رفت اگه شما دلسوز بودید الکی کبریت نمی زدی البته حرفاتون بیات شده جمهوری اسلامی ایران هیچکس نمی تونه تکون بده من خودم از کسایی بودم تنفر داشتم همه چیز قاطعی کرده بودم یه کشور نشون بده همه سیاست مداراش آدم باشن فاسد نباشن همه کشورها دل دزد داره تو نامرد میدونی صدرصد هماهنگ شده جمهوری اسلامی ایران ۴۳ ساله دیونتون کرده خودش نمی دونه پیر مرد زبونم لال چیزیش شه چه رسانه هلی خارجی معاند شلوغ میکنن معلوم بود پدر مادر می دونستن حتی خانواده هم بیرون بودن لعنت بر هر چی وطن فروش لعنت الان من میکنن سردار سپاه لعنت بر قبر خودم مرده زنده خودم اگه نظامی یا حقوق بگیر نظام باشم آتیش بگیره زندگیمو اگه حقوق بگیر نظام باشم من راننده کامیون هستم برای ارگان های خصوصی بار حمل میکنن به دولت ربطی ندارن اینو گفتم که نگن این طرفداری میکنه حقوق بگیر نظام جمهوری اسلامی ایران قشنگ تمرین کن پسر گلم جمهوری اسلامی ایران اینو جهان میگها توهم بگو آفرین عزیزم تمام سفارت خونها ایران نوشته جمهوری اسلامی ایران تو اروپا آفریقا آسیا رو درب سفارت خونها نوشته جمهوری اسلامی ایران ننوشته پادشاهی پهلوی یا حکومت جنایتکار رجوی البته هر دو منقرض شدن خندم میگیره این آخوندا چجور گریتون آوردن ۴۳ساله میخواید هی میگید اینا میرن بنده خدا نیما زم گفت نظام کسی نمی تونه تکون بده بخدا من تاتو دار سپاه پلیس امنیت مارو ایجاد میکنن من کل کشورهای دور بر رفتم برید می فهمید ایران بهشته حتی دلتون برای دیدن یه سرباز کچل خودمون تنگ میشه اینجا سربازا هی چاکریم مراقب باش نوکرتم اونور انگار شوهر ننه دیدن زنده باد شهدا زنده باد جمهوری اسلامی ایران زنده باد سید عزیز امام خامنه ی تمام حرفاتون بزارید دم کوزه ابشو بخورید بای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
خدا شفات بده به حق امام حسین (ع)
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
ماشاءالله ... خخخخ
رکورد زدی تو کامنت گذاشتن
البته با بعضی از جملاتت موافق نیستم ولی به طور کلی
درود بر ایران و ایرانی و جمهوری اسلامی
درود بر ائمه ، امام و شهدا
به امید نابودی دشمنان و سرافرازی هر چه بیشتر ایران و ایرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
چه ضری زدی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
3
13
کاش بعدیک هفته محل زندگی واحساسات پدر و مادر پیر را جویا می شدید که درچه وضعیت جسمی و روحی هستند
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
13
3
چرا همه چیز رو به حاشیه می کشید تا یادمون میاد اگر کسی عزیزی از دست میده براش روضه می خونن تا گریه کنه خودش رو خالی کنه نکه براش جوک بگن تا بخنده این رسم ماست . و آقای حیدری شما برای منافع سیاسی خودتون دارید حاشیه درست میکنید وگرنه شما دلتون به حال کسی نمی سوزه....
حجاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
12
2
یعنی چی، چرا داستان پردازی می کنید، مقدمه چینی معلوم نیست داستان شما واقعی باشه. خوب بعد چهل سال زمان زیادی هست که مطمئن باشن فرزندشان شهید شده باشه، فقط انتظار نشستن بر سر مزارشان پدر و مادر این شهید عزیز رو آروم می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
بعد چهل سال جنازه اون شهید سالم مونده ?!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
2
12
متاسفم برای صدا و سیما و مسولین بی کفایت کشور ، تاکی با احساسات پاک مردم بیچاره بازی میکنید، ...
عادل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
14
3
چطور جرأت می کنی میگی شرم بر سازندگان برنامه حسینیه معلی؟!
