تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۴

در این مطلب به معرفی و بررسی بهترین بازی‌های کامپیوتری ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت.

بهترین بازی های کامپیوتری ۲۰۲۴

رویداد ۲۴| حسین فلاحی: دنیای بازی‌های کامپیوتری بدون آنکه شکاف نسلی رخ دهد، همچنان در حال رشد است. با چنین وضعیتی ما بر روی بهترین بازی‌های کامپیوتری تمرکز کردیم. برخی از این بازی‌ها مانند Balatro و Helldivers ۲ اخیراً منتشر شده‌اند. بقیه برخی بازی‌های زنده یا بازی‌های مورد علاقه چند نفره مانند Destiny ۲ هستند که امتحان خود را پس داده‌اند.

بازی کامپیوتری با کنسول‌ها کاملاً متفاوت است، زیرا مراحل پیموده شده شما با هر بازی در این لیست بسته به دستگاه شما متفاوت است. با این حال، بسیاری از بازی‌های موجود در این لیست به جدیدترین و بهترین کارت‌های گرافیکی نیاز ندارند. فهرستی که تهیه کرده ایم از بهترین بازی‌های کاپیوتری است که شامل طیف گسترده‌ای از ژانر‌ها است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Alan Wake ۲

Alan Wake ۲

فصل دیگری در دنیای شگفت‌انگیز Alan Wake ۲ درست از جایی شروع می‌شود که کلاسیک کالت بیش از یک دهه پیش متوقف شد. آلن در تاریکی به دام افتاده است و تنها راه نجاتش نوشتن داستان خودش است. کمپین او در کنار یک کارزار همزمان با مامور اف بی آی ساگا اندرسون انجام می‌شود و این دو کمپین رایگان را می‌توان با هم اجرا کرد. عناصر ترسناک بازی اول در اینجا بسیار تاریک‌تر می‌شوند تا تجربه‌ای ترسناک و پر از لحظات فراموش نشدنی برای شما رقم بزنند.

Balatro

Alan Wake ۲

Balatro یک مفهوم فریبنده ساده با درجه‌ای از ارزش تکرار باور نکردنی است که بر اساس قوانین آشنای پوکر است. شما یک دست جفت یا یک فلاش می‌سازید و سپس بر اساس آن امتیاز جمع می‌کنید. اما با استفاده از این چارچوب ساده به‌عنوان یک سکوی پرش، بازی با ورق Roguelite به شما امکان می‌دهد قوانین بازی را با استفاده از کارت‌های مخصوص جوکر، طلسم‌های مخفیانه و کارت‌های Planet ویرایش کنید که ضرب‌کننده‌های شما را افزایش می‌دهند. جوکر‌هایی که ممکن است قبلاً بی فایده به نظر می‌رسیدند، می‌توانند منجر به یک لحظه شناسایی ناگهانی شوند، زیرا از استراتژی‌های منحصر به فرد آن‌ها استفاده می‌کنید. هر بار که به انتها رسیدید یا شکست خوردید  سخت است که دست دیگری را شروع نکنید و همه آنچه را انجام داده اید دوباره تکرار نکنید.

Baldur's Gate ۳

Alan Wake ۲

بازگشت پیروزمندانه میراث CRPG نیز یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ است. در حالی که Baldur's Gate ۳ برای بازی در PS۵ نیز در دسترس است، نسخه PC به لطف کنترل‌های بصری صفحه کلید و ماوس خود پیشرو است. این یک بازگشت عالی برای طرفداران قدیمی دروازه Baldur است. این داستان فانتزی در دنیای Dungeons & Dragons اتفاق می‌افتد. شما می‌توانید با مشکلات و اختیارات تقریباً زیادی در جهان پیمایش کنید، تا ساعت‌ها گم شوید و سپس با یک شخصیت جدید همه چیز را از نو شروع کنید.

Before Your Eyes

Before Your Eyes

یکی از اصلی‌ترین بازی‌های خاطره اخیر، Before Your Eyes یک فرض ساده دارد که به اندام‌های چشمی شما بستگی دارد و کل تجربه را از طریق وب‌کم کنترل می‌کند. این یک سفر کوتاه از یک بازی است که زندگی یک فرد اخیراً درگذشته را روایت می‌کند که شما در نقش او بازی می‌کنید، اما نکته جالب اینجاست که هر بار که پلک می‌زنید، زمان به جلو می‌رود. این یک ایده فوق‌العاده است که به‌طور باورنکردنی به خوبی اجرا شده است و کاملاً با موضوعات خاطرات، زندگی و ذخیره آن لحظات ارزشمند در درون خودمان پیوند دارد.

The Case of the Golden Idol

The Case of the Golden Idol

Case of the Golden Idol بازگشتی به بازی‌های ماجراجویی کلاسیک نقطه و کلیک و یک بازی معمایی سخت است. شما صحنه‌ها را بررسی می‌کنید و سپس با قرار دادن نام‌ها و افعال در مکان‌های مناسب، آنچه را که در یک روایت داستانی خطی اتفاق افتاده است، کنار هم می‌گذارید. اگر نسخه اصلی عطش شما را برای چیز‌های بیشتری تحریک می‌کند، بازی‌های توسعه‌دهنده Color Gray DLC اضافی «Golden Idol Mysteries»، داستان‌ها و اسرار جدیدی با همان مکانیسم روایت‌سازی را تولید کرده اند.

Children of the Sun

Children of the Sun

Children of the Sun یک بازی پازل تاریک است که حول یک تک تیرانداز با یک گلوله متمرکز شده است. همانطور که به دنبال انتقام از فرقه‌ای هستید که زندگی شما را ویران کرده است و سعی می‌کنید رهبر مرموز آن‌ها را ردیابی کنید، قبل از شلیک در اطراف به جستجو می‌پردازید. جنبه پازل از آنچه بعد اتفاق می‌افتد ناشی می‌شود، زیرا هر شلیک به شما امکان می‌دهد مسیر بعدی خود را انتخاب کنید. آزمون و خطا برای یافتن مسیر درست باعث می شود تا بازی به طور فزاینده‌ای پیچیده‌تر شود، زیرا بازی افکت‌های گلوله جادویی جدیدی مانند توانایی تیراندازی در حین حرکت یا حتی معکوس کردن جهت را ارائه می‌کند. برنامه‌ریزی دقیق مسیر خود از طریق یک مرحله بسیار رضایت‌بخش است و تجربه‌ای از تیراندازی پازل را متفاوت از هر مرحله دیگر ایجاد می‌کند.

Destiny ۲: The Final Shape

Destiny ۲: The Final Shape

Destiny ۲ سال‌هاست که با قدرت پیش می‌رود، اما با انتشار The Final Shape، اولین قوس داستانی اصلی به پایان رسید. این بهترین زمان برای بازی است، زیرا می‌توانید داستان کامل را با فصل پایانی این اولین حماسه ببینید. با این حال، حتی با کنار گذاشتن قلاب‌های روایی، بازی مدام در حال بهبود و صیقل دادن حالت‌های خود است تا کار‌های مختلفی را انجام دهد. شما می‌توانید داستان را کشف کنید، با دوستان خود بازی کنید، در حملات شرکت کنید، در Crucible رقابت کنید. کلاس‌ها به خوبی متمایز هستند و فرصت‌های زیادی برای آزمایش و یافتن ساخت عالی شما ارائه می‌دهند، و Bungie مراقبت می‌کند تا سلاح‌های خود را تغییر داده و متعادل کند. اگر مدتی است که Destiny ۲ را امتحان نکرده اید، اکنون زمان خوبی است که دوباره آن را امتحان کنید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان