تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

پاسخ تند شریفی‌زارچی به کیهان و جوان: بس نیست؟

شریفی‌زارچی در واکنش به انتقادها از برگشت اخراجی‌ها به دانشگاه نوشت: «خدا می‌داند چند ایرانی میهن‌دوست به خاطر تنگ‌نظری‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها بار سفر بستند؛ بس نیست؟»

پاسخ تند شریفی‌زارچی به کیهان و جوان: بس نیست؟

رویداد ۲۴| رویکرد پزشکیان در حوزه دانشگاه و تصمیم به برگرداندن اساتید و دانشجویان اخراجی به شدت مورد انتقاد روزنامه‌های اصولگرا قرار گرفته است. مثلا امروز «کیهان» در تیتر یک خود به این موضوع پرداخته و حمله تندی به دولت کرده است. روزنامه جوان هم مشخصا از برگشت شریفی‌زارچی و برکناری علی انتظاری انتقاد کرده و این را سیاستی دوگانه تلقی کرده است.

علی شریفی زارچی در واکنش به این رویکرد‌ها در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق نوشت: «یک سال گذشت. خدا می‌داند چند ایرانی میهن‌دوست به خاطر تنگ‌نظری‌ها، تهمت‌ها و تخریب‌ها بار سفر بستند؛ با رفتن‌شان چند کلاس و شرکت و کارخانه بسته شدند؛ چه تعداد جوان بیکار شدند؛ چه فرصت‌هایی از دست رفت. بس نیست؟»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
0
ایشالا بامبول و برنامه‌ای نباشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
0
برکناری آقای دکتر انتظاری بخاطر اون جمله از پست ایشان بود و نه اخراج از دانشگاه، این اول، ضمنا این کار نوعی جلوگیری کردن از برانگیختگی احساسات جامعه بشدت شکننده امروزین ماست، اینم دوم.
بعلاوه در مورد افراد دیگر که اخراج شده اند باید همه چیز با رعایت قوانین و اصل ازادی بیان باشد و نه سوگیریهای ایدئولوژیک!! اینم سوم. خوبه یا بازم بگم. یاد بگم بگم مموتی بخیر!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
0
0
جوانهای نخبه رفتند ؟؟؟؟ کارخانه ها تعطیل شدند ؟؟؟ سطح دانشگاهها پایین آمده ؟؟؟
فدای سر کیهان . عوضش پاچه خواری رفته بالا !!!! هر که پاچه خوارتر و پخمه تر ؛ ترازتر !!!!!!!! کیهان و امثالهم از جیب ملت پول مفت میگیرند تا به همین ملت توهین کنند ! چرا ؟؟؟ چون خلایق باید زندگی خود را صبح به صبح با تیتر کیهان تنظیم کنند وگرنه منافق و عامل موساد و بی بی سی و آمریکا و جزایر باهاما و قبرس و یونان و گینه بیسائو و ... هستند !!!!
نظرات شما
پیشخوان