اصلا میدونی داری چی میگی؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
1
11
برنامه‌ها‌تلویزیون‌واقعا‌بد‌شده‌
کاش‌یکی‌نظارت‌می‌کرد
فضولیش ب شما نیومده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
11
3
شرم بر خودت ک حرف دهنتو نمیفهمی..اینا میخاستن نشون بدن این آدما چقد چشم انتظاری و سختی کشیدن،فداکاری کردن و...
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
7
2
حیدری خوب خودت را نشان دادی
خوشم اومد خوب داری می سوزی
خدا را شکر همه هم خانواده شهید شدند ،????????????????????
اما بسیار برنامه ناب وجذابی بود
یاس کبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
6
1
امثال این آدم ها فقط وقتی نظر میدن که ببینن قشر مذهبی ساکت ننشسته و یه برنامه ای مثل حسینیه معلی داره یاد خیلیا میاره که کیا رفتن ‌تا اونا بتونن زندگی کنن به نفعشون نیست میخوان به هربهانه ای تشویش اذهان عمومی کنن با چهار تا چرت و پرت سرهم کردن چهارنفر نادان هم نظر مثبت میدن
یاس کبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
5
1
هر کس قراره کوچکترین اهانتی به دین و مذهب و مداح و هربرنامه و عاملی که وابسته به دین هست بکنه بهتره همون اول دهنشو ببنده سکوت کنه و دوغشو بنوشه بشینه کنار بزاره مذهبیا کارشونو بکنن
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
1
6
اینها برای استفاده شخصی خودش از خدا هم نمیگذره چه برسه یک شهید.
روح اله باغستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
6
2
شما و خانواده ات ،منو یاد ابوسفیان و جنگ هایی که یارانش با پیامبر کردند می اندازی، شهادت به چشم شما کشته شدن هست.. تا اینقدر کوچک و محدود فکر می کنین..بهتر ازین نمی تونی یادداشت بزاری.حداقل حرمت اون سه تا شهید رو نگه میداشتی.. کارمندهای زن بی حجابت،چشمتو کور کرده.. حقایق و شهدا رو فراموش کردی بد بخت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
11
3
خدایی چقدر سوختین راستشو بگین چیزی از برنامه حسینیه معلی نتونستین پیدا کنید گیر دادین به این شهید و خانوادش
بعضی از شماها همون کسانی هستین که وقتی مهسا امینی فوت کرد اومدین پیاز داغشو زیاد کردین که مردمو به جون هم بندازین
بسه دیگه اتفاقا خیلی ها اهل دیدن ماهواره نیستن ما که خداروشکر نداریم همشم تلویزیون ایران رو میبینیم بالاخره از شبکه های خارجی دروغگو حسود وطن فروش که بهتره
پدر مادر اون شهید هم خداروشکر سالمن هیچکاریشون نشده
شماها نگران نباشید اگه اعتقاد به خدا و قیامت دارین به فکر آخرت خودتون باشین نمیخاد دلسوز مردم باشین
پاسخ ها
فروزان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
من کاری به این خبر ندارم. ولی یه چیزی میخوام به امثالتون بگم : چرا فکر میکنید فقط شماها مقرب درگاه خدایید چرا فکر میکنید پیامبر وخاندانشون فقط مال شماهان چرا ناراحتی وغم وغصه مردمو تو جامعه نمیبینی. چرا فکر میکنی صدا وسیما مورد قبول مردمه و فقط خبرای اونو دنبال میکنید وسرتون گیر دادید زیر برف چه عرض کنم زیر سنگو کلوخ تا هیچی نبینید ونشنوید خداوند برای همه ی بندگانشه امام حسین مال شماها نیس امام حسین برای آزاد مردان وشیر زنان دنیاس که جلوی ستم می ایستند و کوردل نیستن من خودم محجبه ام و عاشق حجاب ..فکر نکنید شماها خوبین بقیه مردم بدن فکر نکنید شماها بهشتی هستین بقیه جهنمی خسته شدیم از طرز فکرای شما جماعت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
7
3
مشکل اینه که نمیتونید درک کنید .
بابا طرف داره میگه ایشالله سر بچه خودت بیاد ، یعنی چی ؟! یعنی شهادت رو درک نکرده و نمیدونه کشته شدن برای خاک ، با شهادت تو راه خدا و اسلام چه فرقی داره !
بله عزیزم من دختر شهید میشناسم که الان ضد نطام و بی حجاب هستش چون درست تربیت نشده و پدرش هم برای خاک رفته ، نه اسلام ( اون هم قابل احترام هستش )
در مقابل خانواده های شهدایی که به وصیت شهیدشون که دفاع از اسلام و انقلاب و حجاب و ولایت بوده پایبند هستن .
اگر بتونی درک کنی حصرت زینب (س) چرا گفتن : من چیزی جز زیبایی ندیدم و همینطور مادر وهب چرا سر پسرش رو سمت دشمن پرت کرد ، اونوقت میتونی بفهمی مادر و پدر شهید چطور میتونن انتطار تبریک داشته باشن . بله دلتنگی هست ... ولی شهادت افتخاره
هر کسی دلش رو نداره ، یکیش خود من ... ولی دلیل نمیشه دروغ بدونم چون دارم کنار خودم این آدما رو میبینم .
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
9
3
شرم بر رویداد۲۴ و حیدری.که معلوم نیست آبشخورش کجاست.که اینطور مردم رو میخواد به جون هم بندازه با مطالب جهت دارش.تو هم یک عوضی هستی که فهمیدی کجا برات نون داره
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
2
8
حیف از واژه شرم که نثار این جماعت گریه فروش شود. درس هایی که از نکبت و نابودی جنگ گرفتیم را با زشتی این نمایش‌ها مرور می‌کنیم تا یادمان باشد و یادمان بماند که مردم این سرزمین چگونه هیزم تنور بازی های سیاسی شدند.
ن.م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
7
2
آقای حیدری یا حالا هرکی!
ما شروع کننده جنگ نبودیم! ما در مقابل جنگی که بهمون تحمیل شد دفاع کردیم!
ننگ بر شما و صد شرم بر شما که واژه "جنگ" رو بجای واژه "مقدس دفاع" جوانان و مردم غیور کشورمون از این آب و خاک مقدس، بکار می‌برید!
شیار ۱۴۳ رو دیدی؟! لحظه درآغوش گرفتن فرزند، ولو چند قطعه استخوان که سالها در انتظار اومدنش بودی، بهترین لحظه زندگی یک پدر و مادره؛ گرچه دوست‌تر می‌داشتند فرزندشون رو زنده در آغوش بگیرند. ولی حالا که مشیت الهی بر این قرار گرفته که روح فرزندشون در جوار رحمت ابدی خداوند و در آغوش خداوند باشه به همون چند قطعه استخوان هم راضی شدند. نه تنها این پدر و مادر؛ که پدر و مادرهای زیادی رو دیدم که پس از پیدا شدن پیکر مطهر فرزند شهید و مفقودشون، دلشون آروم گرفت. با تک تک لحظات درآغوش گرفتن پیکر مطهر این شهید بزرگوار توسط پدر و مادر چشم‌براهش، اشک ریختم و براشون اجر جزیل و صبر جمیل از خداوند خواستم. تا آخر عمر، خودم رو مدیون چنین فرشتگان زمینی می‌دونم و دست‌بوس تک‌تک‌شون هستم که جوان و عزیز نازنینشون رو برای دفاع از من و شمای بی‌معرفت دادن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
شماها میخواستین تا کربلا برین ولی بعد جام زهرو سر کشیدین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
2
9
خاک بر سرشون کنن مردای گنده بی خاصیت خجالت نمیکشن پیرزن پیرمرد بیچاره رو دق دادن با اون دهنای گشادشون
ایشالا سر خودشون بیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
5
1
نیمه اول یادداشت ربطی به برنامه ندارد اما در مورد نیمه دوم باید این را پرسید که آیا از قبل به پدر و مادر شهید خبر دقیق نداده بودند که جسد پسرتان را به برنامه زنده خواهیم آورد و مقابل به قول شما میلیون ها نفر نمایش خواهیم داد؟ آیا از آن ها رضایت نگرفته بودند و مقابل عمل انجام شده قرارشان دادند؟ و آیا پیش تر جسد فرزندشان را ندیده بودند و برای اولین بار این جا دیدنش؟
جواب به این سوال ها می تواند موضع ما را در مورد این اتفاق مشخص کند (و آن وقت من هم می توانم فحش بدهم) اما در یادداشت شما عصبانیتی هست که باعث شده اصلا به این سوالات فکر نکنید و به عنوان یک نویسنده حتی دنبال پاسخ هم نباشید. من از نیت های درونی شما بی خبرم اما لحن یادداشت شما طوری است که انگار از قبل از صدا و سیما و حسینیه معلی متنفر بوده اید و حالا بهانه مناسب برای نفرت پراکنی پیدا کرده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
1
7
خاک بر سر بیشرفتون
ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
5
3
در عجبم که نظرات مکرر کاربری به اسم "رضا" که در مقابل آقای "محمد حسن" و بعضی کاربران دیگه، از الفاظ بی‌ادبانه استفاده می‌کنه، همش منتشر شده! مگه شرط انتشار نظرات، عدم توهین و ... نیست؟! چرا اجازه میدید شخص بی‌ادب و بی‌فرهنگی مثل ایشون مدام نظر بده و نظراتش رو منتشر می‌کنید؟!
افرادی مثل ایشون که حتی خداوند به گوش و چشم و قلبشون، مُهر زده و از درک حقیقت عاجزند، بهتره که دهنشون هم بسته باشه!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
بایدم منتشر بشه امثالت از جوابهای بنده و سایرین فقط توهین رو برداشت میکنین اگه چشم بصیرتتون رو وا کنین میبینین شما و همفکران تون با طرز فکرتون ۴۴ ساله دارین هم کشور رو غارت میکنین هم جای افراد کار بلد رو با زور بله قربان گویی تون گرفتین و روزگار مملکت رو سیاه کردین در واقع این شمایین که به شعور جامعه توهین کردین و میکنین اگه م نخوایین چشمتونو بروی واقعیات باز کنین مساله ای دیگر !! که با جهل مقدس تون مشغول ساختن دنیاتون با چاشنی ریاکاری هستین ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
3
7
حسینیه معلی مکانی ست برای یه مشت مداح معلوم الحال نان به نرخ روز خور که به نام اسلام و شهدا و ... دکان کاسبی باز کردن.این وسط فقط نمی دونم نجم الدین شریعتی از کجا پیداش شد؟
تفکر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
2
7
نمی‌دونم اون مسؤولینی که خودشون و بچه‌ها شون در شرایط عالی زندگی می کنند و حتی پوشک بچه هاشون رو میرند از کشور خارجی می خرند ، چطور به این فکر نمی کنند که برای برگرداندن دین و مذهب و آسایش مردم، بهتره اندکی معمولی تر زندگی کنند و طعم بعضی از سختی‌ها رو بچشند و حال مردم رو درک کنند .جالبه همین مسؤولین میخوان با رونمایی سوز و گداز پدر و مادری دردمند و چشم انتظار ، به اصطلاح مردم رو به دین و مذهب سوق بدند؟؟؟!!! یعنی گناه بود اگه کاری می‌کردید تا این دو عزیز ساعاتی رو با حال خوب سپری کنند ؟؟؟!!!! واقعا اوف بر شما که حاضر نیستید از خودتون و فرزندانتون مایه بگذارید و لحظه ای از خوشی هاتون کم کنید تا بلکه اندکی ملت عزیز دردمند و فداکاری که عمری برای وطن و شرافت مملکت جان دادند و سختی کشیدند به آرامش برسند!!
آیا فکر نمی کنید دیگه بهتره از خودتون مایه بگذارید و دل این عزیزان رو بیشتر از این به درد نیارید ؟؟؟؟ اونا امتحان خودشون رو با دادن عزیزترین سرمایه های زندگی شون پس دادند ، شما از اونها سو استفاده نکنید.
ناشناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
2
6
ماها که تو جلسات روضه مهدی رسولی و بنی فاطمه نبودیم تا حالا تاسف می خوردم و آرزوی بودن در هیات اونها رو داشتم
ولی .......................................
حیف
از چشمم افتادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
متاسفم
به شما
پدر و مادر پیری رو ناراحت کردید
ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
6
3
یا به قول خودتون برنامه‌های تلویزیون ایران رو نبینید یا یه برنامه رو کامل ببینید! آقای هلالی در اون برنامه خطاب به مسئولین فرمودن به ازای هر صندلی که بهش تکیه زدین، ۷۲ شهید از دست دادیم و هر پست و منصبی در این کشور، مدیون خون شهداست… چرا فقط به یک قسمت از یک برنامه می‌چسبید؟! آیا هدفتون جز تخریب، چیز دیگریه؟! از خدا و شهدا و ائمه اطهار شرم ندارید، از خودتون شرم کنید!
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
0
6
عرض کردم کاربر ۲۲:۳۰ که به کرّات، نظر گذاشته و خودش رو مجاب به پاسخ دادن به همه کاربرانی می‌دونه که نظر مخالف رویداد ۲۴ رو دارن، از کجا دستور میگیره و نون می‌خوره؟! چرا نظرم رو منتشر نمی‌کنید؟! ایشون صادقانه جواب بدن که با پرچم یه کشور دیگه، اینجا نظرات غیر منطقی میذارن، هدفشون چیه؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۹
9
1
در پاسخ به کاربر ۱۵:۰۸ که فرمودن "شماها میخواستین تا کربلا برین ولی بعد جام زهرو سر کشیدین" عرض کنم که واسه ترس از کمبود پوشک بوده؛ چون قاعدتا پوشک برای نوزادان تا کودکان ۲ سال هست؛ ولی در اون زمان، مردنماهایی مثل شما هم از ترسِ مُردن نیاز به پوشک پیدا کرده بودید!
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
12
1
این کار صدا و سیما برای کسانی زشت بود که به راحتی خواهان آزادی و برچیده شدن این انقلاب اند وگرنه کارشون خیلی هم عالی بود تا ببینیم این پدر و مادر ها چه کشیده اند در فراق عزیزانشون و کمی درک کنیم حال این پدر و مادر و خانواده های شهیدان رو اینجاست که میگند شنیدن کی بود مانند دیدن ما میشنیدم که پیکر شهید آوردند ولی هیچ وقت حالت خانواده های این شهیدان رو ندیده بودیم که چه برسرشون میاد اینا رو ببینید و خجالت بکشید و راحت وطن فروشی نکنید
ناشناس
|
Austria
|
۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
9
4
رویداد24 تنها چیزی که خوب بلده سیاست بازی و مظلوم نمایی و بازی به احساسات مخاطب هست دقیقا همان کاری که صئدوسیما میکنه.
حالا بزن غیر قابل انتشار!
سرباز ولایت ??
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
9
2
حتما باید گند بزنن یه برنامه درست دارن میسازن حتما باید مثل برنامه مزخرف مهلا گند بزنن؟بجای تشکر تونه؟
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
4
2
ما یک لحظه تحمل دیدن چنین صحنه ای رو نداشتیم ، اونوقت پدر و مادرها و خانواده شهدا در این سالها چه کشیدند ؟!!! حتی یک لحظه هم حاضر نیستیم باهاشون همدردی کنیم ! شرم بر ما !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
10
2
مگه نمیگید تلویزیون ایران رو نمی بینید ؟ پس چرا در مورد برنامه های تلویزیون نظر میدید ؟ رویداد ! واقعا هدفت چیه ؟ یک عده مثل رضا و سپهر و ... رو که از عوامل خودت هستند اجیر کردی که یک تنه جواب همه رو بدن و نظرات مغرضانه ات رو توجیه کنن ؟!!!
خودت که داری از خون شهیدان خانواده ات سوء استفاده می کنی و ننه من غریبم درآوردی اشکالی نداره ؟!!!!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۱
10
2
این همه عصبانیت نشان از خوب کار کردن این برنامه و سوختن خیلی ها هست....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
9
2
رویداد
جای شما بودم سر میذاشتم میمردم
چقدر طرفدارات بی تربیت هستن ، دوزار شعور و عفت کلام ندارن ! سر بذار بمیر !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
خفه شوپلشت
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
9
2
شرم بر شما ک ایثار خانواده های شهدا رو با پدربزرگ خودتون مقایسه میکنید
ایشون نتونسته با این سعادت کنار بیاد
دلیل نمیشه بقیه رو هم ب این چشم ببینید
واقعا متاسفم برای شهدای خانواده تون ک همچین خانواده ای دارن
فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
8
2
شما بیشتر نگران اثرگذاری این برنامه بودید تا خانواده شهید
تف به ذات دروغگو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۳
صداوسیماصبح تاشب دروغ تحویل مردم میده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
4
1
فقط پاسخ کاربر ۲۲:۳۴ رو ببینید؛ که خودش با این جمله‌اش مُهر تاییدی به نظر کاربر ۱۰:۰۶ زده.
به قول یکی از کاربران، مشخص شد که این افراد از عوامل رویداد ۲۴ هستن که اینجوری سوخته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
7
1
درد بی درمان شما دین ستیزیه و نه چیز دیگه. اگر نگران احساسات مردم هستی پس واسه چی یه سری مطالبی میذاری که احساسات مردم رو جریحه دار میکنی؟
حالا به جیره خواران بی نزاکتت بسپار که نظر من رو منفی بارون کنن یا الفاظ دُرّ و گهرشون رو بکار ببرن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
2
0
احمدی ۰۰:۳۱ !
من هم حالم از تو و امثال تو بهم می‌خوره! امیدوارم درد و بلای آقای مطیعی و آقای رسولی و همکارانشون بخوره تو فرق سرت! چون اون موقعی که تو از ترس مردن تو سوراخ موش چپیده بودی و پوشک بسته بودی، پدر آقای رسولی بود که برای حفظ این مرز و بوم و مردم کشورش به شهادت رسید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۱۷
نفرین‌ناحق می چرخه بر می گرده به صاحبش.بیشتر نفرین کن.منفجر شی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
0
1
خدالعنتتون کنه ک از این پدرومادرپیرسوءاستفاده گردین برنامه مضخرف دروغین ب ظاهرگریه میکنین فقط برای جذب مخاطب خدالعنتتون کنه اصلابرنامه خوبی نبود پرازدروغ وریا خداازتون نگذره براپول چ کارهایی ک نمیکتیدشهداروب تمسخرمیگیریدامام حسین نابودتون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
0
البته هدفتان از به تصویر کشیدن این بوده که امنیت امروز ما . تمام مدیون شهدا .
فقط راه نشان دادن خیلی
تند بوده خصوصا در حضور

پدر و مادر عالی مرتبه
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
2
0
سلام ننگ و شرم بر شما باد که کاسه ی داغ تر از آش شدید
قبلا با پدر و مادر شهید هماهنگ شده بود، ننگ بر شما که به دنبال بهانه و عقده گشایی هستید
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
0
1
من نمیدونم چرا بعضی وقت ها ما حزب اللهی ها نمیخواهیم کار اشتباهی ک انجام میدیم قبول کنیم این برنامه خوب بوده ولی اون قسنت ک جنازه از تابوت در میاورن وب مادر و پدر پیر شهید میگن در آغوش میگیری و ادامه همش غلط و خیلی خیلی زشت بوده. فقط خدا خودش ببخشد از این گناه بزرگی ک انجام دادیم چه صدا سیما و چه دست اندر کاران و گارگردان و اونایی ک این قسمت ابرنامه رو انجام دادن.مطمعن باشید مادر پیر و پدر پیر شهید ک شما اونکارو کردین باها شون .خدا از شما نمیگذره.وای بحال شما.
ابراهیم هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
1
1
با اینکه با حرفت بسیار مخالفم...
اما این مصداق توئه که برای جذب کامنت و بازدید این متن رو انتشار دادی!
پس شرم بر تو که بی بصیرت و نا آگاه این خزعبلات رو انتشار میدید!
م. ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
2
0
بگذریم از گزارشی که مغرضانه تهیه شده، کلیدواژه های اپوزیسیون خارج از کشور کاملا مشهود دیده میشه، گمراهان و ناآگاهان داخلی رو هم بهش اضافه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
1
0
مادر به آرزوش رسوندن اتفاقا بچه ش دادن بغلش
نظرات شما